Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMosselman's Monotone Techno Trein

Mosselman's Monotone Techno Trein

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat de muzieksmaken onder iedereen hier nogal verdeeld zijn, ik ben dan ook zeer benieuwd wie ik blij kan maken in mijn techno trein! Tjoeketjoeke...



(het is ff proppen maar past prima!)

Wilde na Wobble's Dubstep Hoek (great success!) wel eens weten of er liefhebbers zijn van de monotone pillen techno. Techno zoals het bedoeld is, alsof je op een trein door het nummer heen raast.

Niet te verwarren met de tegenwoordig bekende MINIMAL techno, dit moet beuken!

Ja, over het algemeen vrij simpele muziek, wat in mijn ogen betekend dat een DJ zoveel kan doen in zn sets. Ik zal dan ook een aantal goeie DJ-sets plaatsen, en hoop dat er meer liefhebbers zullen volgen :grin:

Qua nieuwe dingen ben ik niet helemaal bekend met namen, hier een aantal classics

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/KevUFO2moZI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/KevUFO2moZI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HTskxMMTJpo&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HTskxMMTJpo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7owpjxweYug&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7owpjxweYug&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Mosselman zei:
dit moet beuken!
Klik om te vergroten...
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij snapt t :grin:

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yd7ejb-bcI0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yd7ejb-bcI0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Mosselman zei:
Jij snapt t :grin:

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yd7ejb-bcI0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yd7ejb-bcI0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...


hier ben ik zo keihard losgegaan dat kan niet eens
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/riq8lfm_YnE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/riq8lfm_YnE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Eerste techonummer dat ik kende, kreeg het in 2006 via msn gestuurd van iemand die voor Awakenings werkte. :hearteyes: Nostalgische gevoelens!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt lekker.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Monotone Techno Trein ook echt. Ik ben blij dat je het zelf zegt :grin:

Als ik het Engelse woord ervoor, monotonous googledefine krijg ik een hele leuke definitie:
Humdrum: tediously repetitious or lacking in variety.

Eigenlijk heel normaal natuurlijk, maar ik vind de woorden goed gekozen van google.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anders moest ik het weer eens zeggen
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Monotoon hoeft niet perse iets slechts te zijn.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat klopt
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12


Great success!

Monotone muziek is ook vaak bedoeld om een bepaalde sfeer te creëren waarbij mensen bijna in een soort trance-achtige staat raken. Daar zitten hele theorieën achter. Als je een monotoon nummer opzet van 10 minuten ofzo en in een verduisterde kamer gaat zitten en je concentreert op die muziek raak je echt in een soort ander bewustzijn ofzo. Ook onder invloed best vet. :grin: Vind het altijd wel wat hebben op die feesten, al die mensen die staan te spacen en het effect wat de muziek heeft als de monotone trein ineens wordt onderbroken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Monotoon hoeft niet perse iets slechts te zijn.
Klik om te vergroten...
Voor jou niet, nee.

Rabbithole zei:
Als je een monotoon nummer opzet van 10 minuten ofzo en in een verduisterde kamer gaat zitten en je concentreert op die muziek raak je echt in een soort ander bewustzijn ofzo.
Klik om te vergroten...
Dat heet met een heel modern woord I-dozer. Zal ik je een geheimpje verklappen?


It doesn't work.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat Rabit meer bedoelt dat je met muziek in een bepaalde state of mind kan raken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Ik denk dat Rabit meer bedoelt dat je met muziek in een bepaalde state of mind kan raken.
Klik om te vergroten...
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar volgens mij bedoelt ze iets meer dan dat.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Acieed.. Verder luister ik eigenlijk enkel monotone teKno als ik onder invloed ben van drugs.. goeie acieed.. verder heel soms wel goeie tekno of acieed.. K-Plan bijvoorbeeld


acieeeeeeeeeeed

acieeeeeeeeeeeed
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
Immo zei:
Ik denk dat Rabit meer bedoelt dat je met muziek in een bepaalde state of mind kan raken.
Klik om te vergroten...
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar volgens mij bedoelt ze iets meer dan dat.
Klik om te vergroten...

Nee ik bedoel geen Idoser. Ik bedoel gewoon dat je van monotone muziek in trance kunt raken. :) Er zijn zelfs regels verbonden aan het te lang draaien van dezelfde soort muziek omdat mensen op een gegeven moment een soort geestdood worden. Bij het muziekvak dat ik op school volgde hebben we dat ook een keer getest, en het was echt zo. Er zitten hele theorieën achter. :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pet duo, das nou techno. :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#19
Afgelopen zaterdag was weer errug lekker :)

[youtube]<object%20width="640"%20height="385"><param%20name="movie"%20value="http://www.youtube.com/v/PXqKrcDEM1I&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param%20name="allowFullScreen"%20value="true"></param><param%20name="allowscriptaccess"%20value="always"></param><embed%20src="http://www.youtube.com/v/PXqKrcDEM1I&hl=nl_NL&fs=1&"%20type="application/x-shockwave-flash"%20allowscriptaccess="always"%20allowfullscreen="true"%20width="640"%20height="385"></embed></object>[/youtube]

:rock:
Beeeb
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe krijg ik toch een youtube-filmpje geplaatst :confused:

* blont*

Beeeb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."