Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6 Feb: Footworxx - Sandy warez bday

6 Feb: Footworxx - Sandy warez bday

37 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Artcube, Gent.

TECHNOCORE

Waldhaus & Weichentechnikk
Pic's vs Chok
Paul Langley vs Manu Kenton
Live: Arkus P.
Sandy Warez vs Richie aka MADHOUSEBROTHERS
Amok
Jason little vs Hammond
Linda Pearl
Hexor
Minupren vs P Stylez HELLBANGERS
Svetec
Killswitch vs Reset



CORE TO CORE

Coreporation
Mindustries
Outside Agency
Stroomtroper
Bryan Fury
Dj Smurf
D tox vs dj sirio
Tieum
Detest
Audiotist
I:gor live



MAIN EXTREME STYLE

Hellfazer
Format C:\\
Electrik Kettle
Crystal Distortion
Osmik
Simon Underground
Duran Duran Duran
Limewax
Sandy Warez
Manu Le Malin
Bong Ra

Wie gaan er? :grin:

Overigens heb ik nog een ticket over, aangezien mijn gezelschap afhaakt. :(

Overigens, meer informatie is hier te vinden.

Olle
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sicke lineup! jammer dat ik door financiële problemen niet aanwezig zal zijn. : <
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
kenny zei:
Immo zei:
Gestoorde line-up. Heb helaas geen zin om helemaal naar België te gaan. :(
Klik om te vergroten...

Oh, ik dacht dat jij ging rijden naar belgie? :grin:
Klik om te vergroten...

Zou opzich best willen rijden heen, maar heb geen zin om nuchter te blijven dus kan niet terug rijden. :(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een meesterlijk plan, regel jij de auto?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
kenny zei:
dan rijd je heen, ga je daar aan de dope, verkopen we daar de auto en hebben we geld voor de trein terug!! houden we nog geld over ook!!! :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
:(

Waarom heb ik pas volgende week een bom geld
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deep Blue zei:
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Klik om te vergroten...

Genoeg DF'ers daar me dunkt dus vrienden maak je wel :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deep Blue zei:
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Klik om te vergroten...
Wat is dat met kompanen die afhaken? De mijne ook al. Zit nog altijd met 'n ticket. :P

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Godverdomme, het was echt groots!

Killswitch, Limewax, Bong-Ra, Mindustries, Crystal Distortion en DJ Smurf waren te episch. <3

Ik heb nu alleen geen kuiten en voetzolen meer over. Pffft.

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
Deep Blue zei:
Damn, menne compagnon haakt af wegens te weinig geld.
Niet gaan of alleen gaan?
Klik om te vergroten...
Wat is dat met kompanen die afhaken? De mijne ook al. Zit nog altijd met 'n ticket. :P

Olle
Klik om te vergroten...

Geef maar aan mij dan :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb gehoord dat 't niet zo goed was, dat je niet mocht zitten noch liggen.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#12
dan rijd je heen, ga je daar aan de dope, verkopen we daar de auto en hebben we geld voor de trein terug!! houden we nog geld over ook!!! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Belgen! Olle zegt sorry voor het zeggen dat hij met jullie meeleeft, hij liegt!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, hij is ook al niet hardcore genoeg. :P

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Zou jij niet een beetje Belg willen zijn voor zo'n feest? :P
Klik om te vergroten...

Neen, wat denkte gij wel niet manneke!!! dan verlies ik nog meer hersencellen, van wat er nog van over is.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ÔH! Dat is discriminatie!

Zeg nu sorry tegen de aanwezige Belgen! :beer:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gestoorde line-up. Heb helaas geen zin om helemaal naar België te gaan. :(
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Immo zei:
Gestoorde line-up. Heb helaas geen zin om helemaal naar België te gaan. :(
Klik om te vergroten...

Oh, ik dacht dat jij ging rijden naar belgie? :grin:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aanwezig
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja Immo,
Doe rijden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."