#1
Pet duo, das nou techno. ![:grin:]()
De Mosselman zei:Jij snapt t
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/yd7ejb-bcI0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/yd7ejb-bcI0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Voor jou niet, nee.Immo zei:Monotoon hoeft niet perse iets slechts te zijn.
Dat heet met een heel modern woord I-dozer. Zal ik je een geheimpje verklappen?Rabbithole zei:Als je een monotoon nummer opzet van 10 minuten ofzo en in een verduisterde kamer gaat zitten en je concentreert op die muziek raak je echt in een soort ander bewustzijn ofzo.
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar volgens mij bedoelt ze iets meer dan dat.Immo zei:Ik denk dat Rabit meer bedoelt dat je met muziek in een bepaalde state of mind kan raken.
Exceptional Insight zei:Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar volgens mij bedoelt ze iets meer dan dat.Immo zei:Ik denk dat Rabit meer bedoelt dat je met muziek in een bepaalde state of mind kan raken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."