#1
Dit mijn 5e. :P
Pikachu zei:90% kans dat ik er dit jaar voor het eerst ga zijn.
f*ck, goed dat je zegt.. Wou eerst wel mijn glazen waterpijp meenemen, maar dan ga ik er binnenkort maar eentje van hout of kunststof kopen, bedankt!Nick de Neger zei:Let er wel op dat je geen glazen waterpijp mee neemt, als ze deze tijdens de tassen controlle bij de ingang vinden mag je hem inleveren![]()

Hmm, das wel een idee.. Ik ga dr eens mee aan de gang binnenkort, misschien kan ik van een kunststof gloeilamp nog iets moois in elkaar draaienNick de Neger zei:Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles![]()
Hmm, dan nog liever een kunststof gloeilamp, dan heb je tenminste nog een beetje de sfeer er in zittenZazuu. zei:gewoon eentje fixen desnoods.
flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar

DrippTone zei:En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien.![]()
Lauu zei:DrippTone zei:En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien.![]()
dan is je keuze toch gemaakt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."