Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnasheed uit de doos van sjeikh

nasheed uit de doos van sjeikh

31 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#1
TAKBEER ALLAHU AKBAR!!! :rock:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sjeikh zei:
TAKBEER ALLAHU AKBAR!!! :rock:
Klik om te vergroten...

vertaling aub
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Sjeikh zei:
Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
Klik om te vergroten...

Ja, moslims mogen geen drugs gebruiken. Geen moslim dus.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Sjeikh zei:
Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
Klik om te vergroten...

Ja, moslims mogen geen drugs gebruiken. Geen moslim dus.
Klik om te vergroten...

ook niet als de zon onder is net als met de ramadan??? :grin: :grin:
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Sjeikh zei:
Jah ik ben een moslim en jah ik gebruik drugs.. En ik luister jihad nasheed songs.. Problemen mee ??
Klik om te vergroten...

Ja, moslims mogen geen drugs gebruiken. Geen moslim dus.
Klik om te vergroten...


domme kaaskop.

moslims mogen geen drugs gebruiken dus geen moslim
Klik om te vergroten...

En dat puur omdat het een oosterse religie is..

Priesters die kleine jongetjes van achteren nemen zijn toch ook christenen..

en dan niet te vergeten kardinalen die lopen te roepen van
Wir haben est nicht gewuscht.
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb jij geen ballen verstand van wat je uit loopt te kramen... Jah tuurlijk doe ik dingen die volgens de koran niet kunnen.. Nou en ? Wie of wat ben jij om te oordelen dat ik geen moslim ben... Alsof jij van iets weet jonge waus
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.
Klik om te vergroten...
:grin:
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#8
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.
Klik om te vergroten...


تَكْبِير الله أكبر
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.
Klik om te vergroten...

Dat sluit elkaar helemaal niet uit, ik ben groot en besneden.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr Gonzo zei:
Sjeikh zei:
TAKBEER ALLAHU AKBAR!!! :rock:
Klik om te vergroten...

vertaling aub
Klik om te vergroten...

God is de geweldigste.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjeikh zei:
bewijs je plaats maar... we zullen wel zien wie hier een echte sjeikh is
Klik om te vergroten...

Echt of niet, hij is wel De Sjeik. En jij maar een sjeikh.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.
Klik om te vergroten...

Dat sluit elkaar helemaal niet uit, ik ben groot en besneden.
Klik om te vergroten...

Ja maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je toen je 'n jaar of 8 was je alle kanten op piste behalve de goeie, zij snijden een deel van hun pik af omdat ze in iets geloven.

Trouwens, SJEIKH... Ik heb een vraagje
















Bestaat Allah echt?
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr Gonzo zei:
Sjeikh zei:
TAKBEER ALLAHU AKBAR!!! :rock:
Klik om te vergroten...

vertaling aub
Klik om te vergroten...

Takbeer is een kreet van attentie en daar world bijna altijd in de moslim scene mee gereageerd met Allahu akbar.. "allah is groots"
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Biertje zei:
Wacky zei:
Biertje zei:
tfoe zemmel, ta bonde mek.

En allah is niet groot, allah is besneden.
Klik om te vergroten...

Dat sluit elkaar helemaal niet uit, ik ben groot en besneden.
Klik om te vergroten...

Ja maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je toen je 'n jaar of 8 was je alle kanten op piste behalve de goeie, zij snijden een deel van hun pik af omdat ze in iets geloven.

Trouwens, SJEIKH... Ik heb een vraagje





















Bestaat Allah echt?
Klik om te vergroten...



ben je nu echt zo achterlijk als je doet voorkomen?

Of allah bestaad.. Wat is de fucking defenitie van religie mafkees?
Een geloof.. Mensen kiezen zelf of ze daar in willen gaan geloven.
Zoals joden christenen en moslims..

Voor mij bestaad allah jah.
Omdat ik in hem geloof.. Maar dat doe ik uit eigen keuze.

voor jouw hoeft allah niet te bestaan. maar goed jij bent ook niet waardig om in hem te gaan geloven (: .
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Sjeikh zei:
bewijs je plaats maar... we zullen wel zien wie hier een echte sjeikh is
Klik om te vergroten...

Echt of niet, hij is wel De Sjeik. En jij maar een sjeikh.
Klik om te vergroten...

pas in zn natte dromen..

ik veeg mn matten schoon met zijn baard.. :rock:
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#16
:wave:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trouwens sjeik, waar kom je vandaan? Ben je een berber?

Ik vind die nasheeds trouwens iets weg hebben van kattengejank, een beetje de hogere vorm van Gordon.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
:wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ken zat moslims die niet in Allah geloven hoor.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
En genoeg moslims gebruiken ook drugs, die dingen sluiten elkaar echt niet uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."