#1
ik mag graag naar nasheeds luisteren en dit is er een van
http://www.youtube.com/watch?v=uX3504X7nLo
http://www.youtube.com/watch?v=uX3504X7nLo
Nee.Sjeikh zei:Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
De Sjeik zei:Sorry son, dit forum heeft al een Sjeik. En Allah does not approve.
Sjeikh zei:bewijs je plaats maar... we zullen wel zien wie hier een echte sjeikh is
goed zoArthur King zei:Nee.Sjeikh zei:Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??



Sjeikh zei:TAKBEER ALLAHU AKBAR!!!![]()
Sjeikh zei:Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
W.F.L. zei:Sjeikh zei:Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
Ja, moslims mogen geen drugs gebruiken. Geen moslim dus.
W.F.L. zei:Sjeikh zei:Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
Ja, moslims mogen geen drugs gebruiken. Geen moslim dus.
moslims mogen geen drugs gebruiken dus geen moslim
Volgens mij heb jij geen ballen verstand van wat je uit loopt te kramen... Jah tuurlijk doe ik dingen die volgens de koran niet kunnen.. Nou en ? Wie of wat ben jij om te oordelen dat ik geen moslim ben... Alsof jij van iets weet jonge wausWir haben est nicht gewuscht.
Biertje zei:tfoe zemmel, ta bonde mek.
En allah is niet groot, allah is besneden.
Biertje zei:tfoe zemmel, ta bonde mek.
En allah is niet groot, allah is besneden.
Biertje zei:tfoe zemmel, ta bonde mek.
En allah is niet groot, allah is besneden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."