Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEmporium 29.05.2010

Emporium 29.05.2010

19 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Emporium
georganiseerd door Matrixx

zaterdag 29 mei 2010
12:00 - 00:00
Recreatieterrein De Berendonck
Wijchen

Muziekstijlen
classics, eclectic, electro, groove, hardcore, hardstyle, house, minimal, progressive, techhouse, techno, trance

Prijzen
Voorverkoop: €45,-
VIP: €75,-

Minimumleeftijd
18

De line-up staat hier: http://partyflock.nl/party/165784:Emporium.html

Eigenlijk voornamelijk verschillende soorten house, hardstyle en hardcore

Wie gaat hier allemaal naartoe? Was vorig jaar echt een heeeel erg leuk festival! Hoop dat t dit jaar weer zo leuk wordt.

Ik heb mijn kaartjes in ieder geval al binnen :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...
Klik om te vergroten...

Nederland is nog wel te doen toch? Beter dan Congo. Nu kun je nog de auto pakken ofzo.. Anders zou je een vliegreis moeten boeken en dat soort dingen :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
lipsticknmascara zei:
KoxBox zei:
Ziet er wel vet uit maar spijtig genoeg is het in Nederland natuurlijk...
Klik om te vergroten...

Nederland is nog wel te doen toch? Beter dan Congo. Nu kun je nog de auto pakken ofzo.. Anders zou je een vliegreis moeten boeken en dat soort dingen :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, ja als je het zo bekijkt.. :mrgreen:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
knolselderij zei:
helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
Klik om te vergroten...

Dit zo'n beetje... :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
Klik om te vergroten...
hehehe, heel goed :grin:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#8
knolselderij zei:
helaas teveel house, als ik ergens niet tegen kan is het house en de mensen die op house afkomen.
verschrikkelijk de gemiddelde house liefhebber geeft meer om zijn uiterlijk dan om los te kunnen gaan. ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
Klik om te vergroten...

Daarom is het ook zo ingedeeld dat de hardstyle/core liefhebber de houser niet tegen hoeft te komen. Bij binnenkomst rechts de harde area en links house. En denk maar niet dat je 1 houser tegenkomt aan de kant waar echt gefeest wordt.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
ik ga naar een feestje om helemaal uit mn dak te gaan, niet om te laten zien dat mn botticelli schoenen matchen met mijn armani hemd.
Klik om te vergroten...

Hahahaa :tearsofjoy:
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb de kaartjes in ieder geval al binnen :grin:

Het festivalterrein is hier aan het einde van de straat :wink:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#11
*little star* zei:
Ik heb de kaartjes in ieder geval al binnen :grin:

Het festivalterrein is hier aan het einde van de straat :wink:
Klik om te vergroten...

Lauu zei:
Heb ook mijn kaartjes :) Om de hoek van mn vriendin :)
Klik om te vergroten...

Kijk, dat wordt dan denk wel gezellig! Ik ben er ook zeker weten bij en mn vrienden van mijn 2-CB tripreport ook! En nog twee van een (bijna-af) tripreport, dus wie weet wordt dit er ook weer een waard. Weet alleen nog niet wat ik daar ga doen.. :confused:

Maar ik weet wel dat ik aan de harde kant van het festival te vinden ben. Kom ik jullie dan tegen? :grin:
*
*little star*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar ik weet wel dat ik aan de harde kant van het festival te vinden ben. Kom ik jullie dan tegen? :grin:


Ja wie weet! Ik ben altijd overal wel een beetje te vinden :wink:
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
het is bijna zover, twee vrienden van mij gingen vandaag kijken bij de beredonck naar de stages enzo maar ik had stoned geen zin meer om dat kwartier te fietsen :stoned: :stoned: zie het zaterdag wel en lichtelijk tot zwaar onder invloed van t een of t ander zal het aleen maar mooier zijn
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is niet mijn ding maar zelfs ik hoor het nog in mijn tuin:grin:
Heel veel plezier allemaal en pas op met spul naar binnen te halen want ze staan weer met een grote macht te controleren .
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/m ... riteit.ece

Wees kreatief en laat na afloop weten hoe het was :smoke:
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
trippelh zei:
een grote macht te controleren
Klik om te vergroten...

Daar heb ik niets van gemerkt dan. Ik had een kleine weekendtas bij me (met kleding omdat het 's ochtends warm was en het zou 's middags gaan regenen en ik wilde eigenlijk naderhand nog even langs de speedmeet) en ze haalden mn hakken er even uit en deden ze weer terug. Ze keken totaal niet wat ik verder bij me had en het fouilleren was echt sneu. Daarbij heb ik tientallen mensen vol in het zicht zien snuiven/slikken/jointsdraaien en niemand die er iets van zei! Maar dat vond ik eigenlijk wel heel erg chill want op gebied van zooi hing er wel een lekker sfeertje! :)

Maar ik moet zeggen dat ik verder overal de sfeer niet je-van-het vond.. Het was heel anders dan vorig jaar en dat was wel jammer. Het weer aan het einde van de dag hielp ook niet echt mee denk ik zo, maar tot een uurtje of 17 was het wel echt heeeerlijk :grin:

En hoewel ik het liefste naar hardstyle/core luister, vond ik de Space Pirates met hun liveset wel onwijs goed draaien. Vriendinnen van me wilden naar Don Diablo die daarna kwam en ik liep met hun mee en we hebben nog een half uur Space Pirates meegekregen en toen kwam Don. Dat was wel echt een kutset overigens dus was vlot weg. Maar die Space Pirates hebben echt indruk op me gemaakt man.

Edit: Dit waren ze op reloaded (hun set van Emporium staat natuurlijk nog niet op youtube.. Ik allemaal zoeken haha)

Ja man was wel een leuke dag, maar er hing een vreemd sfeertje in de lucht!
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
het was een prima feestje, ik heb mijn 5gram wiet en 4 capsules methylone gewoon in mijn schoen gedaan en binnen gewoon geblowd geslikt en gezopen, mijn hoofd is daar nu duidelijk minder blij mee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had ook lekker beblowed :) begin van de dag was heerlijk lekker zonnetje maar om 20:00 was het kut....volle bak regen.

en wat een kut sfeer :confused:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
lipsticknmascara zei:
Edit: Dit waren ze op reloaded (hun set van Emporium staat natuurlijk nog niet op youtube.. Ik allemaal zoeken haha)

Ja man was wel een leuke dag, maar er hing een vreemd sfeertje in de lucht!
Klik om te vergroten...

ging ook niet egt los daar
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou emporium is begonnen want ik hoor de beats duidelijk have a nice day :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb ook mijn kaartjes :) Om de hoek van mn vriendin :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."