Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghosttown maart in Utrecht

ghosttown maart in Utrecht

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op de wc is geen goed idee idd

Ik spreek uit ervaring of die boete van 600 euro...
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ga naar zolder en pak uit je aude lego doos een schepje van die legomannetjes en hang hem aan je sleutelbos :stoned:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hellraiser_[NL] zei:
ga naar zolder en pak uit je aude lego doos een schepje van die legomannetjes en hang hem aan je sleutelbos :stoned:
Klik om te vergroten...
Wat dacht je ervan om de sleutel zelf te gebruiken? Veel makkelijker.

Olle
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#4
doen we :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gezellig :rock: Samen nuchter :grin:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha yeaah :rock:
gebruik jij nooit of wat..?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
heroesss zei:
haha yeaah :rock:
gebruik jij nooit of wat..?
Klik om te vergroten...

Ben gestopt :wink: Jij?
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#8
wat heb je gebruikt dan?

Ik ben ook gestopt, maar heb paar dagen geleden weer een half jointje gerookt en ben wel van plan om in maart weer te snuiven, want dan vind ik dat ik lang genoeg gestopt ben zodat ik er niet afhankelijk van word snap je?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pillen/kristallen het laatste jaar(misschien de laatste 1,5jaar) gemiddeld elke 3 weken en het laatste half jaar daarbij ook nog te vaak speed erbij gepakt op feesten. Dus stoppen is het enige wat nu even moet :)

Op die 3 na gebruik ik recreatief nog andere drugs maar niet op feesten.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yeah Ghosttown, misschien ook wel aanwezig, maar staat nog niet vast.

Lau ik heb je gemist op mindcontroller :wave: .

Vorig jaar op ghosttown stond er de hele tijd zo een heel erg lekkere meid voor me die ook van die pumps aan had met extreme hakken en een heel mooi jurkje. Ik stond er van te kijken hoe hard zij uit haar dak ging en dat ze het schijnbaar langer volhield dan ik en veel anderen.

Ik was toen heel ff op me tenen gaan staan en kreeg meteen heavy kramp in me kuit. Maarja beste is gewoon op de classics :hearteyes: .
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
heroesss zei:
Wat kan ik verwachten?
Klik om te vergroten...

1. Pompende Early Hardcore & Oldschool
2. Wazige mensen
3. Lauu & Rabbithole & Ragnarok(wij gaan dus)

heroesss zei:
Moet ik rekening houden met een bepaalde dresscode etc?
Klik om te vergroten...

Je zal er veel mensen vinden met Nike Air max, Aussies en Cavello's maar je hoeft er niet speciaal gekleed voor gaan.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#12
okee want ik ben juist meer van de jurkjes laarsjes hakjes pumps enzo dus haha en om er nou speciaal nieuwe gympen voor aan te schaffen gaat me een beetje te fur, maar dan val ik niet buiten de boot ofzo?
En wat is early hardcore precies? Ik ben niet zo thuis in de hardcore ofzo.. :P
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga er ook niet heen als een barbie pop haah zo erg ben ik niet. De reden dat ik daar heen ga is omdat ik met vrienden er heen ga die wel meer thuis zijn in dat 'wereldje' om het zo te noemen. Eerlijk ik ben niet zo'n hele hardcore fan maar ik vind dat je alles een keer in je leven mee gemaakt moet hebben dus ook zo'n feest. En misschien dat ik het helemaal te gek vind, je weet maar nooit. Hoe moet je in vredesnaam op dit soort muziek dansen hahaha o ik kom echt dom over nu maarja, t is voor mij echt voor het eerst.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je er heen gaat als een echte barbiepop dan loop je er wel een beetje uit de maat rond idd...wat is de rede precies dat je gaat als je totaal geen id hebt wat het inhoud als ik vragen mag?

Early Hardcore:

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het dansen op hardcore in het algemeen heet "Hakke", je hebt veel verschillende soorten die ook samen gaan met de verschillende soorten hardcore die bestaan en vaak doet iedereen het op zijn eigen manier.

Dit is wel een goed voorbeeld van Hakke op Early Hardcore. Op het eerste gezicht zal je het niet gelijk kunnnen maarja, practice makes perfect. Ik kan het zelf ook nog niet helemaal goed maar ik doe me best. Als je het maar naar je zin hebt!

h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#16
hihi ik kan best wel dansen maar zo precies dus niet. Dat word oefenen!!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Daar sta je dan te hakken in je woonkamer. :grin:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha idd zelfs mn vader kan het beter :rock: Die heeft op dit soort muziek meer ritmegevoel dan ik :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou me gewoon nergens zorgen over maken. Zelfs als je als barbie komt en voor geen meter kan dansen. Gewoon dikke pret hebben en gaan!

Dat is mijn credo. Al kom ik uiteraard niet zo vaak als barbie (enkel de derde zaterdag van de maand :grin: ).

Veel plezier en doe lekker je eigen ding.

:rock:

Olle
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ghosttown was me eerste gabber/hardcore feest...

Was leuk! Erg leuk... Vergeet natuurlijk de mdma niet...
Ben er daarna nog 2 keer geweest.

deze heb ik zelf nog ge-upload: http://video.google.nl/videoplay?docid= ... nl&view=1#

Zou er nu niet meer heen gaan... Tis leuk geweest!

Veel Plezier

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."