#1
Ja naderhand denk ik ook dat ik misschien wat te veel erin heb gedaan. LolBen jij een olifant dan?![]()
Dat zijn beste hoeveelheden voor zo een drug.
Ja naderhand denk ik ook dat ik misschien wat te veel erin heb gedaan. LolBen jij een olifant dan?![]()
Dat zijn beste hoeveelheden voor zo een drug.
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is @Snelleke Snel !
En @MDMAZING hoe vond jij het en ging het een beetje goed met die capsules 3mmc of was het toch een beetje teveel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."