Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar bij 30 mg slaat hij niet in he. Ik had toen ongeveer 70 mg op verdeeld over 2 uur. En toen sloeg hij pas in. En nee ik had er niet opgewacht. Dus her is niet het feit dat ik van 30 mg een zware inslag heb. Want had toen wel degelijk al meerdere keren gepakt."
"Hallo allemaal. Ik heb tot nu toe 2x XTC gedaan, beide keren getest op 135 mg. Ook beide keren dezelfde pil. Nu heb ik een aantal vragen over het gebruik. De eerste keer dat ik xtc gebruikte was op een festival, ik had toen een kwartje genomen ( 33 MG ) na iets meer dan een uur gewacht te hebben voelde ik niks, dus had ik nog een kwartje bij gepakt. Na een half uur na het 2e kwartje sloeg hij ineens als een bom in.. Ik wist niet wat me overkwam me handen gingen naar me knieen en me hoofd keek naar de grond. "HOLYSHIT!" In het begin vond ik het totaal niet chill ik was duizelig vond het zelf niet prettig. Ik ben toen even met vrienden die vaker hadden gebruikt naar buiten gelopen en even gerust. Na ongeveer een uur / 1.5 gewacht te hebben voelde ik me lekker en was er eigenlijk niks mis! Hele chille eerste keer. Verder heb ik nog kwartje bij gepakt later op de dag en is dat allemaal goed verlopen. Precies 8 weken na dat festival gingen we naar een ander festival. Dit zou dan dus mijn 2e keer worden. Ik besloot toen met mindere hoeveelheid te beginnen en dan steeds klein bij te pakken zodat hij minder hard zou inslaan. Ik heb verdeeld over 1.5 uur in 3 keer een halfje naar binnen gewerkt, en na die 1.5 uur sloeg hij geleidelijk in. Ik werd allen super onrustig en maakte me heel druk over dingen. Wat ook net als bij mijn eerst keer wel 1/1.5 uur duurde.. het was ook een heel anders gevoel dan ik me herinnerde van de eerste keer. Ook vertelde vrienden van me dat dat niet de bedoeling was om dat te doen en ze me aanraden gewoon kwartjes te pakken en niet in zulke kleine beetjes. Ik heb toen gezegd dat ik die inslag niet chill vond dus ik het liever zo wilde doen om die inslag te voorkomen. Uiteindelijk rustige dag gehad aangezien ik niet heel lekker ging op die manier van bijnemen. Heeft iemand tips wat ik de 3e keer kan doen? Het zijn dan weer pillen van 135 mg ik wil super graag dat vervelende gevoel van beide keren voorkomen. maar wel de positieve effecten die ik uiteindelijk de eerste keer had alleen dan zonder die heftige inslag! Op de manier van de 2e keer ga ik het sowieso niet meer doen. Alvast bedankt!"
"Casaan zei: Wanneer ik je verhaal zo lees lijkt het alsof je moeite hebt met jezelf overgeven aan de effecten van de xtc. Wanneer je dat moeilijk vind gaat xtc je niet brengen wat je er van verwacht, je blijft dan vechten tegen het effect. Om antwoord te kunnen geven op je vraag heb ik een wedervraag, welke positieve effecten heb je de eerste keer ervaren? Ik lees alleen dat je het chill vond, wat was er precies zo chill? Klik om te vergroten... Vooral veel energie, en natuurlijk het bekende love effect! Veel willen praten etc"
"Quinn zei: eerst instantie maak je al minder zorgen en probeer er minder controle erover te krijgen. ga erin met een mindset van er komt wat komt en er gaat wat gaat maar ga niet van te voren teveel uit plannen. als je dingen ontdekt met verrassingen zijn de effecten voor mijn gevoel altijd leuker. - probeer gewoon rust te zoeken en niet teveel aan het begin er over na te denken. doe je dit wel moet je het eigenlijk niet in nemen. - voor mijzelf helpt het om soms me ogen te sluiten en 10 seconden even volledig in mezelf op te gaan. - Wij knuffelen altijd veel als groep mensen wat voor me gevoel ook soms helpt. - wees jezelf open en eerlijk naar mijn gevoel ligt xtc heel erg aan hoe je er over denkt en hoe je erin gaat. wat je doet veranderd heel erg in een thuis setting en festival setting. denk zelf dat je teveel zorgen maakt en dat je teveel stressed over wat fout kan gaan dat je vergeet wat goed kan gaan. bekijk iets positief inplaats van negatief. ik raad je eigenlijk af om die 3de keer nu te pakken en de vorige 2 keer eerst te laten inzinken zodat je minder negatief in je 3de trip gaat. een mindset is soms moeilijk te veranderen. maybe is het handig om je locatie van innamen te delen. ik zelf heb geen negatieve ervaring met xtc dus kan er ook niet verder op in gaan. hoop dat andere je verder kunnen helpen. Klik om te vergroten... Eerste keer heb ik me ee echt bijna geen zorgen overgemaakt.Omdat al mijn vrienden alleen maar postieve verhalen hadden, Ik had er juist super veel zin in. Alleen maak ik me juist na de eerste keer zenuwachting omdat de inslag toen zo heftig was.. Ik weeg trouwens 75 kg en waar ik het gebruikte was harstyle feestjes deze zomer. ( denk niet dat dat veel uitmaakt )"
"Quinn zei: eerste keer was de inslag heftig zo uit het niets. het ging mij meer ook om de tweede keer <3 Klik om te vergroten... Dus als ik volgende keer alsnog zou besluiten xtc te doen, wat zou jou tip van gebruiken dan zijn? buiten je niet zoveel zorgen te maken en het gewoon laten gebeuren?"
"Quinn zei: mijn to do list. of dingen die ik doe. -Keep calm -kauwgum -Jouw soort muziek -Beetje dansen vind ik altijd leuk -Als groep vrienden geven wij elkaar gewoon knuffels. -praten - als iemand bad gaat geven we 2 opties van te voren. like of we pompen je vol met suiker of ik probeer je eerst weer normaal te praten ( lukt meestal ) - 75x1,5 = 112,5 mg. bouw het gewoon op. begin met een suptiele 80/100 mg ( liggend aan wat jou meer aanspreekt ) en doseer daarna omhoog met een maximaal van 30/60 liggend aan hoe je voelt ( voel je niks moet je langer wachten ) max 2 uur.. -Be with friends, omdat het nog maar je 3de keer is doe het met vrienden. als je alleen bent kan soms lastig zijn. -denk overal positief over, bijvoorbeeld ik heb keer gehad dat ik tijdens een drug nadacht over me ex ( nooit goed ). heb alleen mezelf aangeleerd om overal positief over na te denken en gezegd tegen mezelf van oke man up je bent nu beter geworden je hebt meer tijd voor jezelf enzovoorts - mediteren helpt bij sommige ( niet tijdens xtc maar gewoon 1x per week ofzo ) hier heb ik zelf geen ervaring mee - pak je rust. - als je water drinkt of iets anders, drink rustig ga niet heel je glas naar achter slokken... helpt niks Alles wat negatief is heeft iets positiefs, zelfs een dode klok laat 2 keer per dag de juiste tijd zien <3 Gr je basic boiiii Quinn Klik om te vergroten... Super bedankt voor deze goede en duidelijke tips!"
"Beste lezers, Aankomend weekend ga ik naar een festival, hier wil ik natuurlijk alle 3 de dagen goed benutten! Wat zou ik het best wanneer kunne gebruiken om de sterkte van een bepaalde drugs niet te verzwakken? heb hier verschillende dingen over gelezen maar werd er niet echt veel wijzer van. ik beschik over Sos,mdma/xtx en en wat speed. en natuurlijk een goede lading alcohol. ( eerste keer meerdere dagen achter elkaar drugs ) Alvast bedankt voor de tips"
"Hallo mensen. Locatie: Festival Pil: 150 mg gewicht: 75 Ik heb een vraag namelijk. ik ga binnenkort weer een keer xtc doen. Welke van de 2 opties kan ik dan het beste doen. (37.5mg) om 1:00 en (37.5mg) om 2:00 of natuurlijk dat halfje van 75mg in een keer. Ik vraag dit omdat de eerste keer dat ik xtc gebruikte het nogal een heftige inslag was.. Alvast bedankt."
"Bas zei: Wat had je de vorige keer gebruikt en was dit 1 dosis? Wat je leeftijd, gewicht en lengte verder? (1 mg/kg is een aanbevolen hoeveelheid XTC, als max 1,5 mg/kg) 75 mg XTC is wel aan te raden, tenzij je bij de vorige keer met zo'n hoeveelheid al te hard ging. Klik om te vergroten... Vorige keer ging als volgt: 14:30 kwartje 30 mg 15:30 kwartje 30 mg 16:00 klein beetje mdma. na 16:00 Toen sloeg hij super hard in weet niet hoelaat Ik ben 1.81. 19 jaar oud en weeg 75kg Ga gebruiken op een binnen feestje, en daar is de sfeer zowiezo door al die lasers al overweldigend."
"Bas zei: Sowieso heb ik als eerste hier een link naar een handleiding betreft XTC. Om het 1 en andere te weten of om wat kennis op te schroeven. (: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Wanneer je 1 mg/kg lichaamsgewicht gebruikt kan je er zeker van zijn dat je de mdma van de XTC pil zal voelen. De startdosis bepaalt de sterkte van je trip. Dus als je met 30 mg begint, zal je nooit een leuke trip ervaren omdat door het bijnemen het alleen maar wordt verlengd en nauwelijks wordt versterkt. Ik raad je aan om de handleiding te volgen, de voorbereiding goed te doen (fit zijn op dat moment, goed gegeten, goed geslapen, positieve spanning, etc) en dan 75 mg te nemen van die pil. Wel heb ik nog de vraag of deze pillen getest zijn bij een lab? Er zijn stoffen die op mdma (wat in XTC zit) lijken, maar in werkelijk sterker zijn met meer bijwerkingen. Dit zou misschien je slechte ervaring kunnen verklaren, al denk ik dat ook weer niet. Maar goed, het kan nooit kwaad als je je pillen laat testen. Dit kost je hooguit 1 pil. Klik om te vergroten... Ik had ze toen laten testen inderdaad. Alleen niet opgestuurd naar een test lab. Hij deed er een aantal dingen mee en toen zij hij dat er 120 mg in zat etc."