#1
Wie wat waar ?En als je 07:00 echt zo'n angst hebt, wellicht @MDMAZING een berichtje sturen of hij onder bescherming van een puntje ket met jou naar het station wilt :$
Wie wat waar ?En als je 07:00 echt zo'n angst hebt, wellicht @MDMAZING een berichtje sturen of hij onder bescherming van een puntje ket met jou naar het station wilt :$
heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee door
Ja naderhand denk ik ook dat ik misschien wat te veel erin heb gedaan. LolBen jij een olifant dan?![]()
Dat zijn beste hoeveelheden voor zo een drug.
Ik ben benieuwd hoe het gegaan is @Snelleke Snel !
En @MDMAZING hoe vond jij het en ging het een beetje goed met die capsules 3mmc of was het toch een beetje teveel?

DankjewelIk zou zeker gewoon lekker alleen gaan!
Ik heb daar een tijd geleden ook een topic over geopend en er zijn er wel meer die het doen. Ik vind het soms juist chiller om alleen te gaan. En juist als je alleen bent maak je sneller contact met anderen. Helemaal als je ook wat op hebt. En wat betreft het reizen, je kunt ook in het park om de hoek overdag aangerand worden, het is nu sowieso al vroeg donker. En je door angst laten leiden is niet goed. Je kunt wel altijd voorzorgsmaatregelen nemen zoals een fluitje of flesje deo/haarlak bij je hebben. Maar juist met dit soort optredens is het druk en de kans daardoor kleiner dat er wat gebeurt.
Veel plezier, want Angerfist moet je niet willen missen
https://drugsforum.nl/threads/alleen-uitgaan.65202/
Nice, sowieso alleen gaan!kI ga dan gewoon drinken, moet die maandag om half 6 eruit haha. Maar ik neem voor het geval dat wel een klein beetje pep mee ofzo, maar zou eigenlijk vanaf morgen stoppen dus liever niet, maar op drank kan ik ook wel losgaan![]()
Niet eens 6abp?Ik ga dr ook heen! Met een vriendengroep. Ik ga er zelf heen met de trein want de auto is vol.. Ik ben volgens mij ook de enigste van hun allemaal die drugs neemt.. :P Ga 3mmc nemen.. heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee doorMaar ik ga die gasten gewoon keta voeren xD
![]()
Ik ben wel een aantal keer naar een hardcore/hardstyle feestje geweest in m'n eentje, en het is werkelijk waar geweldig. Je weet zelf hoe de lui op die feesten zijn, je hebt zo een nieuwe groep gemaakt. Plus je hoeft met niemand rekening te houden. Lekker doen man, is top.
Ik ga dr ook heen! Met een vriendengroep. Ik ga er zelf heen met de trein want de auto is vol.. Ik ben volgens mij ook de enigste van hun allemaal die drugs neemt.. :P Ga 3mmc nemen.. heb 3 capsules 1 met 300MG, en nog 2 van 200mg.. daar kom ik de nacht wel mee doorMaar ik ga die gasten gewoon keta voeren xD
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."