#1
Manonnie zei:Ja dat is ook nog een mogelijkheid, maar ik ben in Den Haag tot half 1 oid, even bij mijn ouders. Daarna kan ik doen en laten wat ik wil, maar vraag 1: rijdt er dan nog een trein.
vraag 2: is het wel verstandig om die trein in te stappen![]()
en nja, vraag 3 is of ik dan wel kan lopen maar ik hoop van wel!
lijkt me wel. aan de andere kant stoppen de metros hier met rijden vanaf 10 uur..
ik heb even gekeken, de laatste trein rijd om half 9 richting rotterdam vanaf den haag centraal
En om half 2 rijd de eerste trein weer vanaf den haag holland spoor richting centraal.
dus.. het zou kunnen.. maar dan ben je ongeveer 3 uur bij de maassilo. dan heb je nog 4 uur feest. kan je beter gewoon om 10 uur al komen