#1
Decibel ofzo?
OokDecibel ofzo?
Alles behalve Nederlandstalige jodelmuziekHardcore, techno, hardstyle en alles wat daar op lijkt lijkt me wel leuk.
Wat voort muziek zou jij zelf kiezen?
Lekker alles door elkaar. Gezond wel.zou lekker naar Decibel gaan als ik jouw comments zo lees. Lekker hard, iedereen strak en jij ook. Mooie combi met wat je wil gebruiken ook. Goeie knallers misschien nog een klein nakkie sos en wat alcohol om te "stagten" en erna lekker op de knallers, nakkie pep en misschien nog een likkie M of het af te toppen en de balans goed te houden. GENIETEN![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."