#1
Mötley Crüe is nog gayer dan Tokio Hotel. ![:grin:]()
Sonisphere ga ik ook heen! nog 3 dagen!Petard zei:Ben er sinds 2007 bij, met dat jaar als beste :P Cannibal Corpse, Maiden, Bodom, Slayer, Chimaira, Belphegor, Dimmu Borgir, Amon Amarth, stuk voor stuk briljante namen.
Btw, 12 februari nog helemaal naar amsterdam gereisd vanuit brabant om Cannibal Corpse en Bodom te zien spelen. DAT was vet![]()
Dit jaar ook weer graspop, en ook kaartje gehaald voor sonisphere en with full force. 3 weekenden achter elkaar naar de klote te beginnen met dit weekend![]()

Ja de zanger van Mötley Crüe is ook niet meer wie hij ooit wasAmaranth zei:Graspop was bruut! Wat men ook zegt, ik vond het geweldig. De enige band waar ik echt niks aan vond was Mötley Crüe, wat een butt zanger zeg.
Maar Slipknot, Korn, Nightwish, Disturbed, Marilyn Manson, Soulfly, Laaz Rockit en nog vele anderen waren echt geweldig en de camping was super gezellig! 24h zone was ook erg leuk, goede muziek.
Soulfly pits waren trouwens de besten van het hele festival (naar welke bands ik ben geweest in ieder geval, God Forbid scheen ook erg goede pits te hebben).

En wie ben jij om dat te zeggen?Immo zei:Hah wat een kut line-up, dit is toch geen metal te noemen?
Immo zei:Hah wat een kut line-up, dit is toch geen metal te noemen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."