Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dombo123 zei: Hi Allemaal. eergister deed ik voor de tweede keer na een avond stappen een paar punten cocaine. Eerste avond ging alles top nergens last van. tweede dag ging 1 jongen al redelijk slecht na 10 minuten met veel overgeven. Ik zelf werd de dag erna wakker om 8 uur super misselijk en enorme last van diarree. Die dag heb ik ook de hele dag op bed gelegen omdat ik me zo slecht voelde. Geen eetlust en alleen maar rennen naar de WC. Nu dag 2 erna is het beide nog niet over. Weet iemand misschien waarmee dit versneden was? Wat ik hieraan kan doen? Hoe ik me weer een beetje fit kan voelen op vakantie.. thanks! Klik om te vergroten... Hallo, Er zijn meerdere redens waarom je je misselijk voelt door coke. Coke wordt vaak versneden. In veel van de Nederlandse coke zit bijvoorbeeld Levamisol of Fenacetine. Deze zouden je misselijk maken. Het kan ook zijn door de manier hoe je lichaam of geest daar op reageert waardoor jij je niet zo lekker voelt. Of het komt omdat je teveel alcohol hebt gedronken maar jou lichaam kon het niet allemaal verwerken. Over vaak naar wc gaan. Das best wel normaal. Ik zelf gebruik al lang coke en daar af en toe last vast."
""
"hallo beste mensen, ik ben nooit op een festival geweest maar wil binnen kort naar een festival gaat maar had jullie advies nodig. Welke festival raden jullie aan voor mij? ik wil een festival waar ik lekker hard kan gaan op xtc🙃. Maar die festival moet wel 16+ zijn want ik neem me vriendin mee zodat mij in de gaten en mij kan helpen als ik dan slecht ga. Ik ben wel gwn 18. Alvast bedankt he."
"Rotjoch zei: Wat voor muziek? Klik om te vergroten... Hardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt me wel leuk. Wat voort muziek zou jij zelf kiezen?"
"Geneesmiddel zei: Een festival buiten in de zon, dat je ook af en toe eens lekker kan chillen ipv dansen. Veel is wel 18+, dus je zal echt op zoek moeten gaan naar 16+. Als je van drum n bass houdt is er trouwens in maart een 16+ feestje in de Melkweg, maar het zijn vooral dat soort kleinere feestjes die 16+ zijn. Grotere festivals meestal 18+ Klik om te vergroten... Dankjewel voor je reactie. Hoe heet die festival?"
"Zanza zei: Uhh. Definieer 'alles wat daar op lijkt'. Zijn toch allemaal unieke stijlen? Klik om te vergroten... Ja ik weet niet precies hoe ze heten. Laat het gewoon bij hardcore, hardstyle, uptempo, techno en UK rave"
"Zanza zei: Gewoon alles met een 4kwartsmaat en een bpm tussen de 130 en 220 dus. Goede smaak! Klik om te vergroten... Is er zo’n festival die je mij aanraadt om te gaan? Want heb echt geen flauw idee welke goed zijn en welke niet."
"Hallo dames en heren, Ik vroeg me eigenlijk paar dingen af. 1 Helpt het om bij te pakken als je in een bad trip zit van XTC? 2 Helpt het om Coke te gebruiken tegen een bad trip van XTC? Als je tips heb laat het weten want , ik wil het graag weten voor als het ooit gebeurd bij mij of vrienden. Alvast bedankt voor jullie hulp."
"StraatPiraat zei: Ik had dit niet gelezen maar in dat geval; Beste is om iets als water met een bult suiker, van dat dextro druivensuiker spul, en/of iets als bromazolam paraat te hebben bij een avondje xtc. Die 3 helpen allemaal om wat uit te nuchteren, de benzo niet per se maar das om te kalmeren en er doorheen te slapen. Klik om te vergroten... Top dat ga ik onthouden. Dank je wel voor je hulp."