Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjuni 2009 Graspop Metal meeting (Festival)

juni 2009 Graspop Metal meeting (Festival)

37 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mötley Crüe is nog gayer dan Tokio Hotel. :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Petard zei:
Ben er sinds 2007 bij, met dat jaar als beste :P Cannibal Corpse, Maiden, Bodom, Slayer, Chimaira, Belphegor, Dimmu Borgir, Amon Amarth, stuk voor stuk briljante namen.

Btw, 12 februari nog helemaal naar amsterdam gereisd vanuit brabant om Cannibal Corpse en Bodom te zien spelen. DAT was vet :grin:

Dit jaar ook weer graspop, en ook kaartje gehaald voor sonisphere en with full force. 3 weekenden achter elkaar naar de klote te beginnen met dit weekend :rock:
Klik om te vergroten...
Sonisphere ga ik ook heen! nog 3 dagen! :hearteyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit jaar ben ik ook weer van de partij, net als het jaar daarvoor, en daarvoor :rock:

een lading bier en wiet samen met goed muziek en het komt helemaal goed. En voor de kenners van Graspop: de camping



Timmy!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=apmir1AU ... L&index=63
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehe 2007 kwam er zo'n gast uit zo'n dixie mieteren met die woorden uit z'n mond, hilarisch.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat ze nu maar weer eens iets anders uitvinden voor het nieuwe festivalseizoen

hoereuh en timmeh zijn we ondertussen wel al beu gehoord :) hoewel ik er mij ook met een niet-gering aantal decibels meermaals aan bezondigd heb
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blind Guardian en Dream Theater klinken wel leuk. Ik denk alleen niet dat ik ga, te weinig geld. :( Gelukkig heb ik ze al eerder live gezien. :)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou ik ga vertrekken, backpack al gepakt en alles

misschien kom ik jullie daar wel tegen :rock:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Graspop was bruut! Wat men ook zegt, ik vond het geweldig. De enige band waar ik echt niks aan vond was Mötley Crüe, wat een butt zanger zeg.

Maar Slipknot, Korn, Nightwish, Disturbed, Marilyn Manson, Soulfly, Laaz Rockit en nog vele anderen waren echt geweldig en de camping was super gezellig! 24h zone was ook erg leuk, goede muziek.

Soulfly pits waren trouwens de besten van het hele festival (naar welke bands ik ben geweest in ieder geval, God Forbid scheen ook erg goede pits te hebben).
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was wel van plan er heen te gaan ja, uiteindelijk niet meer gedaan alleen nog heel ff wat opgepikt aan de zijkant van de tent.

Top optredens van het festival?

1. Slipknot
2. Soulfly
3. Korn
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amaranth zei:
Graspop was bruut! Wat men ook zegt, ik vond het geweldig. De enige band waar ik echt niks aan vond was Mötley Crüe, wat een butt zanger zeg.

Maar Slipknot, Korn, Nightwish, Disturbed, Marilyn Manson, Soulfly, Laaz Rockit en nog vele anderen waren echt geweldig en de camping was super gezellig! 24h zone was ook erg leuk, goede muziek.

Soulfly pits waren trouwens de besten van het hele festival (naar welke bands ik ben geweest in ieder geval, God Forbid scheen ook erg goede pits te hebben).
Klik om te vergroten...
Ja de zanger van Mötley Crüe is ook niet meer wie hij ooit was :(
Heb je Down nog gezien? Geniale band is dat (:
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was weer geweldige paar dagen in Dessel :P
Zelf vond ik Korn, Disturbed en vooral Hatebreed tegenvallen.
Uitschieters voor mij waren;
1. Legion of the Damned
2. Children of Bodom
3. Blind Guardian
4. Anthrax
5. All Shall Perish

Slipknot vond ik redelijk nep, week er voor op Sonisphere gezien, en de praatjes tussendoor waren PRECIES hetzelfde, muziek was verder goed maar dat vond ik toch ff minder. Bovendien stonden ze op 't podium alsof ze voor d'r ouders optraden.
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik weet niet of dat hier echte metal fans zitten op dit forum.. maar voor de echte metal liefhebbers is dit echt een Festival om niet te missen.. een festival enkel aan metal toegekent :rockband:



Website: http://www.graspop.be
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed festival, maar de namen aan elk jaar achteruit vind ik :(
Dit jaar kom ik mss wel een dag.
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou alleen gaan voor Lacuna coil denk ik..
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#15
viewtopic.php?f=24&t=20280

:wink:

Ja ik kom :) Ik ga voor Slipknot, Nightwish, Dragonforce, Blind Guardian, Disturbed, Kataklysm, Papa Roach, Anthrax en Epica.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Hah wat een kut line-up, dit is toch geen metal te noemen?
Klik om te vergroten...
En wie ben jij om dat te zeggen?

Ik zou er naartoe gaan als ik geld had
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Hah wat een kut line-up, dit is toch geen metal te noemen?
Klik om te vergroten...

wat versta jij dan onder metal :confused:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exodus en Anthrax zitten in de line-up als je dat dan geen metal noemt dan weet ik niet wat jij verstaat onder metal hoor Immo :þ
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anthrax is voor jannetteuh! Echte mannen luisteren naar Nightwish!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exodus en Anthrax zijn vette bands ja, maar ik vind deze line up vergeleken met vorig jaar echt slecht hoor. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."