Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTegan And Sara

Tegan And Sara

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat ik zo van deze muziek houd, wil ik het graag met jullie delen :hearteyes:

Tegan en Sara Quinn zijn een eeneiige tweeling uit Canada, en vormen samen een indie/pop achtig duo.
Ze zijn bekend van hun nummer "Back in your head" en hun samenwerking met Tiësto ("I feel it in my bones")
Ik vind hun stemmen, techniek en hun teksten zo mooi, elke keer als ik naar een nummer van hun luister smelt ik. :hearteyes:

Ik ga er ook niet meer over vertellen, luister maar gewoon :

[youtube]tD3Vro2gs1Q&feature=related[/youtube]
[youtube]9B-MluGscaE&feature=related[/youtube]
[youtube]bqrFbmC6PsU&feature=related[/youtube]
[youtube]bFG4iGOLldk&feature=related[/youtube]
[youtube]_z2XTkAoKlg&feature=related[/youtube]
[youtube]bnyA2vkPNCc&feature=related[/youtube]

Veel luister plezier, en als je het niks vind heb je lekker pech DOEI :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit heb je al is gepost :P

Back in your head is ok, de rest is niet mijn ding.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
toen ik die video-clip van back in your head zag dacht ik dat t een stelletje was...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat heb ik een pech
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind hun kapsels gaaf!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Wat een dertienineendozijn huilie muziek zeg. En dan heb ik nog wel een zwak voor akoestisch gitaar, dan moet je flink je best doen om het bij mij te verzieken. Ook een prestatie.
Klik om te vergroten...
En dit?
[youtube]gJ-PwPf6AhA[/youtube]
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een dertienineendozijn huilie muziek zeg. En dan heb ik nog wel een zwak voor akoestisch gitaar, dan moet je flink je best doen om het bij mij te verzieken. Ook een prestatie.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
Exceptional Insight zei:
Wat een dertienineendozijn huilie muziek zeg. En dan heb ik nog wel een zwak voor akoestisch gitaar, dan moet je flink je best doen om het bij mij te verzieken. Ook een prestatie.
Klik om te vergroten...
En dit?
Klik om te vergroten...
Wat wil je daarmee zeggen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
Exceptional Insight zei:
Wat een dertienineendozijn huilie muziek zeg. En dan heb ik nog wel een zwak voor akoestisch gitaar, dan moet je flink je best doen om het bij mij te verzieken. Ook een prestatie.
Klik om te vergroten...
En dit?
[youtube]gJ-PwPf6AhA[/youtube]
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Wat een kut nummer
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
cropp zei:
Exceptional Insight zei:
Wat een dertienineendozijn huilie muziek zeg. En dan heb ik nog wel een zwak voor akoestisch gitaar, dan moet je flink je best doen om het bij mij te verzieken. Ook een prestatie.
Klik om te vergroten...
En dit?
Klik om te vergroten...
Wat wil je daarmee zeggen?
Klik om te vergroten...
is die nog kutter?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
is die nog kutter?
Klik om te vergroten...
Dezelfde namen plus Tiësto. Ongetwijfeld. Ik ga niet eens klikken.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aalpoepert zei:
Ik vind hun kapsels gaaf!
Klik om te vergroten...

nee absoluut niet
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Wat een dertienineendozijn huilie muziek zeg. En dan heb ik nog wel een zwak voor akoestisch gitaar, dan moet je flink je best doen om het bij mij te verzieken. Ook een prestatie.
Klik om te vergroten...

Lekkah fucking boeiend. Moet het altijd per sé heel erg anders zijn? En huilie muziek tja dusss?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
funky_skunk_junky zei:
Lekkah fucking boeiend. Moet het altijd per sé heel erg anders zijn?
Klik om te vergroten...
Ik houd er wel van als een artiest een beetje een eigen geluid heeft, ja.

funky_skunk_junky zei:
En huilie muziek tja dusss?
Klik om te vergroten...
Hey, whatever floats your boat.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een eigen geluid is wat anders als dertienineendozijn huilie muziek :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
funky_skunk_junky zei:
Een eigen geluid is wat anders als dan dertienineendozijn huilie muziek :P
Klik om te vergroten...
Dat klopt. Van het eerste houd ik wel en van het laatste niet.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou gelukkig maar dan
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
funky_skunk_junky zei:
Een eigen geluid is wat anders als dertienineendozijn huilie muziek :P
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :confused: :confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :confused: :confused: :confused: :confused: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Dezelfde namen plus Tiësto. Ongetwijfeld. Ik ga niet eens klikken.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Nou daar kan ik het niks anders als mee eens zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."