dit blijft mn favo nummer van hem. toen ie aan het afkicken was hehe. Video door de filmmaatschappij van 50 Cent, iets waar hij wel redelijk goed in is.
#2
Toen ik met een paar vriendinnen naar Disney ging zaten we 3uur sochtends in de bus, toen ging ik de hele tijd zingen: It's 3 a.m. in the moooorning. Ja was wel leuk
jayz is echt een homo op deze track. De verse die hij doet is geschreven door eminem. loser!
#4
Is dat zo? Dat verhaal ken ik nog niet. Enlighten me. Vind Eminem op die track wel doper dan Jay-Z, maar dit is dan ook het Eminem topic :P Van Dr.Dre wist ik wel dat zijn lyrics door anderen geschreven worden, maar van Jay-Z heb ik dat nog nooit gehoord. Ik dacht dat hij vooral veel freestylede in de studio.
#5
"my fault" xD
#6
Speciaal voor jou jcutter !
Pas vandaag ontdekt, ik vind het een van zijn betere liedjes.
Ik vind dit een van zijn beste nummers. Geniaal.
#7
#8
hoe erg eminem ook de dikste rapper voor mij is samen met slug en vinnie paz vraag ik me wel af hoeveel echt is en hoeveel image
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.