#1
Oké dan ga ik daar wel heel goed even over nadenken! :P Zal vast wel iemand meewillen.
luchtigtoetje zei:ik heb mn kaartjes al voor 12 maart![]()
![]()
kom je ook?
![]()
![]()
![]()
luchtigtoetje zei:En het festival in juni? Daar wil ik ook wel naartoe![]()
luchtigtoetje zei:ik heb mn kaartjes al voor 12 maart![]()
![]()
kom je ook?
![]()
![]()
![]()
ragnarok zei:luchtigtoetje zei:ik heb mn kaartjes al voor 12 maart![]()
![]()
kom je ook?
![]()
![]()
![]()
Jep Rabbithole en Ik zijn er ook bij, en ook op awakefest![]()
Mijn awakefestontmaagding en mijn 2de gewone awakenings.
De paaseditie is ook een serieuze optie![]()
Fresh zei:Paaseditie...tsja, beetje vaag dit jaar. Er is nog niets over bekend, ook niet op de officiële site(s) en het Paasweekend is al volgeboekt met een anders feest in de Gashouder.
Dus of het wordt een weekje eerder/later of een andere locatie.
Weet uit betrouwbare bron inmiddels wel dat het gewoon doorgaat!![]()
ragnarok zei:luchtigtoetje zei:ik heb mn kaartjes al voor 12 maart![]()
![]()
kom je ook?
![]()
![]()
![]()
Jep Rabbithole en Ik zijn er ook bij, en ook op awakefest![]()
Mijn awakefestontmaagding en mijn 2de gewone awakenings.
De paaseditie is ook een serieuze optie![]()
ragnarok zei:luchtigtoetje zei:ik heb mn kaartjes al voor 12 maart![]()
![]()
kom je ook?
![]()
![]()
![]()
Jep Rabbithole en Ik zijn er ook bij, en ook op awakefest![]()
Mijn awakefestontmaagding en mijn 2de gewone awakenings.
De paaseditie is ook een serieuze optie![]()
De Mosselman zei:Brand los![]()
Manonnie zei:En misschien ga ik ook met oud en nieuwe.
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."