Zou je niet verwachten van mensen die elkaar via drugsfora kennen :P
#2
Zaterdag is er in Amsterdam een leuke dnb rave, misschien leuk om heen te gaan?
Locatie is nog onbekend, met de fiets/scooter komen is handig aangezien de locatie daar verteld word. Stuur me even een pb als je de fb link wil, waar meer info opstaat.
Ik zal hier ook alle updates plaatsen, is wat overzichterlijker. Mij zul je er sws vinden dus als je nog samen een blowtje wil komen doen? Zeker gezellig!
See ya there ravers
#3
Geen succes zo te zien
Was de rave nog wel cool? Ik was al naar een ander feestje, iets noordelijker
#4
Huh heb je het nou over geweldig feest? Was je daar heen?
#5
Wou die nou een soort van meet organiseren ofzo?
#6
Volgens mij hebben we het over een Zij, en verder lijkt dat inderdaad het punt Susanne
#7
Hebben er eigenlijk uberhaupt ooit DF meets plaatsgevonden?
#8
Ik weet dat de andere DF best frequent meets organiseert, maybe dat dat hier voor mijn tijd ook wel gebeurde?
#9
Gebeurt niet veel volgens mij. Meeste meets worden afgeblazen if et komt bijna niemand opdagen.
Gaan we meeten?
#10
Totally agree, op .info heb ik volgens mij zelfs een foto's van een meet gezien. Volgens mijn was ook iedereen vd kaart.
#11
Voor een meet zijn er hier denk ik ook te weinig actieve members die zoiets willen.
#12
Van mij hoeft t niet in ieder geval Ik heb genoeg te doen, maak liever tijd voor m'n eigen vrienden vrij dan voor mensen die ik alleen via internet ken...
#13
Ik vind het maar een raar verhaal inderdaad Leipebaviaan. Je wilt elkaar toch leren kennen, dan kan je toch geen drugs gaan gebruiken
Beesten!
#14
Ja, zo wil je elkaar toch niet leren kennen. Alsof drugs verbind.
Joke, drugs verbroederd, laten we er geen gras over groeien.
#15
Precies! Alleen al door het enorme aantal briljante verhalen die je met medegebruikers, waar je nog nooit samen mee hebt gebruikt, kunt delen
#16
Ik stel dan ook een 3 meetings act voor, musicforlive, smartieandme en ik, zullen die noobs van .info eens wat laten zien.
#17
Ze zullen je daar verbazen. :')
#18
Dat verdient een uitleg fool.
#19
Er zitten daar best een paar helden, maar ik ga niet alle zaken daar hier posten. :P
#20
*just here to read the comments*
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.