Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAAFKE'S TERINGHARDE ELECTRO RUIMTE.

AAFKE'S TERINGHARDE ELECTRO RUIMTE.

19 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor alle mensen die van keiharde electro houden en dit graag met mij delen.

Rude 66 - Machine
I-F - Space invaders are smoking grass
I-F - Secret desire
Dopplereffekt - Sterilize
Adult - Human Wreck

:hearteyes: :hearteyes:
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WX4ccnj41lk&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WX4ccnj41lk&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, die nieuwere electro vind ik niet echt koel.

Alhoewel... Vitalic doet t m wel!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Biertje zei:
Alhoewel... Vitalic doet t m wel!
Klik om te vergroten...

My friend Dario. :sunglasses:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vitalic zn nieuwe (is al een tijdje uit) cd vind ik wel weer behoorlijk minder. OK Cowboy was wel meesterlijk idd :grin:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#6
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Irb3kQ7NB_Q&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Irb3kQ7NB_Q&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Biertje zei:
[youtube]NsdwLBYekK4&a=MzscDLuu7Aw&playnext_from=ML[/youtube]
I-F - Space invaders are smoking grass
Klik om te vergroten...

Die is sowieso dikke win :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
\\

Amidoinitrite?

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Biertje zei:
Hmm, die nieuwere electro vind ik niet echt koel.

Alhoewel... Vitalic doet t m wel!
Klik om te vergroten...

vitalic is niet nieuw hoor, luisterde ik in 2002 ook al... :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, ik wilde die I-F hier posten, maar hij is al gepost. :grin: Maar goed, up this fuckin' topic!

[youtube]amxzU_cQTeA&feature=related[/youtube]

Haha, het was wellicht wat voorspelbaar, maar toch. Kraftwerk. :hearteyes:

Trouwens lang geleden dat ik dat nog geluisterd heb, effe de platen bovenhalen. :sunglasses:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-Fz85FE0KtQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-Fz85FE0KtQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NGI_UA18RsI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NGI_UA18RsI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wjthx1GKhUI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wjthx1GKhUI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Fy9ai4YKktc&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Fy9ai4YKktc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
:grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
^ dat noem ik eerder dnb, the prodigy en noisia dan :P

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15

Deze was ik vergeten, die track is zó vet :grin: Hoorde em nog op de NL TV voor het WK begon haha, en Belgisch :rock:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZR035Mhd58o&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZR035Mhd58o&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
:)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
^ dat noem ik eerder dnb, the prodigy en noisia dan :P

Klik om te vergroten...
Die track van Noisia is duidelijk geen DnB.

Wel vet. :rock:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18

Bunkeren yeah :P


:hearteyes: :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."