Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDefqon 2009!! Wie gaat??

Defqon 2009!! Wie gaat??

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, gewone staanplaatsen €95,-.
Maarja je moet wat over hebbe voor je hobby's.. :P
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yooooooooo. :sunglasses:

Misschien een beetje vroeg enzo, maar aanstaande zomer Defqon!
Wie gaat er allemaal heen?
ikke wel zeer waarschijnlijk.. :)

Daar moet je toch gewoon heen..! :hearteyes:

Het is 13 juni aanstaande.. :openmouth:
En hahah! die datum gaan mijn ouders iets van 2 weken naar Turkije ofzoiets dus dan kan ik lekker chill uittrippe thuis zonder ouders.. :stoned: :P

Hieronder de info: :grin:

Evenement : DefQon 1 2009
Locatie : Almere Strand
Plaats : Almere
Datum : 13-6-2009
Tijd : 11:00
Beschikbaar : Staanplaatsen

Prijs vanaf : € 95,00
"Datum is onder voorbehoud"
Additionele Informatie
Ticket Unlimited is uw nummer 1 ticketbureau op het gebied van (uitverkochte) evenementen, met een zeer omvangrijk en gevarieerd aanbod aan concerttickets, voetbalkaarten, dance tickets & theater-arrangementen. Sinds 1997 heeft Ticket Unlimited zich gespecialiseerd in het leveren van de beste kaartjes aan zowel particulieren als grote bedrijven en evenementenbureau's.

Ook voor DefQon 1 2009 in Almere Strand, te Almere op 13 juni 2009 kunt u bij Ticket Unlimited terecht voor die allerlaatste, moeilijk te verkrijgen kaarten. Op deze pagina bestelt u met groot gemak uw DefQon 1 2009 tickets. Nadat wij uw betaling in ontvangst hebben genomen, dragen wij er zorg voor dat we, ruimschoots op tijd voor aanvang van het evenement, de kaartjes aangetekend naar u toe verzenden. U heeft tevens de mogelijkheid uw tickets zelf af te halen op ons kantoor in Amsterdam.


NOU WIE GAAT ER NOG MEERRR!?....
:xtc: :hearteyes:

Latiej,

Natascha. :stoned:

:wave: .
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben zeker van plan te gaan! Hopen dat ik kaarten kan bemachtigen, want ik verwacht dat het vrij snel uitverkocht gaat worden. Op een of andere manier is Defqon toch wel het populairste feest vn Q-dance volgens mij
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben 2008 ook geweest. Als ik kaarten kan krijgen dan ga ik. Maar is het echt 95 euro dit jaar of is dat alleen voor Vip kaarten ofzo?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaag, 2008 was t 45 euro ofzo...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ticket Unlimited is uw nummer 1 ticketbureau op het gebied van (uitverkochte) evenementen,
Klik om te vergroten...

die 95,- wordt dus gevraagd bij de afzetters van de site "Ticket unlimited" die verkopen kaarten voor duurder als het uitverkocht is...

de kaarten zijn gewoon rond de 45 euro zoals altijd...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik een kaartje kan bemachtigen op tijd ben ik van de partij. :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik er niet bij ben ga ik mezelf drogeren en slapen tot het weer zo ver is..

Dat kan je als een Ja zien dus..
N
NeyezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hm, we moeten nog even afwachten tot we weten of het allemaal kan, want hoogstwaarschijnlijk begint de voorverkoop pas 25 april.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zet mij ook maar op de lijst. Doen we een leuke grote DF meet =)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
als ik gratis kan, anders niet...
Klik om te vergroten...

niet te commercieel voor je?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
vorig jaar heb ik me in de industrialtent uitstekend vermaakt :smoke:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb geen kaartje kunnen krijgen, 45 minuten gepoogd op die K*TWEBSITE te komen maar alsnog gefaald. Een vriend van me was in de free record shop en heeft ook geen kaarten kunnen krijgen. Dus nu ga ik kijken of ik een week of twee van te voren een kaartje kan kopen van iemand die niet meer kan ofzo en anders heb ik pech...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben ook de gelukkige met een kaartje!

W00t!

Waarschijnlijk eerste feestje op de 2c-b! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb 4 kaarten :grin: en vrij gekregen...dus ik ga :) lekker wat Industrial, Jump & Early Hardcore :rock:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pikachu zei:
Ik heb geen kaartje kunnen krijgen, 45 minuten gepoogd op die K*TWEBSITE te komen maar alsnog gefaald. Een vriend van me was in de free record shop en heeft ook geen kaarten kunnen krijgen. Dus nu ga ik kijken of ik een week of twee van te voren een kaartje kan kopen van iemand die niet meer kan ofzo en anders heb ik pech...
Klik om te vergroten...


Ik ken het.. zo liep ik de editie van 2007 ook mis! :(
Dit jaar was ik de gelukkige met een speciale code! _O_

Hoop voor je dat je nog wat kan regelen!
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Helaas geen kaartjes... K@t ticketonline.nl & Free recordshop .... :angry:

Ga ook zeker geen kaarten kopen via marktplaats of tickets2buy. Want ik haat doorverkopers !! :angry:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Same here.... als je geen kaartje heb, dan maar niet!
Zwartverkopers zijn klootzakken! :angry:

Maar ik heb nog een kaartje over.. interesse? :beer:

Dan maar Decibel dit jaar toch? Minstens zo mooi als Defqon.1!
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
Same here.... als je geen kaartje heb, dan maar niet!
Zwartverkopers zijn klootzakken! :angry:

Maar ik heb nog een kaartje over.. interesse? :beer:

Dan maar Decibel dit jaar toch? Minstens zo mooi als Defqon.1!
Klik om te vergroten...


Wat wil je er voor hebben 180 eurie´s... Zwartverkopers.... :kots:

Idd gaan naar Decibel! :beer:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
als ik gratis kan, anders niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."