Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn Qontrol - 17 april 2010

In Qontrol - 17 april 2010

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
Klik om te vergroten...
? welke kleur hebben jouw pupillen meestal dan :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klaara zei:
Lauu zei:
Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
Klik om te vergroten...
? welke kleur hebben jouw pupillen meestal dan :P
Klik om te vergroten...

Paars met een goud randje :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was fijn. :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het viel Lau tegen dat de combinatie wiet + alcohol niet zo goed viel... :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vond het zwaar tegenvallen, was om 4 uur naar huis gegaan.
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lauu zei:
Vond het zwaar tegenvallen, was om 4 uur naar huis gegaan.
Klik om te vergroten...

Wat viel er allemaal zo tegen dan? Geluid? Dj's?

Ik vond het niet de beste editie ooit maar ik heb me prima vermaakt.. :)
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Het viel Lau tegen dat de combinatie wiet + alcohol niet zo goed viel... :wink:
Klik om te vergroten...

:P

Ik ken meer mensen op IQ bij wie de Alcohol niet zo goed gevallen was :P

1. "de Leeuw"
2. Die trol die van het podium af lazerde :grin: :tearsofjoy:
B
BabyRaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aantal nummer's hoorde ik meerdere malen voorbij komen, vond dat ze bij de mainstream en early hardcore niet geweldig draaide. Bij het begin in de early zaal was gewoon oldschool en happy hardcore, vanaf Panic wel lekker kennen knallen :grin:

Wel me laatste In Qontrol..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik geld heb ben ik zoiezo van de partij, mijn eerste IQ was in 2004 geen reden om te stoppen :grin:

En die vrijdag Cape Fear :rock:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
En de line up is?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
En de line up is?
Klik om te vergroten...

TBA
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
En de line up is?
Klik om te vergroten...

q-dance heeft standaard een goede Hardstyle line-up

en over de hardcore zal waarschijnlijk ook niet te klagen vallen
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als de early hardcore en Industrial hardcore maar goed zijn, de hardstyle is vaak standaard en mainstream hardcore trekt me dus echt niet.

Hopelijk zal er een beetje early hardstyle aanwezig zijn, maar dat betwijfel ik helaas :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
En de line up is?
Klik om te vergroten...

Wordt sowieso altijd laat aangekondigd bij Q-dance feesten.

Ik ben van de partij, wordt m'n vierde keer en nog nooit reden tot klagen gehad. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
de rai is kut, beter de dag ervoor naar Cape Fear :smoke:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
de rai is kut, beter de dag ervoor naar Cape Fear :smoke:
Klik om te vergroten...

Beter allebij :rock: ff meeten dan Oscar :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
gezellig :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Line-Up:
The Imperial Greenhouse Institute

Slim Shore (NL)
Dailucia (NL)
Psyko Punkz (NL)
Bass Agents (MALEISIE)
Alpha² (NL)
Deepack (NL)
Beat Providers LIVE (NL)
Titan (NL)
Crypsis (NL)
B-Front
Digital Punk (NL)
Hosted by: MC Villain (NL)

The Chaos Theory Foundation

Tha Playah (NL)
Mad Dog (IT)
E-Ruption (NL)
Partyraiser (NL)
Evil Activities LIVE (NL)
Nosferatu (NL)
Hellfish (UK)
D-Passion (NL)
Outblast (NL)
Korsakoff
Day-Mar (NL)
Hosted by: MC Jeff (NL)

The Third Millennium Society

Wildstylez (NL)
Technoboy (IT)
Fausto & Artento Divini (NL)
Coone & Isaac (BE/NL)
Frontliner (NL)
Stephanie (IT)
Dock 45 (NL)
Headhunterz (NL)
Noisecontrollers (NL)
Hosted by: DV8 (NL)

The Apocalypse Association

Norman (NL)
Waxweazle (NL)
Buzz Fuzz (NL)
Lady Dana (NL)
Stanton (NL)
Ghost (BE)
Dune (DE)
Panic (NL)
Franky Jones (BE)
Hosted by: MC Da Syndrome (NL)

---------------------------------------------

De early :rock: & Titan omdat ik die persoonlijk ken :) :grin: Hellfish kan er ook meedoor.

De rest zuigt :tearsofjoy: Die vrijdag Cape Fear :rock:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lauu zei:
Line-Up:
The Imperial Greenhouse Institute

Slim Shore (NL)
Dailucia (NL)
Psyko Punkz (NL)
Bass Agents (MALEISIE)
Alpha² (NL)
Deepack (NL)
Beat Providers LIVE (NL)
Titan (NL)
Crypsis (NL)
B-Front
Digital Punk (NL)
Hosted by: MC Villain (NL)

The Chaos Theory Foundation

Tha Playah (NL)
Mad Dog (IT)
E-Ruption (NL)
Partyraiser (NL)
Evil Activities LIVE (NL)
Nosferatu (NL)
Hellfish (UK)
D-Passion (NL)
Outblast (NL)
Korsakoff
Day-Mar (NL)
Hosted by: MC Jeff (NL)

The Third Millennium Society

Wildstylez (NL)
Technoboy (IT)
Fausto & Artento Divini (NL)
Coone & Isaac (BE/NL)
Frontliner (NL)
Stephanie (IT)
Dock 45 (NL)
Headhunterz (NL)
Noisecontrollers (NL)
Hosted by: DV8 (NL)

The Apocalypse Association

Norman (NL)
Waxweazle (NL)
Buzz Fuzz (NL)
Lady Dana (NL)
Stanton (NL)
Ghost (BE)
Dune (DE)
Panic (NL)
Franky Jones (BE)
Hosted by: MC Da Syndrome (NL)

---------------------------------------------

De early :rock: & Titan omdat ik die persoonlijk ken :) :grin: Hellfish kan er ook meedoor.

De rest zuigt :tearsofjoy: Die vrijdag Cape Fear :rock:
Klik om te vergroten...

Ooooh jij deugniet, even de show stelen met de line up terwijl ik je daarop heb geattendeerd! :wink: Greenhouse Institute is trouwens ook heerlijk. :hearteyes: Maar ga ook zeker wel naar de early.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."