Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjuni 2009 Graspop Metal meeting (Festival)

juni 2009 Graspop Metal meeting (Festival)

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exodus en Anthrax zijn vette bands ja, maar ik vind deze line up vergeleken met vorig jaar echt slecht hoor. :rolleyes:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mastodon, Lamb of God, Trivium, Mötley Crüe, Anthrax, Exodus, Korn, Death Angel, Heaven and Hell, Slipknot, Down en W.A.S.P! :rock: ookal zie ik Slipknot, Down, Mastodon, Lamb of God en Korn op Sonisphere ;p
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lenin zei:
Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
Klik om te vergroten...

Echte mannen luisteren naar Cannibal Corpse.

I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
BlackRobBlunt zei:
Lenin zei:
Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
Klik om te vergroten...

Echte mannen luisteren naar Cannibal Corpse.

Klik om te vergroten...

2 jaar terug ofzo in de Effenaar gezien. Wat een feest was dat. :grin:
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#5
haha ken niets van metal maar kanibaal korps is wel iet voe echte venten :confused: :wink: :wave:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
BlackRobBlunt zei:
Lenin zei:
Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
Klik om te vergroten...

Echte mannen luisteren naar Cannibal Corpse.

Klik om te vergroten...

2 jaar terug ofzo in de Effenaar gezien. Wat een feest was dat. :grin:
Klik om te vergroten...

Daar was ik ook :grin: Ik heb nog weken lang met een zure/scheve nek rondgelopen...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een diep trieste line-up zeg.. vind het eigenlijk nog maar betwistbaar uberhaubt wel metal te noemen. Maargoed, daarom ga ik daar ook niet heen maar naar wat festivals waar ze wél echt metal hebben :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Wat een diep trieste line-up zeg.. vind het eigenlijk nog maar betwistbaar uberhaubt wel metal te noemen. Maargoed, daarom ga ik daar ook niet heen maar naar wat festivals waar ze wél echt metal hebben :)
Klik om te vergroten...

Ben blij dat ik niet de enige ben met deze mening.

BlackRobBlunt zei:
Daar was ik ook :grin: Ik heb nog weken lang met een zure/scheve nek rondgelopen...
Klik om te vergroten...

Haha ik zat echt helemaal onder de blauwe plekken na dat feestje. :P
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
ken echt ver niets van metal maar namen als disturbed, marilyn manson, nightwish, slipknot, korn, static x, hatebreed, children of bodom ken ik wel en waren (denk ik) vroeger toch zeer bekend

zou zeggen dat dit een goeie line-up is, veel bekende namen want als ik er al zoveel van ken.. Mss krijgt het iets te veel Werchter-gehalte voor de gewone metal-fan
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Klik om te vergroten...
Andrew heeft nog nooit zo'n soort ''real-metal'' meisje gezien :(
T
TaramaLid
01-01-2024, 00:00
#12
motley crue is voor janetten
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mötley Crüe is bruut
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hooft! :openmouth:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent zelf een ''zotteke'' no one ever said Mötley Crüe was metal :rolleyes:
T
TaramaLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat zijn tog geen venten,zottekes :tearsofjoy:
ahaha heavy metal,hahaha
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Mötley Crüe is nog gayer dan Tokio Hotel. :grin:
Klik om te vergroten...

lijkt me sterk...Tokio Hotel is wel het diepte punt

P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben er sinds 2007 bij, met dat jaar als beste :P Cannibal Corpse, Maiden, Bodom, Slayer, Chimaira, Belphegor, Dimmu Borgir, Amon Amarth, stuk voor stuk briljante namen.

Btw, 12 februari nog helemaal naar amsterdam gereisd vanuit brabant om Cannibal Corpse en Bodom te zien spelen. DAT was vet :grin:

Dit jaar ook weer graspop, en ook kaartje gehaald voor sonisphere en with full force. 3 weekenden achter elkaar naar de klote te beginnen met dit weekend :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."