Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSummer Darkness ---> augustus 2010

Summer Darkness ---> augustus 2010

41 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
voor de geinteresseerden: er is iets van de line-up bekend! :)


http://www.summerdarkness.nl/festival/
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amduscia. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ken gewoon geen enkele naam.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Immo zei:
Ik ken gewoon geen enkele naam.
Klik om te vergroten...
+1

Maar dat zal me niet weerhouden om te gaan. Ooit wordt het tijd om nieuwe dingen te ontdekken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wel! :wink: :P Alter der Ruine en And One vind ik persoonlijk iig al heeeel erg fijn!! :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hopelijk wordt Feindflug nog aan de line-up toegevoegd. :grin:

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Feindflug zou idd een welkome toevoeging zijn! (Vooral mijn vent zal dat zeer waarderen!). Amduscia is ook VET! Ik vind het er tot nu toe iig nog wel veelbelovend uitzien, maar ben ook erg benieuwd naar de rest!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ken er helemaal niks van! :grin: Maar drain bamage en Marla hebben me genoeg nummers laten horen om te weten dat ik dit zeker vet ga vinden!!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oBLQ3NCqNpw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oBLQ3NCqNpw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
:rock:
4:29 the best :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neen maar het zou me niet verbazen, ze stonden in december in het voorprogramma van Rammstein :rock: en ze zijn die jaar alweer 1 (of twee?) keer in NL geweest, zodoende. :P
Ik had gewoon eventjes zin om dat nummer weer eens te luisteren. :rock:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
WTF???? Komt combi christ???!! :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
[youtube]1N-25q89rmc[/youtube]

Doe mij deze maar. :grin:

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik krijg nog altijd bijna kippenvel van Noise Preacher van Phosgore. :hearteyes: Één van de eerste noise nummers die ik hoorde die Marla me stuurde.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wist niet dat we noise liefhebbers op df hadden. :P

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Wist niet dat we noise liefhebbers op df hadden. :P

Klik om te vergroten...
Holy shit!!!

En dat 8 minuten lang. Bleeding ear syndrome.....
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
En dat 8 minuten lang. Bleeding ear syndrome.....
Klik om te vergroten...
Dat heb jij niet helemaal geluisterd! :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
drain bamage zei:
Drientje zei:
En dat 8 minuten lang. Bleeding ear syndrome.....
Klik om te vergroten...
Dat heb jij niet helemaal geluisterd! :P
Klik om te vergroten...
Ik heb geskipped, ik heb geen 8 minuten geduld voor muziek.

Als ik iets aan het doen ben (fietsen, sporten, skaten, de was vouwen etc.) dan luister ik wel maar als ik stil zit kan ik niet naar muziek luisteren.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
als ik stil zit kan ik niet naar muziek luisteren.
Klik om te vergroten...
Ook niet onder invloed? :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
drain bamage zei:
Drientje zei:
als ik stil zit kan ik niet naar muziek luisteren.
Klik om te vergroten...
Ook niet onder invloed? :)
Klik om te vergroten...
Onder invloed lukt het me ook niet.

Ik luister verdomd weinig muziek. Misschien heb ik wel een tikje asperger, ik vind het storend als achtergrond als ik nergens mee bezig ben.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Ik krijg nog altijd bijna kippenvel van Noise Preacher van Phosgore. :hearteyes: Één van de eerste noise nummers die ik hoorde die Marla me stuurde.
Klik om te vergroten...

Ja, Phosgore vind ik ook echt uber geil!!! :hearteyes:

Dit is mijn lievelings van hun! :hearteyes:

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Aqek1sgXpgg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Aqek1sgXpgg&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

zou wel echt te cool zijn als ze naar SD komen, maar helaas lijken ze toch nog niet zo bekend in de "scene" en is er ook maar weinig van ze te vinden op internet (qua albums om te downloaden), maar who knows!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."