#1
Ligt er maar net aan over wat voor hardcore je het hebt..
knolselderij zei:de housescene chicago/detroit idd(laatst een intressante docu op van de bcc gezien) maar hardcore is(was) typisch Nederlands. tegenwoordig is het ook steeds populairder nt worden in Italiƫ,zweden,Duitsland. (niet normaal hoeveel italianen er uit italiƫ waren gekomen om para te worden op MOH)
Vigilante zei:Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon.
Beanhead zei:Vigilante zei:Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon.
Dat wel ja. Vet eh![]()
Met jou kan ik praten.KoxBox zei:Beanhead zei:Vigilante zei:Hardcore scene is zeker actief in het buitenland maar Nederland spant overduidelijk de kroon.
Dat wel ja. Vet eh![]()
Niet echt... Geef mij maar Goa, psy trance, dark psy...![]()
Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.

KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
Immo zei:KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
De meeste "core toestanden" zijn in mijn ogen toch nog behoorlijk underground.
Immo zei:KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
De meeste "core toestanden" zijn in mijn ogen toch nog behoorlijk underground.
Dan vraag ik mij heel erg af, wat jou definitie is van "commercieƫl".KoxBox zei:Immo zei:KoxBox zei:Die core toestanden zijn veeeeel te commercieel naar mijn goesting.
De meeste "core toestanden" zijn in mijn ogen toch nog behoorlijk underground.
Wat ik bedoelde was dat je tegenwoordig niets anders meer hoort van tek feestje dit core feestje dat... Voor mij is dat al te commercieel. :P
Woordenboek zei:commercieel
ā¢zakelijk ā¢belust op winstbejag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."