#1
Exodus en Anthrax zijn vette bands ja, maar ik vind deze line up vergeleken met vorig jaar echt slecht hoor. 


ookal zie ik Slipknot, Down, Mastodon, Lamb of God en Korn op Sonisphere ;pLenin zei:Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
BlackRobBlunt zei:Lenin zei:Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
Echte mannen luisteren naar Cannibal Corpse.
![]()

Immo zei:BlackRobBlunt zei:Lenin zei:Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
Echte mannen luisteren naar Cannibal Corpse.
![]()
2 jaar terug ofzo in de Effenaar gezien. Wat een feest was dat.![]()
azgaza zei:Wat een diep trieste line-up zeg.. vind het eigenlijk nog maar betwistbaar uberhaubt wel metal te noemen. Maargoed, daarom ga ik daar ook niet heen maar naar wat festivals waar ze wél echt metal hebben![]()
BlackRobBlunt zei:Daar was ik ookIk heb nog weken lang met een zure/scheve nek rondgelopen...
Andrew heeft nog nooit zo'n soort ''real-metal'' meisje gezienImmo zei:

Immo zei:Mötley Crüe is nog gayer dan Tokio Hotel.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."