Yo,
Misschien kan een moderator dit onderwerp als 'sticky' maken ofzo. En misschien is er een betere meer geschikte subforumcategorie om dit onderwerp in te plaatsen..
Dit lijkt me wel een heel vet onderwerp..!! (Als je het helemaal hebt gelezen en hebt begrepen laat ff weten of je dit ook een vet onderwerp vindt.. en of je het waardig vindt om er een sticky van te maken
-die playlist zou toch supervet zijn?.. dit voorstel lees je zo over een paar regels-)
Ik vraag aan iedereen muzieknummers te posten die echt
!!SUPERLEKKER!! zijn als je strak staat van 1 of meerdere vette XTC pillen.
Wie weet kan iemand over een tijdje een vette playlist aanmaken met alle nummers die worden gepost. Een 'XTC Playlist' ofzo noem je het van mijn part.
Ik begin er alvast mee, met 3 nummers.
Een hele goede tip!! Met een vette koptelefoon luisteren. Vettere ervaring en aardig voor de buren..
1.
Jerretje - Rap Circus(dit is zoooo een supervette track als je strak staat (zoals ik nu)
de cliplink schijnt niet te werken met de youtubekeuzeplaatsing in het bericht maken, rechtsboven boven de smileys als je op de 'reply' pagina zit. Dus ik drop gewoon het webadres
https://www.youtube.com/watch?v=v1lGLWk ... ture=youtu.
2.
Bone Thugs N Harmony- Ecstacy(ja en dit nummer is zeer chill met een echte XTC-Style beat en de harmonieuze toevoeging van de mannen van Bone Thugs)
https://www.youtube.com/watch?v=6L5tWw6EjBc
3.
HARRY SHOTTA SPITTIN DRUM N BASS BARS AT THE DUB ZONE
(
DAMN!!Deze is ook echt superchill als je strak staat..pfff!!)
https://www.youtube.com/watch?v=HkkCxxLZswo
Ik verheug me op jullie keuzes!
Grtz! CIao! Felixio.
P.s. Damn, wat gebruik ik het woord 'vet' veel.
![:grin:]()