Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe 90's

The 90's

208 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zie je nou jongens - ik durf ook gewoon te lachen om niet-woke grapjes hoor. Zeikstralen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Zie je nou jongens - ik durf ook gewoon te lachen om niet-woke grapjes hoor. Zeikstralen.
Klik om te vergroten...
You woke up early today!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Rekent iemand hier stiekem nog wel eens om naar guldens? Nee, @ljuv, jij niet. Maar andere, grote mensen? Ik soms wel dus.
Klik om te vergroten...
Ik reken altijd in HOE LANG JE NOG GAAT ZEIKEN OM DE PLEURIS GULDEN ZANZA.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Rekent iemand hier stiekem nog wel eens om naar guldens? Nee, @ljuv, jij niet. Maar andere, grote mensen? Ik soms wel dus.
Klik om te vergroten...
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!

Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ik reken altijd in HOE LANG JE NOG GAAT ZEIKEN OM DE PLEURIS GULDEN ZANZA.
Klik om te vergroten...
Hmm. Love it when you scream at me.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
You woke up early today!
Klik om te vergroten...
Rise and grind bitch.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Een brood voor €1,50? Dat is f3,30! Daar kocht ik vroeger 2 broden voor!

Je weet niet eens hoe veel gulden de euro in het begin was. f2.20371 gulden. Oké. EN NU JE MUIL HOUDEN OVER DIE GULDEN. Geeeek
Klik om te vergroten...
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?


Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Je had me beter de vraag kunnen stellen, ipv het antwoord er al bij. Want dat wist ik wel. Ken je de lidstaten ook nog die allemaal mee deden. Helpt DING FLOF BIPS je bij het ontcijferen?


Enne.. wel eens van inflatie gehoord? De euro heeft er niet voor gezorgd dat alles duurder is geworden hoor...
Klik om te vergroten...
Ik zal jou bips ding floffen gek. Maak dat je wegkomt
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Klik om te vergroten...
Zoals elk normaal mens broden voor gekocht want DIE ZIJN NU VEEL TE DUUR
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee geen idee, waarschijnlijk stond ik ermee voor de shop vragen aan een vreemde of die wiet wou halen
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
videoband
Klik om te vergroten...
Maak me gek
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casaan zei:
Maak me gek
Klik om te vergroten...
Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..

De baron von munchhausen. Prachtig
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Ik heb ook nog betamax ghehe. Maar das 80's denk ik zelfs..
Klik om te vergroten...
Brings back memories.

Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casaan zei:
Brings back memories.

Wij hadden ze ook beide, VHS en Betamax. En dan naar de videotheek (ook uitgestorven) om daar voor drie dagen een film te huren, kostte dan 5 gulden.
Gingen we die stiekem thuis illegaal kopiëren van VHS naar Betamax.
Klik om te vergroten...
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.

Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed :)
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Oke nog een keer over de gulden. Of eigenlijk het verdwijnen ervan. Wat hebben jullie (volgens mij iedereen ouder dan 12 op 1 januari 2002) gedaan met de 'eurokit' die je opgestuurd kreeg met van alle muntstukken één exemplaar? Daar zat ook nog de 1 en 2 cent tussen, die Nederland al heel snel in de ban deed, overigens.

Ikzelf óf een frietje met óf een beetje wiet. Kan ook beiden zijn geweest samen met de andere eurokitjes van mn maatjes.
Klik om te vergroten...
Pakje peuken van gekocht als 14-jarige Inhoudsopgave bij de Shell tegenover school.. :grin:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inhoudsopgave zei:
Dat lukte mij nooit, standaard schuine strepen in beeld. Zowel met 2 als 3 kops machines. De kopieerbeveiliging werd gewoon met het RF en AV signaal meegezonden hoor.

Kopie van vhs naar video2000 ging dan wel weer goed :)
Klik om te vergroten...
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casaan zei:
Afspelen op tv met de VHS en het tvbeeld opnemen met de betamax. Zeker weten doe ik het niet overigens, mijn ouders ondernamen die illegale praktijken. Ik ben hartstikke braaf.
Klik om te vergroten...
Ik was ook meer van het cdroms branden van Crazybytez en Twilight, leuke bijverdiensten op school :)
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Inhoudsopgave zei:
Twilight
Klik om te vergroten...
:redheart:
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Remember this?
Telefooncel_Haarlem.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."