#1
Solar 2010 .... wie gaat?
Oom Klaas zei:Dit festival ziet er wel heel vet uit zeg!
knolselderij zei:Oom Klaas zei:Dit festival ziet er wel heel vet uit zeg!
een grote kermis/avontuur/para heid
ik kwam de eerste keer binnen kom je langs stukje voordat je echt bij de grote podiums/zalen bent
mensen die nt mediteren waren in tipi's
bubbelbaden
mensen met foute duitse kleding die op schlager muziek halve liters waren nt drinken
liepen mensen in dieren pakken rond die gratis knuffels uitdeelden. en toen moest het feest nog beginnen

Oom Klaas zei:Is 't daar duur qua eten en drinken?
Want die kaartjes zijn hilarisch qua prijs![]()
knolselderij zei:tickets zijn binnen dus ik lig 4 dagen op de camping
camping-meet iemand?
knolselderij zei:ben benieuwd of iedereen zo vercracked uit ziet als ik verwacht
knolselderij zei:beetje zielig clubje zo :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."