#1
En dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijkOhja vergeet niet om je telefoon thuis te laten doei!
En dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijkOhja vergeet niet om je telefoon thuis te laten doei!
Of gepaalt worden door een grote neger in een dark room. Niet elk kamertje is zo onschuldig als dat het lijkt 💁En dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijk
Wat voor muziek vind je leuk?hallo beste mensen,
ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig.
Welke festival raden jullie aan voor mij?
ik wil een festival waar ik lekker hard kan gaan op xtc🙃.
Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga.
Ik ben wel gwn 18.
Alvast bedankt he.
Sounds familiairEn dan na tien minuten je vrienden kwijtraken en de hele avond chillen met een groep compleet onbekende mensen, heerlijk
Hardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt me wel leuk.Wat voor muziek?
Uhh. Definieer 'alles wat daar op lijkt'. Zijn toch allemaal unieke stijlen?Hardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt
Dankjewel voor je reactie.Een festival buiten in de zon, dat je ook af en toe eens lekker kan chillen ipv dansen. Veel is wel 18+, dus je zal echt op zoek moeten gaan naar 16+.
Als je van drum n bass houdt is er trouwens in maart een 16+ feestje in de Melkweg, maar het zijn vooral dat soort kleinere feestjes die 16+ zijn. Grotere festivals meestal 18+
Ja ik weet niet precies hoe ze heten.Uhh. Definieer 'alles wat daar op lijkt'. Zijn toch allemaal unieke stijlen?
Gewoon alles met een 4kwartsmaat en een bpm tussen de 130 en 220 dus. Goede smaak!Ja ik weet niet precies hoe ze heten.
Laat het gewoon bij hardcore, hardstyle, uptempo, techno en UK rave
Is er zo’n festival die je mij aanraadt om te gaan? Want heb echt geen flauw idee welke goed zijn en welke niet.Gewoon alles met een 4kwartsmaat en een bpm tussen de 130 en 220 dus. Goede smaak!
DECIBEL! Van hardstyle tot terror en alles wat er tussen ligt..Is er zo’n festival die je mij aanraadt om te gaan? Want heb echt geen flauw idee welke goed zijn en welke niet.
Ik heb ooit iemand gehoord die zei als je een hit hebt, MOET je er ook een hoempapa versie (3kwartsmaat) van kunnen maken. Als dat niet kan is het geen hit.4kwartsmaat
Ze bestaan, binnen de harde stijlen! Maar niet veel. Maar dan is het nog steeds geen hoempapa maar een knap stukje werk want mix die maar eens feilloos in over de volgende plaat die wrs een 4kwartsmaat heeft... kunstenaars!Ik heb ooit iemand gehoord die zei als je een hit hebt, MOET je er ook een hoempapa versie (3kwartsmaat) van kunnen maken. Als dat niet kan is het geen hit.
High Tea Melkweg 25 maartDankjewel voor je reactie.
Hoe heet die festival?
OokDecibel ofzo?
Alles behalve Nederlandstalige jodelmuziekHardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt me wel leuk.
Wat voort muziek zou jij zelf kiezen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."