#1
Verwachte er toch iets meer van :P. Intro is trouwens wel super vet!
brick_top zei:14 januari Give It Dub in Doornroosje met Hayzee & Akwasi (Zwart Licht), D1 & Doctor P![]()

Lauu zei:14Jan Doornroosje Nijmegen![]()
BeeVee
D1
DBS
Doctor P.
Hayzee
Spange Batta
MC: Brown Sugar


brick_top zei:![]()
Hier ga ik ook zeker proberen bij te zijn![]()
! Ben nog nooit in Hedon geweest!

"DJ-Set recorded at 2nd area Club r_AW September edition 2009.
Tracks by Skream, Noah D, Black Sun Empire, Matt Green, SPL, N-Type and more."

Lauu zei:En deze van Doctor P.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."