Donderdag was vet! Voor binnenkomst een sloot Whisky op en daarna vet gegast bij Maiden!
#2
Zoals het hoort!
#3
Heel drugsforum de eerste dag aan de Spar? :P
#4
Pukkelpop !
#5
Ik ben morgen van de partij ga 3 dagen.
#6
Dus.. gister zijn de eerste namen bekend gemaakt
Iron Maiden - Queens Of The Stone Age - Placebo
2manydjs - The Prodigy
Soulwax - Blink-182 - The Kooks - Jónsi - Boys Noize - Limp Bizkit
The Flaming Lips - Pendulum
Mumford & Sons - NOFX - Goldfrapp - Diplo - Fake Blood - White Lies - Major Lazer
Richie Hawtin presents Plastikman live - Hot Chip - Digitalism - Magnetic Man - Gojira
Noisia - D.I.M. - Parkway Drive - The Low Anthem - Au Revoir Simone - Boris Dlugosch - Four Tet - Switch
Djedjotronic - Ill nino - These New Puritans - OK Go - Les Petits Pilous live - Nero - Martyn - High Contrast
Caspa & MC Rod Azlan - Benny Benassi - Beach House
Housemeister - Kylesa - Lonelady - Sleepy Sun - Speech Debelle - Joker & MC Nomad - Renaissance Man - Jack Beats
General Fiasco - Cymbals eat Guitars - Aeroplane - Jakwob - Two Door Cinema Club - L-VIS 1990 - Megafaun - Riva Starr
Ou Est Le Swimming Pool
Zitten zeker wel een paar toffe bands tussen! Vooral Iron Maiden en QotSa!
Ik ben van plan om te gaan : )
#7
Queens of the Stone Age!
Het wordt toch wel aantrekkelijk om een dagje heen te gaan.
#8
2manydjs
#9
Je hebt zelf een pukkelkop!
#10
#11
The Prodigy, Pendulum, Noisia.....
ik ga er zeker heen
een Kyuss coverband is er ook bij! en Bad Religion en Gallows
#16
Doen we geen mini-meet daarzo met iedereen die komt?
#17
Goed plan. Wordt zoiezo eens tijd voor mij om wat mensen te meeten na 687 posts :P .
#18
prodigy,noisia en limp bizkit (het genre muziek trekt mij niet maar limp bizkit is jeugd sentiment)
#19
Omggggggg ik wil hier eigenlijk bets wel graag heen, paar van mn favorieten artiesten treden daar gewoon op! Maar wil niet in een tentje slapen, maar zie dat alle drie de dagen elk 3 leeuke artiesten hebben (die ik ken en luister, vast nog wel meer ).
Okee ik ga werk zoeken enzoo en vrienden hiervoor enthousiast maken (proberen.) en hopen dat het lukt!
Chase and Status, Noisia, The Prodigy, 3OH!3, Queens of the Stone age, High Contrast
maar.. wat een naam 'pukkelpop' xD
& hopelijk word dit niet hetzelfde scenario als toen ik naar lowlands wilde.. :P
#20
Als ik zou gaan, zou je me 90% v/d tijd in boiler room zien
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.