Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit mijn 5e. :P
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb d'r nu al zin in :mrgreen:

Is er weer een Kamp Kadaver?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Best vreemd idee eigenlijk dat mensen die je niet kent je toch in je blote piemel op een scherm van 6 bij 6 meter hebben gezien. :tearsofjoy:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er zin in! Prodigy! :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
90% kans dat ik er dit jaar voor het eerst ga zijn.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
90% kans dat ik er dit jaar voor het eerst ga zijn.
Klik om te vergroten...

als jij gaat dan ga ik :P ander heb ik niemand om te gaan...alleen maar saaie mensen om heen :angry:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Prima, dan hebben we voldoende mensen :) Het is toch een gezelschap van vrienden van vrienden :)
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als t goed is ga ik ook, als er een DF meeting komt ben ik er bij, mits er dan geen goeie band speelt :sunglasses:

Ik neem btw m'n waterpijp mee, en wat hash/wiet ofzo, ik zie wel wat 't wordt dan.

Heb dr zin in! :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren :wink:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren :wink:
Klik om te vergroten...
f*ck, goed dat je zegt.. Wou eerst wel mijn glazen waterpijp meenemen, maar dan ga ik er binnenkort maar eentje van hout of kunststof kopen, bedankt! :wink:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Hmm, das wel een idee.. Ik ga dr eens mee aan de gang binnenkort, misschien kan ik van een kunststof gloeilamp nog iets moois in elkaar draaien :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zazuu. zei:
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
Klik om te vergroten...
Hmm, dan nog liever een kunststof gloeilamp, dan heb je tenminste nog een beetje de sfeer er in zitten :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou zeggen die meet houden wanneer er geen bands spelen, dus of op de donderdag. Of gewoon smorges/savonds in de 24uurs. :grin:

Ik hoop dat er weer M kristalle zijn te vinden voor lowlands, ziet er somber uit. :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
nog meer namen bekend... :)

The Aggrolites
Calexico
Wilco
Dizzee Rascal
Speedy J
The Gaslamp Killer
Hank III and Assjack
Collie Buddz
The New Kingston Band
Lily Allen
The Whitest Boy Alive
Fall Out Boy
Kasabian

Dizzee Rascal :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daar zitten voor mij helaas niet veel bekenden tussen. Zal dus weer heel wat research worden om te kijken waar ik heen wil, en dan nog maar hopen dat ze niet tegelijk moeten spelen.

Elk jaar weer he, dan zijn er 2 of 3 bands waar uit ik moet kiezen omdat ze spelen wanneer iets anders ook speelt. En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan is je keuze toch gemaakt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
DrippTone zei:
En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan is je keuze toch gemaakt?
Klik om te vergroten...

Nee ik bedoel dat er dan 2 tegelijk spelen die ik heel graag wil zien, maar dan dus 1tje niet kan zien omdat ik dus voor die ander kies. En het lijkt of elk jaar de keuze moeilijk word. :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die uiteindelijk alsnog niet kon? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."