#1
Ik vroeg me af of iemand suggesties heeft voor leuke ADE feestjes. Vorig jaar zijn we met wat vrienden naar ADE Into the Woods gegaan, toen kon ik zelf helaas niet mee (corona
). Dit jaar de herkansing. Het liefst een vrolijk feestje waar je op 2C-B ontdekkingstour kunt. Dus geen Awakenings in de Gashouder bijvoorbeeld.
We zitten op dit moment te kijken naar:
- Mystic Garden / Dockyard (uitverkocht)
Ziet er prima uit, zal vergelijkbaar zijn met Into The Woods ADE gok ik?
- Elrow ADE
Dikke confetti en felle neonkleuren. Het idee lijkt me leuk, maar op youtube lijkt de zaal aardig druk en claustrofobisch. Wil eigenlijk nog wat ronddwalen op 2C-B later op de avond. Kan erg weinig vinden over de inhoud van dit feest. Line-up nog niet bekend, geen idee of het 1 zaal is of meerdere.
- Gardens of Babylon
Volgens mij redelijk zweverig. Ben zelf wel wat gewend qua Psy-Fi, maar denk dat m'n vrienden dit niet goed verteren.
- Into the Woods ADE
Zoals gezegd vorig jaar al geweest. Mijn vrienden willen liever ergens anders heen als er iets beters/vergelijkbaars is.
Iemand ervaring met een van de bovenste 3? Of een ander ADE evenement dat ik over het hoofd heb gezien? De voorkeur lijkt nu vooral bij Elrow ADE te liggen.
We zitten op dit moment te kijken naar:
- Mystic Garden / Dockyard (uitverkocht)
Ziet er prima uit, zal vergelijkbaar zijn met Into The Woods ADE gok ik?
- Elrow ADE
Dikke confetti en felle neonkleuren. Het idee lijkt me leuk, maar op youtube lijkt de zaal aardig druk en claustrofobisch. Wil eigenlijk nog wat ronddwalen op 2C-B later op de avond. Kan erg weinig vinden over de inhoud van dit feest. Line-up nog niet bekend, geen idee of het 1 zaal is of meerdere.
- Gardens of Babylon
Volgens mij redelijk zweverig. Ben zelf wel wat gewend qua Psy-Fi, maar denk dat m'n vrienden dit niet goed verteren.
- Into the Woods ADE
Zoals gezegd vorig jaar al geweest. Mijn vrienden willen liever ergens anders heen als er iets beters/vergelijkbaars is.
Iemand ervaring met een van de bovenste 3? Of een ander ADE evenement dat ik over het hoofd heb gezien? De voorkeur lijkt nu vooral bij Elrow ADE te liggen.