#1
Dan ben ik bang van niet. :P Moet wel werken op zaterdag óf zondag, dus dan ga ik liever naar In Qontrol. ![:)]()
Lauu zei:Line-Up:
Hellfish kan er ook meedoor.
SperSIZEboon zei:Lauu zei:Line-Up:
Hellfish kan er ook meedoor.
Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man![]()
SperSIZEboon zei:Lauu zei:Line-Up:
Hellfish kan er ook meedoor.
Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man![]()
SperSIZEboon zei:Lauu zei:Line-Up:
Hellfish kan er ook meedoor.
Hellfish is de enige toffe dj die er tussen staat man![]()
De Mosselman zei:Zowiezo aanwezigVind het zelf overigens vaak een beetje een kille bedoeling onder de indoor feesten/festivals,
Kijk in iedergeval uit naar de sets van Digital Punk & B-Front op de Main en Panic in de early![]()
Rabbithole zei:Voor zover ik weet gaan er best wat DF leden, we kunnen vast wel even een kleine ontmoeting van onze kantklosclub organiseren dacht ik zo..? Wie is er daarvoor in?![]()
? welke kleur hebben jouw pupillen meestal dan :PLauu zei:Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
Klaara zei:? welke kleur hebben jouw pupillen meestal dan :PLauu zei:Die zijn niet nuchter, pupillen zo groot dat heel de pupillen zwart zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."