#1
oew oew oew! ik ook!
RobTrip zei:Ik ben ook bij AwakeFest, wordt mijn eerste keer![]()
Line up van zondag in de gashouder met pasen valt wat tegen, anders was ik daar ook heengeweest
Fresh zei:RobTrip zei:Ik ben ook bij AwakeFest, wordt mijn eerste keer![]()
Line up van zondag in de gashouder met pasen valt wat tegen, anders was ik daar ook heengeweest
Uhm, maar er is ook nog een ZATERDAG!!Of vind je die ook niet leuk?
Ik ga zaterdag in iedergeval en naar Festival.

watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!luchtigtoetje zei:Manonnie zei:Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo![]()
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarigen voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd
en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit![]()
zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo![]()
Manonnie zei:watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!luchtigtoetje zei:Manonnie zei:Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo![]()
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarigen voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd
en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit![]()
zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo![]()
Manonnie zei:Ik zal het onthouden.
Nah ik zorg wel dat ik uit het ziekenhuis blijf, maar ik ga met oud en nieuw wel goed gek doen.
Vorig jaar ME, vuur, stokken, drank, blauwe plekken, drugs, telefoontje naar papa en mama en meer weet ik niet meer.
Ik was opgepakt :P samen met nog zo'n 15 anderen
Manonnie zei:Nee...![]()
Ik ben daar vrijwel altijd gezellig op, veel lullen, heeel veel :P
luchtigtoetje zei:Dus komen zal je!!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."