#1
Goed voorbereid, rustig aan, om 16:00 pas beginnen en goed koelen!Word het zaterdag niet een beetje warm om aan de x te gaan ..![]()
Goed voorbereid, rustig aan, om 16:00 pas beginnen en goed koelen!Word het zaterdag niet een beetje warm om aan de x te gaan ..![]()
Weet je ook of je dan zaterdag na speed een benzo kan gebruiken om goed te slapen (kortwerkend) en dan zondag xtc? Of is dat ook erg slechtHet punt is dat M best zwaar voor je hoofd en lichaam is (hoofd hoort bij het lichaam Mezelf). De meeste zijn echt wel behoorlijk moe en down de dag na M. Speed kan er wel voor zorgen natuurlijk dat je dit minder voelt maar effect van de vorige dag M zou je blijven voelen.
Als ik goed uitgerust aan de festival begin dan haal ik op speed zonder enige moeite de nacht wel door zonder er de volgende dag echt last van te hebben. Dus dan zal voor mij de nacht doorhalen minder invloed uitoefenen op het effect van M.
Aan de andere kant.....als je eerst M neemt heb je wel meer de kans dat je daarna nog wat kan slapen om wat uitgeruster aan de tweede dag te beginnen.
Elke volgorde heeft zijn voor en nadelen. Was ik vroeger maar iets wijzer want vroeger nam ik op dag 1 gewoon beide en dag twee zag ik wel wat er perongeluk naar binnen glipte.
Nu ik beter weet zou ik erg voorzichtig zijn met de M als je nog meerdere dagen te gaan hebt.
Ik voel de MDMA de volgende dag/2 dagen altijd nog wel positief. Nog wakker en gestimuleerd, de 3e dag voel ik dat mijn serotonine op is, en heb ik soms 2 weken een dip.M ga je hoe dan ook de volgende dag voelen. Hoe erg, dat ligt helemaal aan jou. De 1 heeft er nou eenmaal meer last van dan de ander EN de 1 boeit het meer dan de ander.....
Dat is wat ik inderdaad ook hoor. Doordat zowel speed als MDMA sterk op de dopaminereceptoren werken.Mij werd vorig jaar verteld dat je een stuk minder van de M zal voelen als je deze de dag na speed gaat doen. En van speed slaap ik helemaal niet, zelfs niet met kleine hoeveelheden dus daarom had ik M op zaterdag en speed op zondag.
Zelfde probleem, maar toch ook anders. Want op Psy-Fi moet het toch voornamelijk psychedelisch zijn, niet zozeer uppers. Tenminste, wat mij betreft dan.@Anoniem24
Ik zit met hetzelfde priobleem, in augustus moet ik 9 dagen camping en 5 dagen Psy Fi doen en ik wil wel alle dagen van de kaart zijn uiteraard.
Iemand?
Alvast bedankt!![]()
Net terug van vakantie!Ik ben dus ook nog op zoek naar psychedelica die niet al teveel op de tolerantie werken. Ik vermoed dat @Jmths daar wel iets meer over weet. Anders wordt het nog even wat uitzoekwerk.
Psychedelica tijdens een serotonine dip is waarschijnlijk wat minder prettig en LSD veroorzaakt relatief sterke tolerantie dus die twee opties kun je waarschijnlijk voor de laatste dagen bewaren. Meerdere dagen trippen op de 5HT2A receptoren is vrij lastig, de LSD latere dag zul je dus aanzienlijk hoger moeten doseren dan normaal voor een soortgelijk effect. Als je 2 voorgaande dagen hebt getript en dan aan de LSD gaat zul je misschien al 400mcg LSD moeten nemen voor (grove gok) 200mcg LSD effect. Maar het blijft zeer lastig om voorspellingen te maken rond 5HT2A tolerantie vorming, het zou net zo goed kunnen tegen of mee vallen.Mijn plan is in ieder geval één dag (1P-)LSD, en één dag MDMA of 6-APB. Op de andere drie dagen zal ik niet elke dag iets gebruiken, maar nog één of twee tripjes zouden toch wel leuk zijn.
Lol @Natadm met LSD in een speelgoedwinkel rondlopen
Zo herkenbaar! Je voelt je al gauw lullig. Huh, is dit raar dan? Moet het een kadootje zijn? Is het gek als ik een caleidoscoop voor mezelf koop? Is het gek om een caleidoscoop te willen? Zie ik er gek uit? Doe ik gek? Kan ik me ergens achter verbergen? Waarom ben ik hier? Waarom voel ik me zo raar? Waarom ben ik niet gewoon veilig thuis?Dat was nog het leukste eigenlijk, omdat het zo'n ouderwetse speelgoedwinkel was met 1000 keuzes in houten blokken, vouwvliegtuigpaketten, puzzels etc. Niet een simpele Intertoys... En toen begon het ook in te kicken ..
Ik werd overweldigd en ik wilde iemand aanklampen; jeetje, jullie zijn zo ouderwets, waar liggen die caleidoscopen dan?! Maar toen ik er 1 vond en bij de kassa kwam, was ik blij dat ik niks gevraagd had...
De verkopers stonden beiden te springen om m'n caleidoscoop in te pakken. Niet inpakken? Is het geen cadeau dan? NEE! Help, ik wil weg hier
Ik vond t gisteren niet leuk, maar zou het toch wel mensen aanraden een keer te doen als je je goed voelt!
Ik denk dat DOC voor een festival in ieder geval wel wat meer geschikt is dan bijvoorbeeld LSD. Ik raad mensen meestal vrij standaard aan een nieuw stofje eerst even thuis te proberen. Maar dat is ook een beetje omdat veel mensen soortgelijk aan MDMA verwachten dat het altijd ideaal zal uitpakken en omdat een nieuw stofje toch altijd ook weer even wennen is.@Jmths : jij als megafan van DOC. Is het verstandig om DOC voor het eerst te gebruiken op een meerdaags festival of toch beter eerst thuis? Ik heb pillen van 2,5mg.
Ik heb DOC altijd als een zeer sociaal psychedelica ervaren dus dat moet wel goed komen. :')ik vind het met 2CB nog wel echt leuk om met allerlei verschillende mensen te communiceren
Zoiets ongeveer, meneer Shulgin heeft 'mental clarity' wel eens genoemd als aspect van DOC, wat dat betreft wat lastiger vergelijken maar zal wel overeen kom ongeveer.Als 2,5mg doc vergelijkbaar is in chaos met ong 20mg 2cb dan kan ik het wel aan op een festival denk ik.
Vergelijkbaar aan 150mcg LSD duurt het na 2,5mg DOC waarschijnlijk toch 16-18 uur voordat je weer fatsoenlijk kunt slapen.Hopelijk kan ik dan wel slapen want altijd op maandag gewoon weer aan het werk.
Ik had er ook al last van, moet weer vliegen. :')Over werk gesproken. Is het alweer half 1 hoor![]()
Ik heb DOC altijd als een zeer sociaal psychedelica ervaren dus dat moet wel goed komen. :')
Vergelijkbaar aan 150mcg LSD duurt het na 2,5mg DOC waarschijnlijk toch 16-18 uur voordat je weer fatsoenlijk kunt slapen.
Dat vind ik ook! Vergeten mensen nog wel eens.Dat klinkt goed. Want ik vind socializen toch wel 1 van de belangrijkste redenen om naar een festival te gaan!
Ja precies, bij LSD gebruik komt het ook regelmatig voor dat mensen bewust vroeg op de morgen beginnen zodat ze later op de avond weer kunnen slapen.Dit klinkt dan weer erg heftig haha. Maar aan de andere kant, ik begin gewoon vlak na het opstaan dan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."