Ach, zoals het nu geregeld is werkt het wel, ondanks de rare regelgeving eromheen.
DVC zei:Oké, bedankt voor de reacties! 5 gram hoeft nu ook weer niet, maar ik heb geen zin om de toegang geweigerd te worden voor wat wiet als ik €50 spendeer aan een ticket.
Zijn er trouwens strenge controles daar?
DVC zei:Net eens de site gecheckt, staat vermeld dat minder dan 5g gewoon mee mag naar binnen... Had niet echt verwacht dat zoiets op de site zou staan![]()
Bedankt voor de reacties!

Ja, welkom in Nederland inderdaadkokosmakroon900 zei:DVC zei:Net eens de site gecheckt, staat vermeld dat minder dan 5g gewoon mee mag naar binnen... Had niet echt verwacht dat zoiets op de site zou staan![]()
Bedankt voor de reacties!
Nederland![]()
![]()

MeejheM zei:Het gedoog-beleid is inderdaad iets om trots op te zijn, alleen het feit dat het wel verkocht mag worden, maar niet gekweekt blijft een knelpunt, net zoals de verschillen per gemeenten, vooral langs de grens.
Perfect is het niet, maar in principe ben ik er wel trots op hoe dat hier werkt. ik gebruik zelf weinig cannabis producten. Dus wat mij betreft mogen ze het ook semiofficieel maken voor andere drugs.
We mogen niet klagen inderdaad, maar toch is het beleid wel super krom en komen de problemen met de shops en kweek wel grotendeels voort uit het kromme beleid.kokosmakroon900 zei:MeejheM zei:Het gedoog-beleid is inderdaad iets om trots op te zijn, alleen het feit dat het wel verkocht mag worden, maar niet gekweekt blijft een knelpunt, net zoals de verschillen per gemeenten, vooral langs de grens.
Perfect is het niet, maar in principe ben ik er wel trots op hoe dat hier werkt. ik gebruik zelf weinig cannabis producten. Dus wat mij betreft mogen ze het ook semiofficieel maken voor andere drugs.
Vind ik ook! je hoort vaak mensen klagen dat wiet gelegaliseerd moet worden, maar eigenlijk moeten we al blij zijn met hoe het nu wordt geregeld, ookal is het niet ideaal.
Waarom voorgedraaid dan niet?Psychedelibee zei:Vaak mag wiet gewoon, mits niet voorgedraaid. Als het niet mag zul je het moeten inleveren en mag je daarna alsnog naar binnen.
Omdat je daar ook andere drugs tussen kunt stoppen.ZERO- zei:Waarom voorgedraaid dan niet?Psychedelibee zei:Vaak mag wiet gewoon, mits niet voorgedraaid. Als het niet mag zul je het moeten inleveren en mag je daarna alsnog naar binnen.
Oh, dat wist ik niet.Psychedelibee zei:Omdat je daar ook andere drugs tussen kunt stoppen.
Het naar binnen krijgen lijkt me het probleem niet, net als pillen kun je het in je onderbroek stoppen. Nadeel met wiet is alleen dat het natuurlijk nogal ruikt als je het binnen gaat roken, dat ruikt rondlopende security natuurlijk ook.DVC zei:Hoi,
Eind januari is er weer een Awakenings feestje gepland, dit keer in Eindhoven. Weet er iemand hoe de controles daar zijn? Wiet mag jammer genoeg niet mee naar binnen, maar ik zou het misschien wel proberen (voormalen en ergens goed wegstoppen). Te riskant of goed te doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."