Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAwakenings

Awakenings

86 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#1
oew oew oew! ik ook!
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben ook bij AwakeFest, wordt mijn eerste keer :hearteyes:
Line up van zondag in de gashouder met pasen valt wat tegen, anders was ik daar ook heengeweest
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Euh ja.. dat stuurde ik tijdens een truffeltrip :rolleyes:
Maar ik ga wel! ben wel in voor een minimeet :grin: Al weet ik niet hoe k erbij loop, k denk wel aanspreekbaar..
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
RobTrip zei:
Ik ben ook bij AwakeFest, wordt mijn eerste keer :hearteyes:
Line up van zondag in de gashouder met pasen valt wat tegen, anders was ik daar ook heengeweest
Klik om te vergroten...

Uhm, maar er is ook nog een ZATERDAG!! :grin: Of vind je die ook niet leuk?
Ik ga zaterdag in iedergeval en naar Festival.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fresh zei:
RobTrip zei:
Ik ben ook bij AwakeFest, wordt mijn eerste keer :hearteyes:
Line up van zondag in de gashouder met pasen valt wat tegen, anders was ik daar ook heengeweest
Klik om te vergroten...

Uhm, maar er is ook nog een ZATERDAG!! :grin: Of vind je die ook niet leuk?
Ik ga zaterdag in iedergeval en naar Festival.
Klik om te vergroten...


Ja, maar dat is wel heel erg stampen he. Dat vind ik juist relaxed, als er stevig wordt gedraaid. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die muziek van zaterdag een beetje "herrie"vind :flushed:

Ik snap dat ik veel techno liefhebbers hiermee op hun tenen trap, maar het is niet echt mijn dingen.
Geef mij maar lekker rollende techno :rock:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
^vind ik ook hoor.

@lwndbjo: ik vind een mini meet wel leuk :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Minimeet is leuk, maar welke editie wordt dat dan? :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:
Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo :)
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo :grin:
Klik om te vergroten...
watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Manonnie zei:
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:
Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo :)
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit :sunglasses:
Klik om te vergroten...

zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo :grin:
Klik om te vergroten...
watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!
Klik om te vergroten...

juist, daarom juist :wink: ik mix geen alcohol en drugs :wink: ik ga HELEMAAL LOS met oud en nieuw :grin: maar als je het te weinig vind kan je me ook 2 water geven :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#10
:tearsofjoy: Ik zal het onthouden.
Nah ik zorg wel dat ik uit het ziekenhuis blijf, maar ik ga met oud en nieuw wel goed gek doen.
Vorig jaar ME, vuur, stokken, drank, blauwe plekken, drugs, telefoontje naar papa en mama en meer weet ik niet meer.
Ik was opgepakt :P samen met nog zo'n 15 anderen
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Manonnie zei:
:tearsofjoy: Ik zal het onthouden.
Nah ik zorg wel dat ik uit het ziekenhuis blijf, maar ik ga met oud en nieuw wel goed gek doen.
Vorig jaar ME, vuur, stokken, drank, blauwe plekken, drugs, telefoontje naar papa en mama en meer weet ik niet meer.
Ik was opgepakt :P samen met nog zo'n 15 anderen
Klik om te vergroten...

Hahaha ben jij er zo 1 :tearsofjoy:

Wat was er gebeurt dan?
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen idee..
We hadden wel een heel groot vuur gemaakt en veroorzaakten overlast (kan dat met oud en nieuw, ja dat kan).
Daardoor kwam denk ik de ME, en toen heb ik waarschijnlijk ze uitgescholden/geslagen/weet ik veel wat, kortom me verzet tegen ze.
Ook toen had ik aardig veel op, zowel hard- als softdrugs en alcohol, dus naar mijn vermoeden ben ik daardoor meegenomen.
De volgende dag zag ik er aardig verpest uit :P

Maar ik ben er helemaal niet zo 1!!
Oké, ik zal eerlijk blijven, ik kom wel op voor m'n rechten, met oud en nieuw mag je herrie schoppen. Klaar. :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hmmm... op die fiets. Dus eigenlijk heb je opgekropte woede en komt dat er na verdovende middelen uit?



:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee... :rolleyes:
Ik ben daar vrijwel altijd gezellig op, veel lullen, heeel veel :P
Maar iedereen om me heen is dan ook gezellig. Al is er een teringlijer die herrie gaat schoppen en ruzie gaat zoeken ben ik wel een van de eersten die diegene op zijn bek wil rammen. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manonnie zei:
Nee... :rolleyes:
Ik ben daar vrijwel altijd gezellig op, veel lullen, heeel veel :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Kon het niet laten. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou Manonnetje, je kan je hart gerust ophalen, ik heb gister mn kaartje gekocht. Dus komen zal je!! :grin:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bastards :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Manonnie zei:
Bastards :P
Klik om te vergroten...

We love you too :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
uitverkocht.

sorry manonnie! :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
luchtigtoetje zei:
Dus komen zal je!! :grin:
Klik om te vergroten...

Blijven jullie maar doorgaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."