#1
Ik luister liever N.W.A. 


Exceptional Insight zei:Toen ik net begon te puberen en muziek ontdekte was Eminem de eerste artiest waar ik 24/7 naar luisterde.
Haha, dat weet ik allemaal niet. Daarna kwam het besef dat het allemaal nog veel extremer en agressiever kon, haha.ragnarok zei:The Slim Shady LP
The Marshall Mathers LP
Zijn nog steeds 2 vette albums om te luisteren!
Alles wat daarna kwam werd gewoon steeds slechter[...]
Maar hoe kom je er ooit overheen, wanneer je alles hebt dat er te hebben valt en nog steeds meer wilt?jcutter zei:1x in de week praat hij met een rehab counselor...
Vind je recovery niet goed? Hoe vind je seduction, youre never over, no love, 25 to life, space bound, Cold Wind Blows, Almost Famous, Untitled....Dan? Ik vind zijn comeback serieus geweldig om mee te maken. Een Em die aan zichzelf werkt, van de coke, drank en pillen afblijft, en open is over zijn worstelingenragnarok zei:Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...
Hij wilt respect. Denk zelf dat hij getraumatiseerd is door het één en ander, en daardoor wil dat het publiek voor hem bidden gaat xD Nou ik aanbid deze kleine doorzettenExceptional Insight zei:Maar hoe kom je er ooit overheen, wanneer je alles hebt dat er te hebben valt en nog steeds meer wilt?jcutter zei:1x in de week praat hij met een rehab counselor...
jcutter zei:Vind je recovery niet goed?ragnarok zei:Zijn "comeback" vond ik van een bedroevend niveau, met als bedenkelijk dieptepunt zijn laatste serie singles met wannabee R&B prinsesjes á la rihanna etc...

Haha, zo heb ik deze toen ik kleiner was nooit bekeken:jcutter zei:Hij wilt respect. Denk zelf dat hij getraumatiseerd is door het één en ander, en daardoor wil dat het publiek voor hem bidden gaat xD Nou ik aanbid deze kleine doorzetten![]()
jcutter zei:Nummers zoals: "kim"
Ik snap precies wat je bedoelt. "The eminem show" was nog redelijk. Vanaf toen werd het al iets wat niet meer zo bij de levensfase van Em paste. Alsof zijn eerste albums voortkwamen uit zijn woede, en toen hij het had gemaakt zijn woede verloor en aankwam bij een nieuwe levensfase. "encore" is echt typisch een album van Em gemaakt onder invloed van een hoop downersragnarok zei:jcutter zei:Nummers zoals: "kim"
Kill you en bonnie & Clyde zijn ook mooie voorbeelden.
Maar op die eerste 2 albums kan ik eigenlijk alles wel waarderen, het voelt dan nog echt aan op een of andere manier, waar het later een soort trucje lijkt te worden.
The way i am is wreed. Zeker met zijn videoclip erbij, of zijn optreden op MTV.The way I am kan ik ook goed hebben, of brain damage.
Mosh vond ik ook wel een vette plaat (een van de weinige goede platen van the eminem show)
En niet een klein beetje. Het verbaast me serieus hoeveel het nog doet.jcutter zei:Herkenbaar he.
Begrijpelijk waarom jij 'm vet vindt. Typische break up gedachten, maar mij doet 'ie niet zo veel.jcutter zei:Hoe denk over het nummer "kim"?
Remember me. Amityville word ik ook niet warm of koud van. Bitch please II.jcutter zei:En welke nummers sla je over, en waarom?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."