Heb ook mijn kaartjes
Om de hoek van mn vriendin ![:)]()

KoxBox zei:Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...
lipsticknmascara zei:KoxBox zei:Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...
Nederland is nog wel te doen toch? Beter dan Congo. Nu kun je nog de auto pakken ofzo.. Anders zou je een vliegreis moeten boeken en dat soort dingen![]()

knolselderij zei:helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
hehehe, heel goedknolselderij zei:helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
knolselderij zei:helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
knolselderij zei:ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
*little star* zei:Ik heb de kaartjes in ieder geval al binnen![]()
Het festivalterrein is hier aan het einde van de straat![]()
Lauu zei:Heb ook mijn kaartjesOm de hoek van mn vriendin
![]()
zie het zaterdag wel en lichtelijk tot zwaar onder invloed van t een of t ander zal het aleen maar mooier zijn
trippelh zei:een grote macht te controleren

lipsticknmascara zei:Edit: Dit waren ze op reloaded (hun set van Emporium staat natuurlijk nog niet op youtube.. Ik allemaal zoeken haha)
Ja man was wel een leuke dag, maar er hing een vreemd sfeertje in de lucht!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."