Hebben jullie ook dat wanneer jullie een goed feest hebben gehad, bij voorkeur met flink wat middelen, dat je al walgt bij het idee om binnenkort weer een feest te hebben?
Ik heb dat wel, ook al zijn de feesten waar ik heen ga altijd extreem leuk geweest.
De dagen na het feest vraag ik mij altijd af, waarom ik in godsnaam naar die feesten ga.
Waarschijnlijk maken die party's zo'n geweldige indruk op mij dat ik het niet
te veel moet doen. Een week na zo'n space-feest begint de feestdrang terug te komen, en kijk
ik weer vol verwachting uit naar het volgende feest, waar ik het dan ontiegelijk naar mijn zin heb, maar na dat feest weer het gevoel te heb dat het op de een of andere manier te veel is geweest.
herkennen jullie dit?
hoe ervaren jullie de zin in feest na een...feest?
Ik heb dat wel, ook al zijn de feesten waar ik heen ga altijd extreem leuk geweest.
De dagen na het feest vraag ik mij altijd af, waarom ik in godsnaam naar die feesten ga.
Waarschijnlijk maken die party's zo'n geweldige indruk op mij dat ik het niet
te veel moet doen. Een week na zo'n space-feest begint de feestdrang terug te komen, en kijk
ik weer vol verwachting uit naar het volgende feest, waar ik het dan ontiegelijk naar mijn zin heb, maar na dat feest weer het gevoel te heb dat het op de een of andere manier te veel is geweest.
herkennen jullie dit?
hoe ervaren jullie de zin in feest na een...feest?