#1
Ben er klaar voor
Ik ga dr ook heen! Met een vriendengroep. Ik ga er zelf heen met de trein want de auto is vol.. Ik ben volgens mij ook de enigste van hun allemaal die drugs neemt.. :P Ga 3mmc nemen.. heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee doorMaar ik ga die gasten gewoon keta voeren xD
![]()
Soort van mdma en cocaine. Lage dosis is een soort amphetamine achtig gevoel, en hogere ga je richting de mdma, en ga je tering lekker. Je blijft helder in je hoofd dus je spaced niet weg ofzo. En je kan de heletijd bijpakken met 3mmc dus het is best verslavend. Echt top spul, vind het beter als mdma. Je word zo euforisch, zoveel energie dat is ongelovelijkWat is 3mmc eigenlijk? Gebruik al jaren maar dat ken ik niet lol :')
En hoe ver moet jij reizen dan?
Snap ik ja, anders kijken of je met lui van daar even naar het station kan lopen. Je bent vast niet de enige.Ik weet idd hoe het feest zelf is, daar maak ik me ook niet druk om, gaat mij eigenlijk puur om het reizen er naartoe...
Ik ben een jonge (blonde) vrouw, en dan in m'n eentje naar Amsterdam s avonds laat pfff...
Je leest zoveel rare berichten tegenwoordig, en stel ik word lastig gevallen ofzo, wat ga ik beginnen tegen een groep gasten die kwaad willen om wat voor reden dan ook... dat is echt wat mij zo laat twijfelen....
Snap ik ja, anders kijken of je met lui van daar even naar het station kan lopen. Je bent vast niet de enige.
Soort van mdma en cocaine. Lage dosis is een soort amphetamine achtig gevoel, en hogere ga je richting de mdma, en ga je tering lekker. Je blijft helder in je hoofd dus je spaced niet weg ofzo. En je kan de heletijd bijpakken met 3mmc dus het is best verslavend. Echt top spul, vind het beter als mdma. Je word zo euforisch, zoveel energie dat is ongelovelijk
Wie wat waar ?En als je 07:00 echt zo'n angst hebt, wellicht @MDMAZING een berichtje sturen of hij onder bescherming van een puntje ket met jou naar het station wilt :$
heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee door
Ja naderhand denk ik ook dat ik misschien wat te veel erin heb gedaan. LolBen jij een olifant dan?![]()
Dat zijn beste hoeveelheden voor zo een drug.
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is @Snelleke Snel !
En @MDMAZING hoe vond jij het en ging het een beetje goed met die capsules 3mmc of was het toch een beetje teveel?

DankjewelIk zou zeker gewoon lekker alleen gaan!
Ik heb daar een tijd geleden ook een topic over geopend en er zijn er wel meer die het doen. Ik vind het soms juist chiller om alleen te gaan. En juist als je alleen bent maak je sneller contact met anderen. Helemaal als je ook wat op hebt. En wat betreft het reizen, je kunt ook in het park om de hoek overdag aangerand worden, het is nu sowieso al vroeg donker. En je door angst laten leiden is niet goed. Je kunt wel altijd voorzorgsmaatregelen nemen zoals een fluitje of flesje deo/haarlak bij je hebben. Maar juist met dit soort optredens is het druk en de kans daardoor kleiner dat er wat gebeurt.
Veel plezier, want Angerfist moet je niet willen missen
https://drugsforum.nl/threads/alleen-uitgaan.65202/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."