Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn Qontrol - 17 april 2010

In Qontrol - 17 april 2010

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan ben ik bang van niet. :P Moet wel werken op zaterdag óf zondag, dus dan ga ik liever naar In Qontrol. :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Line-Up:
:grin: Hellfish kan er ook meedoor.
Klik om te vergroten...


Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
Line-Up:
:grin: Hellfish kan er ook meedoor.
Klik om te vergroten...


Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man :grin:
Klik om te vergroten...

Nee.
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#4
Staat in de agenda, misschien een optie :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
Line-Up:
:grin: Hellfish kan er ook meedoor.
Klik om te vergroten...


Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man :grin:
Klik om te vergroten...


als je alleen wil raggen natuurlijk wel ja
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben wel van plan heen te gaan ma ff kijken met wie :) :grin:
Wil dit jaar ook nog na Defqon en Decibel :hearteyes: :sunglasses:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zowiezo aanwezig :) Vind het zelf overigens vaak een beetje een kille bedoeling onder de indoor feesten/festivals, dat In Qontrol.. Kan ook aan de RAI liggen of het feit dat Q het meeste tijd steekt in de veeeels te grote Hardstyle mainstage..

Kijk in iedergeval uit naar de sets van Digital Punk & B-Front op de Main en Panic in de early :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
SperSIZEboon zei:
Lauu zei:
Line-Up:
:grin: Hellfish kan er ook meedoor.
Klik om te vergroten...


Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man :grin:
Klik om te vergroten...

Hellfish is de enige dj ik ken in de line up. :tearsofjoy:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Mosselman zei:
Zowiezo aanwezig :) Vind het zelf overigens vaak een beetje een kille bedoeling onder de indoor feesten/festivals,
Klik om te vergroten...

Maar ik vind wel dat er wel altijd meer sfeer hangt dan op de andere Q feesten (bijv Qlimax), naar mijn idee trekt het minder van het dagjespubliek, dat komt om er maar een keer geweest te zijn.
IQ stelt me eigenlijk nooit teleur, niet qua aankleding, maar ook niet qua optredens. Ik vind dat er eigenlijk altijd goed gedraaid wordt waar dat bijv op Qlimax (of Defqon) wel eens tegen wil vallen.

Kijk in iedergeval uit naar de sets van Digital Punk & B-Front op de Main en Panic in de early :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik moet nog een precieze planning maken, maar dingen die ik graag wil zien zijn:
Digital Punk & B-Front
Titan
Alpha Twins
Crypsis
Slim Shore
Dune (oude Happy hitjes parade, maar ik denk dat ik me daar zeer ga vermaken)
Panic
Dana
Tha Playah
Mad Dog

Als de timetable allemaal beetje meevalt dan moet er een hoop van dit in te plannen zijn in mijn persoonlijke timetable :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor zover ik weet gaan er best wat DF leden, we kunnen vast wel even een kleine ontmoeting van onze kantklosclub organiseren dacht ik zo..? Wie is er daarvoor in? :)
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat lijkt me wel ja..
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rabbithole zei:
Voor zover ik weet gaan er best wat DF leden, we kunnen vast wel even een kleine ontmoeting van onze kantklosclub organiseren dacht ik zo..? Wie is er daarvoor in? :)
Klik om te vergroten...

Ik geloof wel dat ik kan...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kom ook natuurlijk met mijn nuchtere wederheflt
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lauu zei:
Ik kom ook natuurlijk met mijn nuchtere wederheflt
Klik om te vergroten...

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lauu zei:
Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
Klik om te vergroten...
? welke kleur hebben jouw pupillen meestal dan :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klaara zei:
Lauu zei:
Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
Klik om te vergroten...
? welke kleur hebben jouw pupillen meestal dan :P
Klik om te vergroten...

Paars met een goud randje :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het was fijn. :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het viel Lau tegen dat de combinatie wiet + alcohol niet zo goed viel... :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vond het zwaar tegenvallen, was om 4 uur naar huis gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."