#1
jcutter zei:Nummers zoals: "kim"
Kill you en bonnie & Clyde zijn ook mooie voorbeelden.
Maar op die eerste 2 albums kan ik eigenlijk alles wel waarderen, het voelt dan nog echt aan op een of andere manier, waar het later een soort trucje lijkt te worden.
The way I am kan ik ook goed hebben, of brain damage.
Mosh vond ik ook wel een vette plaat (een van de weinige goede platen van the eminem show)