Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 daags festival advies

3 daags festival advies

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anoniem24 zei:
Word het zaterdag niet een beetje warm om aan de x te gaan .. :confused:
Klik om te vergroten...
Goed voorbereid, rustig aan, om 16:00 pas beginnen en goed koelen!
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Het punt is dat M best zwaar voor je hoofd en lichaam is (hoofd hoort bij het lichaam Mezelf:thinking:). De meeste zijn echt wel behoorlijk moe en down de dag na M. Speed kan er wel voor zorgen natuurlijk dat je dit minder voelt maar effect van de vorige dag M zou je blijven voelen.
Als ik goed uitgerust aan de festival begin dan haal ik op speed zonder enige moeite de nacht wel door zonder er de volgende dag echt last van te hebben. Dus dan zal voor mij de nacht doorhalen minder invloed uitoefenen op het effect van M.
Aan de andere kant.....als je eerst M neemt heb je wel meer de kans dat je daarna nog wat kan slapen om wat uitgeruster aan de tweede dag te beginnen.
Elke volgorde heeft zijn voor en nadelen. Was ik vroeger maar iets wijzer want vroeger nam ik op dag 1 gewoon beide en dag twee zag ik wel wat er perongeluk naar binnen glipte.
Nu ik beter weet zou ik erg voorzichtig zijn met de M als je nog meerdere dagen te gaan hebt.
Klik om te vergroten...
Weet je ook of je dan zaterdag na speed een benzo kan gebruiken om goed te slapen (kortwerkend) en dan zondag xtc? Of is dat ook erg slecht
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
M ga je hoe dan ook de volgende dag voelen. Hoe erg, dat ligt helemaal aan jou. De 1 heeft er nou eenmaal meer last van dan de ander EN de 1 boeit het meer dan de ander.....
Klik om te vergroten...
Ik voel de MDMA de volgende dag/2 dagen altijd nog wel positief. Nog wakker en gestimuleerd, de 3e dag voel ik dat mijn serotonine op is, en heb ik soms 2 weken een dip.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mij werd vorig jaar verteld dat je een stuk minder van de M zal voelen als je deze de dag na speed gaat doen. En van speed slaap ik helemaal niet, zelfs niet met kleine hoeveelheden dus daarom had ik M op zaterdag en speed op zondag.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Memento zei:
Mij werd vorig jaar verteld dat je een stuk minder van de M zal voelen als je deze de dag na speed gaat doen. En van speed slaap ik helemaal niet, zelfs niet met kleine hoeveelheden dus daarom had ik M op zaterdag en speed op zondag.
Klik om te vergroten...
Dat is wat ik inderdaad ook hoor. Doordat zowel speed als MDMA sterk op de dopaminereceptoren werken.

Ik heb zelf ooit op dag één MDMA gebruikt, op dag twee GHB, en op dag drie methylhexanamine met alcohol. Verstandig is anders, maar het werkte voortreffelijk.

acht.zes zei:
@Anoniem24

Ik zit met hetzelfde priobleem, in augustus moet ik 9 dagen camping en 5 dagen Psy Fi doen en ik wil wel alle dagen van de kaart zijn uiteraard.

Iemand?

Alvast bedankt! :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Zelfde probleem, maar toch ook anders. Want op Psy-Fi moet het toch voornamelijk psychedelisch zijn, niet zozeer uppers. Tenminste, wat mij betreft dan.

Ik ben dus ook nog op zoek naar psychedelica die niet al teveel op de tolerantie werken. Ik vermoed dat @Jmths daar wel iets meer over weet. Anders wordt het nog even wat uitzoekwerk.

Mijn plan is in ieder geval één dag (1P-)LSD, en één dag MDMA of 6-APB. Op de andere drie dagen zal ik niet elke dag iets gebruiken, maar nog één of twee tripjes zouden toch wel leuk zijn.

Vorig jaar had ik op dag één 2C-B-fly gebruikt, maar ik had het idee dat dat toch wel een negatieve invloed had op mijn LSD-trip twee dagen daarna.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@verwondering
Waarschijnlijk gaat @Jmths toch mee, en dan is zijn kennis ter plekke beschikbaar.
We hebben het er al een beetje over gehad, DOC schijnt ook niet zo tolerantiegevoelig te zijn. Dan heb je ook nog de disso's en ik ren ook altijd wel lekker rond op gewoon bier + speed, die heb ik al wel vaker 4 dagen op rij succesvol gebruikt. Ach, aan slaapgebrek zit ook altijd een psychedelisch randje.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook binnenkort een 3 daags festival.
Hier heb ik ook over na zitten denken.
Alcohol drinken doe ik vrijwel niet.
Qua drugsgebruik heb ik alleen ervaring met wiet en eenmalig mdma.

Het idee was 1 dag xtc. Al zou ik het liefst gewoon 2 dagen lekker gaan. Maar dat ga ik niet doen. Ik neem 1 pil mee en thats it.

Ik denk dat van mijn groep vrijwel iedereen wel 2 dagen gaat gebruiken. In eerste instantie wilde ik zaterdag doen. Want ik moet woensdag weer werken.
Maar dan weer kans dan ik zondag niks waard ben... dus denk dat ik toch maar voor de zondag ga.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol @Natadm met LSD in een speelgoedwinkel rondlopen
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
verwondering zei:
Ik ben dus ook nog op zoek naar psychedelica die niet al teveel op de tolerantie werken. Ik vermoed dat @Jmths daar wel iets meer over weet. Anders wordt het nog even wat uitzoekwerk.
Klik om te vergroten...
Net terug van vakantie!

5HT2A kruistolerantie blijft altijd een hoog speculatief gehalte hebben maar ik heb wel hypotheses qua tendens.

Psychedelische phenylethylamines veroorzaken in ieder geval minder sterke 5HT2A tolerantie dan tryptamines, ik reken LSD (analogen) eveneens onder de tryptamines. Mijn ervaring is dat DOC en 2C-B twee dagen achter elkaar gebruiken prima gaat, het kan zijn dat je de tweede dag de 2C-B of DOC wat hoger moet doseren maar het is mogelijk in ieder geval.

De eerste dag een psychedelische phenylethylamine en de tweede dag een tryptamine is naar mijn weten ook mogelijk maar hier heb ik minder ervaring mee. Daarin tegen werkte een psychedelische phenylethylamine de dag na een tryptamine echter slecht, maar hier heb ik dus eveneens maar één ervaring mee. Ik ga er vanuit dat tryptamines sterkere 5HT2A receptorbinding aangaan dus in theorie lijkt dat mij op zich ook wel logisch.

Maar met een tryptamine de dag na een phenylethylamine zul je hoogstwaarschijnlijk alsnog aanzienlijk hoger moeten doseren om eenzelfde effect te ervaren. En dan is het natuurlijk ook de vraag of 5HT2A receptor tolerantie zich even snel ontwikkelt als 5HT2B receptor tolerantie welke geassocieerd wordt met cardiovasculariteit. Het is wel mogelijk is maar ideaal valt moeilijker te garanderen.

NBOMes veroorzaken zeer sterke tolerantie, misschien nog wel sterker dan tryptamines. Als je de eerste dag een NBOMe neemt zul je de volgende dag vrijwel niets meer merken van andere psychedelica. Ik ga er vanuit dat hetzelfde opgaat voor de NBOHs. NBOMe de dag na een andere psychedelica zal waarschijnlijk relatief goed werken.

Wat ook een zeer aanzienlijk verschil zal maken is de manier waarop je het inneemt. Mensen die ervaring hebben met DMT roken zullen dit waarschijnlijk wel kunnen bevestigen. Tolerantie zal minder invloed hebben wanneer je een psychedelica nasaal in neemt dan wanneer je deze oraal inneemt. Een sterkere piek in effecten zal echter waarschijnlijk ook sterkere tolerantie veroorzaken. 5-MeO-MiPT of DMT roken met significant effect op een derde dag zou dus bijvoorbeeld waarschijnlijk mogelijk wezen.

Nasale inname van potente stoffen komt natuurlijk met extra risico waar rekening mee gehouden moet worden. Maar als je dit met beleid aanpakt kun je via nasale RoA vrij gecontroleerd de intensiteit van de trip bepalen met bijdoseren omdat de opkomst aanzienlijk veel sneller is dan met orale inname het geval. Nu zijn echter niet alle psychedelica geschikt voor nasale RoA, van wat ik las heeft LSD nasaal eenzelfde uitwerking als oraal.

Los van psychedelica op zichzelf kunnen dissociatieven psychedelische effecten aanzienlijk doen versterken wat kan compenseren voor tolerantie vorming, zowel preventief als een versterker. 6-APB zal in combinatie psychedelische effecten aanzienlijk sterker doen toenemen dan MDMA.

Wat ook wel relevant is is dat DOC zich aanzienlijk beter leent voor hoger doseren dan 2C-B. Ik raad mensen voor een eerste keer 2,5mg aan wat al voldoende is voor aardige visuals. Sommige mensen zien echter 6mg DOC als de norm en 10mg doseringen DOC is niet ongehoord. 2C-B is naar mijn ervaring minder geschikt voor dat soort fratsen. Op dermate hoge doseringen DOC kunnen de effecten echter tot wel 3 dagen aanhouden, nu is vermoeidheid onder invloed van DOC minder een dingetje maar ik zou het niet snel aanraden. Om die reden heb ik destijds ook een DOC neusspray gemaakt, piekt wat harder en kortere duratie.

Ik weet dat ik relatief vaak over DOC loop te zagen maar deel van de aantrekkingskracht zit hem in de flexibiliteit. Dat gezegd hebbende zijn er mensen die vrij enthousiast zijn over DOC en mensen die minder enthousiast zijn waar de laatste groep vaak toch wel voorkeur heeft voor tryptamines in algemene zin. DOB en DOM heb ik nog nooit tot beschikking gehad maar hetzelfde verhaal waarschijnlijk.

Ik heb DOC ook wel onderschat zien worden gezien zijn relatief heldere karakter, het blijft toch echt een psychedelica. mensen onderschatten vaak ook het effect van een chaotische omgeving op een psychedelische ervaring, maar wellicht vertel ik hier niets nieuws.
verwondering zei:
Mijn plan is in ieder geval één dag (1P-)LSD, en één dag MDMA of 6-APB. Op de andere drie dagen zal ik niet elke dag iets gebruiken, maar nog één of twee tripjes zouden toch wel leuk zijn.
Klik om te vergroten...
Psychedelica tijdens een serotonine dip is waarschijnlijk wat minder prettig en LSD veroorzaakt relatief sterke tolerantie dus die twee opties kun je waarschijnlijk voor de laatste dagen bewaren. Meerdere dagen trippen op de 5HT2A receptoren is vrij lastig, de LSD latere dag zul je dus aanzienlijk hoger moeten doseren dan normaal voor een soortgelijk effect. Als je 2 voorgaande dagen hebt getript en dan aan de LSD gaat zul je misschien al 400mcg LSD moeten nemen voor (grove gok) 200mcg LSD effect. Maar het blijft zeer lastig om voorspellingen te maken rond 5HT2A tolerantie vorming, het zou net zo goed kunnen tegen of mee vallen.

Het lijkt er dus op dat ik eventueel ter plaatse kan assisteren dit jaar. Om voort te bouwen op wat je al zei kan een optie zijn: dag 1 en 2 psychedelische phenylethylamines, dag 3 een flinke dosis LSD welke je eventueel kunt bijdoseren met nasaal 25i en dan op dag 4 6-APB of MDMA. Dissociatieven kunnen ieder moment zonder dat er noemenswaardige tolerantievorming plaats vindt.

Je wilt waarschijnlijk ook enige tijd voorafgaand een '5HT2A pauze' houden.

Meer gerelateerd aan het topic in algemeen ben ik een van die dagen van plan wat Phenibut te gebruiken omdat ik wat minder fan ben van alcohol.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik wilde een topic openen over bijnemen en tolerantie, maar denk dat het prima hierbij kan.

Ik lees zo vaak dat bijnemen geen zin heeft en/of de dag erna bepaalde middelen niet meer zo goed werken door tolerantie. Ik heb andere (wisselende) ervaringen en ben benieuwd naar die van anderen.

Wiet werkte bij mij alleen het eerste jaar op m'n lachspieren en de interesse om tv te kijken. Daarna werd het een slaapmiddel. Ook na jaren niet roken, kwam het effect niet terug. Alleen bij de eerste smoke een soort angstgevoel.

Paddo's altijd 6 weken pauze gehouden, maar merkte wel als ik frequent deed het elke keer minder effect had. Ook jaren daarna nooit meer het effect gehad zoals de eerste keren.

Met truffels wel ooit een tweede portie genomen na 4 uur en alsnog een dikke space gekregen .

MDMA laatst een keer 24 uur erna bijgenomen en nog veel lol erop gehad. Toen ik het een week later nam, geen enkel effect. (Ja, stom, ik wist niks van de 3 maanden regel toen)

Gisteren voor het experiment nog eens 1p-lsd genomen 2 dagen na een volledige trip. Omdat ik met de 1p tijdens mn bij trip steeds kan nemen en nog golven van trip kan ervaren, begon ik me af te vragen of die tolerantie wel echt zo werkt als gezegd . Alles voor de wetenschap toch?

Dus gisteren 150 ug 1p genomen (misschien zonde, maar ik moest het ervaren)
Ik ben naar een speelgoedwinkel gefietst voor een caleidoscoop die ik al heel lang wilde. In de winkel werd ik al overvallen door de kleuren en keuzes en wist niet hoe snel ik daar weg moest.
Ik heb 4 uur een kut net niet trip gehad waarbij ik niet wist wat ik met mezelf aan moest. Ik ben gaan wandelen en fietsen, in mn bed gaan liggen met een deken op me terwijl de hele kamer op me af kwam. Eruit, naar buiten, muziek niet goed, weer niet goed. Alles voelde rot.

Pas na 3 uur kon ik weer een beetje functioneren. Conclusie; lsd werkt nog wel, maar met deze mindset geen aanrader. Na 5 uur nog wel visuals gehad op een foto, maar dat was het. Onbevredigend. Trips moet je respecteren en echt maar af en toe doen

Speed; bijna oneindig. Dit spul kon ik blijven gebruiken. Ik fixte mn slaapgebrek met een nieuwe lijn. Totdat ik gewoon een Indische rijsttafel wegwerkte, een lijn nam, en daarna lekker ging slapen. Na 1 jaar regelmatig speedgebruik, kwam er ook de klad in.

Laatst weer gebruikt, was leuk, maar voelde nog steeds tolerantie (in de zin dat er geen kick meer was zoals de eerste keren) en de zin om bij te gebruiken, gevaarlijk spul.

Coke; saai. Ketamine; saai.
Alcohol; meest gevaarlijke drug ooit; werkt altijd, bijnemen heeft altijd zin, kater is zo weer weg met een nieuw drankje. Kutspul. Nicotine, laten we daar maar niet over beginnen....
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
acht.zes zei:
Lol @Natadm met LSD in een speelgoedwinkel rondlopen
Klik om te vergroten...

:grimacing: Dat was nog het leukste eigenlijk, omdat het zo'n ouderwetse speelgoedwinkel was met 1000 keuzes in houten blokken, vouwvliegtuigpaketten, puzzels etc. Niet een simpele Intertoys... En toen begon het ook in te kicken ..

Ik werd overweldigd en ik wilde iemand aanklampen; jeetje, jullie zijn zo ouderwets, waar liggen die caleidoscopen dan?! Maar toen ik er 1 vond en bij de kassa kwam, was ik blij dat ik niks gevraagd had...

De verkopers stonden beiden te springen om m'n caleidoscoop in te pakken. Niet inpakken? Is het geen cadeau dan? NEE! Help, ik wil weg hier :sweatsmile:
Ik vond t gisteren niet leuk, maar zou het toch wel mensen aanraden een keer te doen als je je goed voelt!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natadm zei:
:grimacing: Dat was nog het leukste eigenlijk, omdat het zo'n ouderwetse speelgoedwinkel was met 1000 keuzes in houten blokken, vouwvliegtuigpaketten, puzzels etc. Niet een simpele Intertoys... En toen begon het ook in te kicken ..

Ik werd overweldigd en ik wilde iemand aanklampen; jeetje, jullie zijn zo ouderwets, waar liggen die caleidoscopen dan?! Maar toen ik er 1 vond en bij de kassa kwam, was ik blij dat ik niks gevraagd had...

De verkopers stonden beiden te springen om m'n caleidoscoop in te pakken. Niet inpakken? Is het geen cadeau dan? NEE! Help, ik wil weg hier :sweatsmile:
Ik vond t gisteren niet leuk, maar zou het toch wel mensen aanraden een keer te doen als je je goed voelt!
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar! Je voelt je al gauw lullig. Huh, is dit raar dan? Moet het een kadootje zijn? Is het gek als ik een caleidoscoop voor mezelf koop? Is het gek om een caleidoscoop te willen? Zie ik er gek uit? Doe ik gek? Kan ik me ergens achter verbergen? Waarom ben ik hier? Waarom voel ik me zo raar? Waarom ben ik niet gewoon veilig thuis?

Ik heb - heel toevallig - hier ook eens in een winkeltje gestaan met ouderwets speelgoed: vliegers, houten knikkerbanen, houten speelgoed, knikkers, dominobanen... Terwijl ik zelf aan de 4-HO-MET zat en een dronken maatje naast me had staan die alles prachtig vond. :)
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Jmths : jij als megafan van DOC. Is het verstandig om DOC voor het eerst te gebruiken op een meerdaags festival of toch beter eerst thuis? Ik heb pillen van 2,5mg.

Ik vind 2cb op een feest geweldig en wil dat ook weer doen. Is het daar enigszins vergelijkbaar mee? En dan dag 1 de DOC en dag 2 de 2cb of andersom?

Psychedelica boven uppers. Ik begin die shit steeds meer te waarderen :sunglasses:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Game&Watch zei:
@Jmths : jij als megafan van DOC. Is het verstandig om DOC voor het eerst te gebruiken op een meerdaags festival of toch beter eerst thuis? Ik heb pillen van 2,5mg.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat DOC voor een festival in ieder geval wel wat meer geschikt is dan bijvoorbeeld LSD. Ik raad mensen meestal vrij standaard aan een nieuw stofje eerst even thuis te proberen. Maar dat is ook een beetje omdat veel mensen soortgelijk aan MDMA verwachten dat het altijd ideaal zal uitpakken en omdat een nieuw stofje toch altijd ook weer even wennen is.

DOC heeft wel gelijkenissen met 2C-B, ik heb wel eens eerder gezegd dat als iemand 2C-B kan waarderen deze hoogstwaarschijnlijk DOC ook wel kan waarderen. DOC heeft voor mijn gevoel zelfs wel iets meer te bieden maar het duurt nou eenmaal 3x zo lang als 2C-B. Mensen die een LSD tripje uit komen kunnen het zogezegd meestal ook wel waarderen zodra ze weer kunnen slapen en met DOC zal dat niet veel anders wezen. Al is DOC wel iets beter verteerbaar dan LSD en mentaal wel iets minder chaotisch/vermoeiend. Al valt het met DOC alsnog niet te onderschatten, ik heb na DOC gebruik vaak letterlijk buikpijn en hoofdpijn van het lachen alleen al. Het is dus dan ook vooral vanwege de lange duratie dat DOC wat lastiger aan te raden is voor een festival aan mensen die ik niet zo goed ken.

Ik gok dat ik dezelfde 2,5mg DOC oranje pillen heb als dat jij hebt van 'planeet X'. Sommige mensen vinden het juist weer vervelend om thuis te zitten na gebruik van een langer werkend psychedelica. Persoonlijk vind ik goed gezelschap waarbij ik mij comfortabel voel wel belangrijk als ik het al in bijzijn van anderen ga trippen. Als ik maar een rustig plekje/bedje heb waar ik eventueel op kan neerploffen/terugtrekken is het vaak al wel best voor mij.

Ook vind ik een plekje waar ik wat comfortabel kan zitten tijdens de opkomst van effecten wel prettig. Ik denk dat in de meeste gevallen 2,5mg DOC op een festival heel leuk kan uitpakken, ik heb er in ieder geval twee maal een hele leuke tijd mee gehad tijdens een festival en dit ook wel voorbij horen komen van anderen. Maar het blijft psychedelica wat mensen flink op hun plek kan zetten als ze er te makkelijk over denken, met stoerdoenerij kom je meestal niet zo goed weg zogezegd. :')

Maar hangt waarschijnlijk ook wel een beetje af van welk festival, sommige festivalgangers wil ik zogezegd dood nog niet naast gevonden worden. Ik denk niet dat het veel uit maakt of je 2C-B of DOC de eerste dag neemt maar persoonlijk zie ik DOC wel iets meer als het hoofdgerecht, nomnom.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor je antwoord!

LSD vind ik persoonlijk te chaotisch en druk voor een festival (denk ik!) , alleen in echt kleine dosissen vind ik het fijn, minder dan 40mics ofzo dan. En dan is het vooral stimulatie en een beetje creativiteit in gesprekken. Niet trippen en geen visuals.

2CB daarentegen vind ik het niet erg om af en toe in tripland te zijn op een festival. Als je maar af en toe naar buiten kan en even kan zitten. De chaos is dan nog wel te overzien en ik vind het met 2CB nog wel echt leuk om met allerlei verschillende mensen te communiceren in tegenstelling tot LSD waar ik toch een beetje para van word bij nuchtere of dronken mensen. Alleen medetrippers zijn dan chill. Als 2,5mg doc vergelijkbaar is in chaos met ong 20mg 2cb dan kan ik het wel aan op een festival denk ik.

Stoerdoenerij ben ik niet van lol. Vind psychedelica altijd retespannend haha. En ben er van op de hoogte dat ze veel moeilijker zijn dan uppers en downers. Heb alleen niet veel weekenden om het vooraf te proberen. Misschien eens op een zondag ochtend. Hopelijk kan ik dan wel slapen want altijd op maandag gewoon weer aan het werk.

Over werk gesproken. Is het alweer half 1 hoor :expressionless:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Game&Watch zei:
ik vind het met 2CB nog wel echt leuk om met allerlei verschillende mensen te communiceren
Klik om te vergroten...
Ik heb DOC altijd als een zeer sociaal psychedelica ervaren dus dat moet wel goed komen. :')
Game&Watch zei:
Als 2,5mg doc vergelijkbaar is in chaos met ong 20mg 2cb dan kan ik het wel aan op een festival denk ik.
Klik om te vergroten...
Zoiets ongeveer, meneer Shulgin heeft 'mental clarity' wel eens genoemd als aspect van DOC, wat dat betreft wat lastiger vergelijken maar zal wel overeen kom ongeveer.
Game&Watch zei:
Hopelijk kan ik dan wel slapen want altijd op maandag gewoon weer aan het werk.
Klik om te vergroten...
Vergelijkbaar aan 150mcg LSD duurt het na 2,5mg DOC waarschijnlijk toch 16-18 uur voordat je weer fatsoenlijk kunt slapen.
Game&Watch zei:
Over werk gesproken. Is het alweer half 1 hoor :expressionless:
Klik om te vergroten...
Ik had er ook al last van, moet weer vliegen. :')
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jmths zei:
Ik heb DOC altijd als een zeer sociaal psychedelica ervaren dus dat moet wel goed komen. :')
Klik om te vergroten...

Dat klinkt goed. Want ik vind socializen toch wel 1 van de belangrijkste redenen om naar een festival te gaan!


Jmths zei:
Vergelijkbaar aan 150mcg LSD duurt het na 2,5mg DOC waarschijnlijk toch 16-18 uur voordat je weer fatsoenlijk kunt slapen.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt dan weer erg heftig haha. Maar aan de andere kant, ik begin gewoon vlak na het opstaan dan.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Game&Watch zei:
Dat klinkt goed. Want ik vind socializen toch wel 1 van de belangrijkste redenen om naar een festival te gaan!
Klik om te vergroten...
Dat vind ik ook! Vergeten mensen nog wel eens. :tongueout:
Game&Watch zei:
Dit klinkt dan weer erg heftig haha. Maar aan de andere kant, ik begin gewoon vlak na het opstaan dan.
Klik om te vergroten...
Ja precies, bij LSD gebruik komt het ook regelmatig voor dat mensen bewust vroeg op de morgen beginnen zodat ze later op de avond weer kunnen slapen.

Ik ben trouwens stiekem wel nieuwsgierig welk festival je van plan bent dit uit te proberen.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik dacht eerst aan pukkelpop, waar ik sowieso heen ga, maar ik heb eens gekeken en volgende week zaterdag is welcome to the future, kan ik wel met het fietsje heen. Ik kan alleen geen mensen vinden om mee te gaan (velen vinden het te duur) maar misschien eens voor het eerst alleen naar een festival. Wil ik sowieso een keer doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zit te denken aan 5APB in een mega disco in Italië . Deze heet niet voor niets Number One neem dat maar van me aan!
Daar gaan tot 12.000 mensen in in het hoogseizoen....
Ook al ben ik daar een soort van een belegen tiener, wat je dáár aan muziek, lasershows, d ance acts te zien krijgt, is fenomenaal.
Dat wil ik eens met 5 APB a aanzien, en ervaren.
Ik neem 1 capsule v aan 100 mg mee.
Dat valt niet op tussen de medicatie die ik op recept al meezeul...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."