Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore 2020

Masters of Hardcore 2020

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dankjewel! Ahw da's balen ja... t is ook een hoop geld hoor zat er ook over te twijfelen maar ik vind dat k dit wel verdien😁. Zoveel shit meegemaakt afgelopen jaar, plus ik werk fulltime, 1x in de 6 weken heb ik weekend, dus ga mezelf eens lekker in de watten leggen, dikke lul!😁
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb zojuist m'n ticket geboekt! Fck the world, I'm going!! M'n laatste Masters was precies 10 jaar geleden, gvd dat klinkt oud😂. Maar was toen 18, dus valt opzich mee toch😏. Ik GA, ik moet ik wil hier foookking heen!!!😁😁😁maxresdefault.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaaf, heel veel plezier!
Ik wil wel, maar geen geld helaas.
Terwijl ze met mn gabbergroep zelfs bus geregeld hebben om vanuit hier erheen te gaan.
Maar wordt pas nadat ik vakantiegeld heb gekregen dat ik echt geld heb voor zulke grotere feesten.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Groot gelijk heb je hoor meis, je hebt het zeker verdiend! Af en toe moet je jezelf ff lekker verwennen en losgaan dan!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja toch 😄als niemand t voor je doet, moet je t zelf maar doen right🤗
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 2014,15,16,17,18,19 geweest. Alleen dit jaar zijn de tickets al super snel uitverkocht en heb ik voor dit jaar dus geen ticket. Zijn ook best wel belachelijk duur.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben vorig jaar geweest, m'n eerste hardcorefeest sinds de jaren 90. Ging toen vaker naar Thunderdome e.d. Toen nog zonder drugs. Wilde weleens meemaken hoe een feest op mdma was, dus dit feest vorig jaar uitgekozen! Die decoratie daar.. echt wauw! En echt een groot feest, met mensen uit verschillende landen!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Ik ben 2014,15,16,17,18,19 geweest. Alleen dit jaar zijn de tickets al super snel uitverkocht en heb ik voor dit jaar dus geen ticket. Zijn ook best wel belachelijk duur.
Klik om te vergroten...

Je kunt nog steeds een ticket kopen hoor 😊. Wel gaaf trouwens dat je zovaak bent geweest, echte diehard😎! Ja t is duur maarja ach, k heb t ervoor over... Decibel was m'n laatste, da's belachelijk te lang geleden😂
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ik ben vorig jaar geweest, m'n eerste hardcorefeest sinds de jaren 90. Ging toen vaker naar Thunderdome e.d. Toen nog zonder drugs. Wilde weleens meemaken hoe een feest op mdma was, dus dit feest vorig jaar uitgekozen! Die decoratie daar.. echt wauw! En echt een groot feest, met mensen uit verschillende landen!
Klik om te vergroten...

Geweldig he! Ik vind die locatie ook zo fckin vet gewoon, elk rondje is anders, letterlijk🤣I LOVE IT 😍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel plezier! Ik ga al 3 jaar niet meer... Vind het het echt niet meer waard helaas
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perzikje zei:
Veel plezier! Ik ga al 3 jaar niet meer... Vind het het echt niet meer waard helaas
Klik om te vergroten...

Why?
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga dit jaar ook weer voor het 6de jaar op rij.
1 van de dikste indoor feesten wat mij betreft.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zonnetje zei:
Ga dit jaar ook weer voor het 6de jaar op rij.
1 van de dikste indoor feesten wat mij betreft.
Klik om te vergroten...

Echt he, van alle indoor party's die ik heb meegemaakt was dit toch wel een voor in de top 3 zoiezo!😍. Lekker dwalen door die gangen daar, geweldig😂. Ik was toen ook nog m'n portemonnee verloren met al m'n geld, pinpas id kaart, ik dacht bij mezelf.. Okee ik kan me nu heel kut gaan voelen en een kut feest hebben, wat niks aan de situatie veranderd.. Óf ik ga gwn keihard los en zie t later wel weer en heb een top feestje... Nou ik koos voor het tweede, fckin vet feest gehad😁jammer van t geld en de pasjes mja fck it!
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet iemand hoe het zit qua cancelling van MOH? I.v.m. Corona... Ik heb m'n ticket al en wil er echt heen, maar word toch beetje dubieus toch m.b.t. dat virus.... 🤔. Normaal zou ik me er niks van aantrekken hoor, maar aangezien ik tot de risicogroep behoor (longaandoening) zit ik toch zwaar in twijfel... Dood gaan, ben er niet bang voor absoluut niet, maar ik wil t ook niet persé opzoeken snapje...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga moh 2020. Waarschijnlijk nuchter want ik ga rijden. Wie ga ik meeten?
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
Ik ga moh 2020. Waarschijnlijk nuchter want ik ga rijden. Wie ga ik meeten?
Klik om te vergroten...

Ben d'r wel bij, laat je je vriendin thuis als je gaat of komt ze ook mee?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neocortex zei:
Ben d'r wel bij, laat je je vriendin thuis als je gaat of komt ze ook mee?
Klik om te vergroten...
Er gaat wel een meid mee als het goed is, maar niet me vriendin
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hopen dat het geen sletje van de Lidl is dan; ik ontmoet bij voorkeur interessante mensen! :hearteyes:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neocortex zei:
Hopen dat het geen sletje van de Lidl is dan; ik ontmoet bij voorkeur interessante mensen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ik ben interessant maat.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat scheelt al vast weer, nu maar afwachten of die meid net zo interessant is! :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."