Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolar 2011

Solar 2011

83 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
niemand wil met me mee :(
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb gisteren besloten met een vriend dat we gaan. :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3


Ik ben normaal niet zo fan van deze muziek, meer van de hardcore. Maar aangezien het zo'n succes was bij mijn vrienden in 2010 besloten om in 2011 toch maar mee te gaan, ook omdat het lekker dichtbij is!

Kaartje heb ik al gekocht, dit jaar nog voor 84 euro (weekend + campsite).

Wie nog?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien, maar nog te vroeg om er nu al over te beslissen
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik niet. Geef mij maar een Q-base, MoH of Qlimax :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ochja. Ben me nu al aan het bedenken wat ik allemaal op Solar ga nuttigen. 3 dagen achter elkaar aan de pillen werkt niet echt volgens mij... :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jezus, je doet of solar HET festival is :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ken heel dit solar niet. iemand een link?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.solarweekend.com

Aan het water in Roermond
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey is dat waar die dude van red mijn vakantie was afgelopen jaar. Vond ik wel komisch toen om te zien. :tearsofjoy:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#11
luchtigtoetje zei:
Hey is dat waar die dude van red mijn vakantie was afgelopen jaar. Vond ik wel komisch toen om te zien. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee gek, dat was Neverland Festival.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
WC was afschuwelijk op solar, overgelopen dixies :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Jezus, je doet of solar HET festival is :P
Klik om te vergroten...

Dat is het sowieso niet. En waar maak jij uit op dat ik Solar beschijf als 'het' festival? :kots:

Verkeerd geïnterpreteerd misschien, is vrij standaard op dit forum. Zelfs door de 'moderators'
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
k00k zei:
luchtigtoetje zei:
Hey is dat waar die dude van red mijn vakantie was afgelopen jaar. Vond ik wel komisch toen om te zien. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee gek, dat was Neverland Festival.
Klik om te vergroten...

Oh haha ik dacht al. Heb nog geen kans gehad om op de site ge kijken namelijk.. :)
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wellicht!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flameon zei:
http://www.solarweekend.com

Aan het water in Roermond
Klik om te vergroten...

het filmpje van 2010 ziet er heel vet uit. Een beetje lowlands op de electronische toer, en kleiner. Ga hier zeker over nadenken, al is het alleen al omdat het niet heel duur is


en ik een spacend meisje voorbij zag komen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil nog wat maten gaan overhalen om hiervoor kaarten te bestellen.
Ik ga namelijk maar met 3 van de 8/9 uit m'n groep naar lowlands en ik wil nog wel een festival met z'n allen bezoeken, vorig jaar wat het er helaas niet van gekomen.

En ik wil die magische dixie nog meemaken :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
luchtigtoetje zei:
Oom Klaas zei:
Xeloc zei:
Dan doen we dat toch! :tearsofjoy: Onthoud jij het even?
Klik om te vergroten...

Deal :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik doe ook mee!!
Klik om te vergroten...

waar kan ik me nog inschrijven?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
Xeloc zei:
Het gaat over Lowlands he :P. Niet dat we gaan meeten op Solar haha!
Klik om te vergroten...

snel snel gelezen,

godverdomme sterf fftjes met jullie alle

iemand n pilsje drinken/jointje roken op SOLAR dan met mij?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dreuge zei:
luchtigtoetje zei:
ik denk dat het gewoon 3 dagen tering hard op mdma gaan word voor mij.

En anders 1 dag echt kkhard gaan op mdma. Ik ga geen andere dingen gebruiken denk ik. :)
Klik om te vergroten...

festival = bier

rest is bijzaak
Klik om te vergroten...

+kisten +modder :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."