Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters of Hardcore 2020

Masters of Hardcore 2020

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neocortex zei:
Dat scheelt al vast weer, nu maar afwachten of die meid net zo interessant is! :tonguewink:
Klik om te vergroten...
:smirk:
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vorig jaar geweest! Vond het toch te ‘donker’. Geef mij maar pussylounge 🤣.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb besloten om niet te gaan... Jammer, maarja... naar een feestje ga ik om zorgeloos los te gaan en niet om bang te zijn om ziek te worden of erger, gezien m'n verhoogde risico...☹

Of het nu wordt afgelast of niet, voor mij is de lol er nu vanaf, kijk later in het jaar wel voor een ander feestje.. Ik geloof ook niet dat het virus over 2,5 week ineens weer verdwenen zal zijn, jammerrrrr helaas pindakaas...
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels bekend gemaakt dat het feest wordt verplaatst naar 5 september.

Is niet het eerste feest en zeker niet het laatste dat afgelast of verplaatst zal worden:(
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#5
BraboF zei:
Inmiddels bekend gemaakt dat het feest wordt verplaatst naar 5 september.

Is niet het eerste feest en zeker niet het laatste dat afgelast of verplaatst zal worden:(
Klik om te vergroten...

Ik weet het... Ik bewaar m'n ticket, verkopen kan altijd nog tegen die tijd, heb k um iig😁
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar idd, echt ziekelijk hoeveel er nu wordt afgelast☹
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja echt super balen dat alles nu wordt afgelast :(
Gelukkig afgelopen weekend nog wel een feest mee kunnen pikken. Maar voorlopig worden het dus maar thuisfeestjes met stel vrienden.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Ja echt super balen dat alles nu wordt afgelast :(
Gelukkig afgelopen weekend nog wel een feest mee kunnen pikken. Maar voorlopig worden het dus maar thuisfeestjes met stel vrienden.
Klik om te vergroten...

Ik heb echt elke x als ik een feestje plan de pech dat er iets gebeurd waardoor het niet door gaat😅fckin kut, mja hopelijk gaat dat kut virus snel weg, dan ga ik een keer keihard stampen op een nachtfeestje, ben er zo aan toe man!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."