Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk(e) feest(en) moet en zal je bijwonen in 2012?

Welk(e) feest(en) moet en zal je bijwonen in 2012?

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, gelukkig is er nog 1 die oplet. Jointje hakt er ook wel in zeg, niet te geloven.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken het niet. Nu ben ik ook niet zo van buitenlandse festivals. ik gebruik liever mijn drugs in mijn eigen landje. Al zeg ik natuurlijk nooit nooit....
Kom jij uit Belgie?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
De vraag lijkt me duidelijk: welke feesten wil jij in 2012 bijwonen? Uiteraard leuk als je ook aangeeft waarom.

Ik begin:
Solar was vorig jaar erg goed bevallen dus die staat op mijn verlanglijste. 3 dagen feest en gezelligheid. Verder wil ik dit jaar eens wat nieuwe feestjes opzoeken waar ik niet eerder ben geweest en aangezien dat er nog best wat zijn moet ik nog kiezen. Vandaar ook een beetje dit topic...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nova's Incident in Vielsalm ( belgische ardennen ).
Kleinschalig goa-festivalletje waar meerdere stijlen van Goa aanbod komen.
Feestje zelf duurt 28u non-stop vanaf zaterdag 16.00 tot zondag 20.00u. mogelijkheid is er om to maandag middag te blijven,lekker uitslapen en chillen na de 28u losgaan.
De locatie is echt supervet ( op een heuvelflank ) met een super mooi uitzicht.
Op het feestje zelf is er ook nog een bunker die gebruikt word met andere muziekstijlen ( progressive, minimal, enz... ( maar dit is niet mijn ding ).
Verder ook nog veel tentshopjes ( kleren, cd's, juwelen,thee, chai, enz...), grote tipi ( chill-out met ambient en down tempo goa ).
Altijd heerst er een losbandige,vriendelijke en vrije sfeer.
iedereen is er welkom ( jong, oud en honden)
Ook niet vergeten het lekkere eten en gezellig kampvuur.

grts
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat klinkt wel vet. bestaat het al lang?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgend jaar gaan ze met de 11e editie van start als ik me niet vergis (11jaar dus )
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
jep
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
het festivalletje is niet ver van nederland hoor en is 5euro opgeslagen, 20euro's en je krijgt een gratis cd erbovenop. de exacte locatie kan ik je wel laten weten als het zover is via PM.

grts
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat zou ergens eind augustus moeten zijn ( staat nog niet geheel vast ), ik hou je zeker op de hoogte!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cool! En de datum?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank voor je goede tip, als ik er heen kan kom ik wel denk ik :)

En nirt te vergeten Boom festival portugal super pschedelic thema altijd,(check youtube filmpjes) leuke goa, campeerterrein. Strand zon zee leuk spul, word lachen , here I come,boom :)

http://boomfestival.org/boom2012/news/all-news/

Kijk ernaar uit, als je vroeg boekt kan je mischien in een relaxed hotel vlakbij, ook erg lekker om als chill/relax plek te hebben :)
Peace!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jup, boom is ook wel echt de moeite ( wel pokke warm ).
Niet ideaal om drugs te gaan gebruiken daar omdat het zolang duurt en het steke warm is.
Als je het toch zou doen zou ik kiezen de laatste dagen pas wat te nemen.
Lage dosis LSD is dan weer wel geschikt om daar door de week te doen :)

Top festival, is wel wat groots geworden vind ik.
Kan je eigenlijk de BurningMan van Europa noemen dit.

grts
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Reverze : 17th March 2012, Sportpaleis Antwerpen, Time: 20:00 - 07:00

Bassleader : 12-05-2012, Flanders Expo Gent, Time: 20:00 - 07:00

Summerfestival : 25/06/2012 Ledeganckkaai, 2020 Antwerp 12:00 (smidags) tot in de late uren

Tommorownland: 27+28+29/07/2012, De Schorre, Boom Party'ing van smorgens tot savonds @ Qdance / Dirtyworkz stage haha

Laundryday : 03/01/2012 , Nieuw Zuid, Ledeganckkaai, Antwerpen

Hier ga ik voorlopig al ZEKER naar toe :)
C
ChemipackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kaartjes voor Pussylounge Utreg en Hardbass2012 legge al klaar :grin:
En uiteraard nightmare vaste prik!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er zijn dit jaar zowaar 4 festivals in rotterdam. Music Republic is al geweest en was erg tof. Underground Nation, Containerfest en Boothstockfestival zijn zeker opties voor mij.
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. Awakenings Festival, Spaarnwoude
2. Welcome to the Future, Amsterdam
3. Pollerwiesen, Duitsland (echt een aanrader, vorig jaar supervet!)
4. Lazy Sundays Festival, Amsterdam
5. Welcome to the Future, Amsterdam
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je bent van plan twee keer naar WTTF te gaan? :wink:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#18
metalcamp slovenie
f
foreverinspaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
En deze nieuwjaar Bass events NYE : Antwerpen expo 21:00-07:00 EN daarna naar de afterclub :grin:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#20
beetje apparte combi maar:

hardbass in februari, en graspop in juni :)

hooray voor de ruimdenkende mensch

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."