Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijke muziek voor jezelf

Persoonlijke muziek voor jezelf

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! 💪🏻😎❤️


R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetalGuy zei:
Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! 💪🏻😎❤️


Klik om te vergroten...
Heerlijk Linkin Park !
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetalGuy zei:
Twee complete albums van dezelfde band hebben mij door de middelbare school en het studentenleven getrokken. Nu zijn ze mijn jams als ik ga trainen of weer eens last van schoonmaakwoede heb! 💪🏻😎❤️


Klik om te vergroten...
Ook rond de 30 dan veronderstel ik ? :grin:

Deze tekst raakt me ook altijd als ik het moeilijk heb..
Dan moet je wel de story tussen em en proof een beetje kennen

En deze tribute naar proof van em heeft ook een plaatsje in men hart achtergelaten.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ook rond de 30 dan veronderstel ik ? :grin:

Deze tekst raakt me ook altijd als ik het moeilijk heb..
Dan moet je wel de story tussen em en proof een beetje kennen

En deze tribute naar proof van em heeft ook een plaatsje in men hart achtergelaten.
Klik om te vergroten...
Mooie nummers! 😎🥰

Ja, 29 jaren jong en in de bloei van mijn leven. Linkin Park vond ik na minutes to midnight overigens wel bergafwaarts gaan muzikaal.

Hoe jong ben jij?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetalGuy zei:
Mooie nummers! 😎🥰

Ja, 29 jaren jong en in de bloei van mijn leven. Linkin Park vond ik na minutes to midnight overigens wel bergafwaarts gaan muzikaal.

Hoe jong ben jij?
Klik om te vergroten...
30 😁✌️
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
30 😁✌️
Klik om te vergroten...
Heb jij ook zo'n "nu-metal" fase gehad?
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetalGuy zei:
Heb jij ook zo'n "nu-metal" fase gehad?
Klik om te vergroten...
Ik heb het meer voor nu metalcore , maar gewone nu metal kan ik zeker ook pruimen.
Luister het nog dagelijks !

D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10

Bij de eerste klanken komen de tranen al omhoog 😭 als ik me rot voel
Ik heb na de uitvaart van mijn oma nagedacht over muziek die ik wil bij mijn eigen uitvaart ooit.
Deze als eerst ❤️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vanalles.
Hangt compleet van mijn humeur af.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Vanalles.
Hangt compleet van mijn humeur af.
Klik om te vergroten...
Ja dat heb ik ook, ligt eraan hoe ik me voel idd
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#13

Pas ontdekt dit nummer, ja schiet maar, kwets me maar ik kan het hebben ! 💪

Ik ben niet van titanium maar van ADAMANTIUM !!
Niet kapot te krijgen hoor!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#14
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#15
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ZiggyStardust zei:
Klik om te vergroten...
Wat is t verhaal erachter?

Zelfde vraag bij @Juun
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Wat is t verhaal erachter?

Zelfde vraag bij @Juun
Klik om te vergroten...
Just Pearl jam himself! Maar voornamelijk Black door de songtekst, z'n stem. Hits me every time. En veel nostalgie
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrloverdj zei:
Wat is t verhaal erachter?

Zelfde vraag bij @Juun
Klik om te vergroten...
de hele songtekst, het raakt me en voelt erg persoonlijk :thumbsup1:

Blijven lachen en je van je beste kans laten zien, terwijl je soms gewoon ff een klootzak wilt/moet zijn.
"All i'm trying to do is live my motherfucking life"
"Wear a smile on my face, but there's a demon inside"

Spoiler: spoiler
There's just so much God damned weight on my shoulders
All I'm trying to do is live my motherfucking life
Supposed to be happy, but I'm only getting colder
Wear a smile on my face, but there's a demon inside
There's just so much God damned weight on my shoulders
All I'm trying to do is live my motherfucking life
Supposed to be happy, but I'm only getting colder
Wear a smile on my face, but there's a demon inside

Oh, yo, yo, there's a demon inside
Oh, yo, yo, just like Jekyll and Hyde
Oh, yo, yo, all this anger inside
Oh, yo, yo, I feel like Jekyll and Hyde

There's just so much God damned weight on your shoulders
That you can't just live your motherfucking life
The story's getting old and my heart is getting colder
I just wanna be Jekyll, but I'm always fighting Hyde
You've got rocks in your head, I can hear them rolling 'round
You can say that you're above it, but you're always falling down
Is there a method to your madness? Is it all about pride?
Everyone I know, they've got a demon inside

Oh, yo, yo, there's a demon inside
Oh, yo, yo, just like Jekyll and Hyde
Oh, yo, yo, all this anger inside
Oh, yo, yo, I feel like Jekyll and Hyde

If I wasn't so deranged, could I ever face the pain?
If I ever were to change, would this song remain the same?
Oh, yo, yo
All I'm trying to do is live my motherfucking life
Oh, yo, yo
Wear a smile on my face, but there's a demon inside
Oh, yo, yo
All I'm trying to do is live my motherfucking life
Oh, yo, yo
Wear a smile on my face, but there's a demon inside

Oh, yo, yo, there's a demon inside
Oh, yo, yo, just like Jekyll and Hyde
Oh, yo, yo, all this anger inside
Oh, yo, yo, I feel like Jekyll and Hyde
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#19
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZiggyStardust zei:
Klik om te vergroten...
Prachtig zeg! Ik ken Ludovico enkel door de frenchcore scene. Sefa gebruikt zeer veel van hem in stukken. Kan van beide versies genieten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."