Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk ADE events zijn het chillst?

Welk ADE events zijn het chillst?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NatriumonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me af of iemand suggesties heeft voor leuke ADE feestjes. Vorig jaar zijn we met wat vrienden naar ADE Into the Woods gegaan, toen kon ik zelf helaas niet mee (corona :upsidedown:). Dit jaar de herkansing. Het liefst een vrolijk feestje waar je op 2C-B ontdekkingstour kunt. Dus geen Awakenings in de Gashouder bijvoorbeeld.

We zitten op dit moment te kijken naar:

- Mystic Garden / Dockyard (uitverkocht)
Ziet er prima uit, zal vergelijkbaar zijn met Into The Woods ADE gok ik?

- Elrow ADE
Dikke confetti en felle neonkleuren. Het idee lijkt me leuk, maar op youtube lijkt de zaal aardig druk en claustrofobisch. Wil eigenlijk nog wat ronddwalen op 2C-B later op de avond. Kan erg weinig vinden over de inhoud van dit feest. Line-up nog niet bekend, geen idee of het 1 zaal is of meerdere.

- Gardens of Babylon
Volgens mij redelijk zweverig. Ben zelf wel wat gewend qua Psy-Fi, maar denk dat m'n vrienden dit niet goed verteren.

- Into the Woods ADE
Zoals gezegd vorig jaar al geweest. Mijn vrienden willen liever ergens anders heen als er iets beters/vergelijkbaars is.

Iemand ervaring met een van de bovenste 3? Of een ander ADE evenement dat ik over het hoofd heb gezien? De voorkeur lijkt nu vooral bij Elrow ADE te liggen.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natriumon zei:
Het liefst een vrolijk feestje waar je op 2C-B ontdekkingstour kunt. Dus geen Awakenings in de Gashouder bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Haha, ik ga juist tijdens Awakenings in de Gashouder aan de 4-HO-MET. Die visuals daar lijken me fantastisch met psychedelica.

Verder geen ervaring met de andere feesten.

Overweeg voor vrijdag Into The Woods.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eric Prytz met Tomorrowland. Can’t wait.
Verder Awakenings toevallig in Ziggo. Maar ik ben heel trouw Awakenings fan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wij hebben kaarten voor Dockyard & Mystic Garden. Eerste keer, zin in!

Je brengt me wel op een idee voor iets zweverigs, een soort psy-fi avond.
Dat lijkt me wel wat 😍😍
LSD of een Candyflip.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Wij hebben kaarten voor Dockyard & Mystic Garden. Eerste keer, zin in!

Je brengt me wel op een idee voor iets zweverigs, een soort psy-fi avond.
Dat lijkt me wel wat 😍😍
LSD of een Candyflip.
Klik om te vergroten...
Mystic Garden was in juni iig heeeeeel vet, ben benieuwd hoe deze combi met Dockyard is, ik ben er ook bij!
N
NatriumonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zinnentuimel zei:
Haha, ik ga juist tijdens Awakenings in de Gashouder aan de 4-HO-MET. Die visuals daar lijken me fantastisch met psychedelica.

Verder geen ervaring met de andere feesten.

Overweeg voor vrijdag Into The Woods.
Klik om te vergroten...
Haha, meen je. Ben met Pasen bij de Gashouder geweest. Was heel vet, maar 1x per jaar is mij wel genoeg. Visuals waren inderdaad gruwelijk! Wel beetje duister sfeertje voor psilocin-achtige trip, ben dan toch liever ergens tussen de bomen.

Javelin zei:
Eric Prytz met Tomorrowland. Can’t wait.
Verder Awakenings toevallig in Ziggo. Maar ik ben heel trouw Awakenings fan.
Klik om te vergroten...
Die Holo show heb ik gedeeltelijk op youtube gekeken, best sick. Hmmm, en de Awakenings Ziggo dome 2021 filmpjes zien er ook heel vet uit. Lasershow :hearteyes:

Zeehond zei:
Wij hebben kaarten voor Dockyard & Mystic Garden. Eerste keer, zin in!

Je brengt me wel op een idee voor iets zweverigs, een soort psy-fi avond.
Dat lijkt me wel wat 😍😍
LSD of een Candyflip.
Klik om te vergroten...
Haha, een uitstekend idee. Lekker ronddwalen en ontdekken! Nu breng je mij ook op ideeen, misschien Candyflip ipv Nexusflip, hmmmm. Vind LSD wel vaak bij vlagen overweldigend bij drukke feestjes. 2C-B stuk makkelijker bij de les te blijven.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natriumon zei:
Natriumon zei:
Die Holo show heb ik gedeeltelijk op youtube gekeken, best sick. Hmmm, en de Awakenings Ziggo dome 2021 filmpjes zien er ook heel vet uit. Lasershow
Klik om te vergroten...
Been there done that ❀️
Klik om te vergroten...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben wat jaartjes geleden tijdens ADE in Het Sieraad geweest. Was toen Extrawelt en Stephan Bodzin. Vond het een top feest en een goede locatie.

Ik zie net dat Extrawelt er weer komt deze ADE - https://www.amsterdam-dance-event.n...schon-alter-ade-x-watergate-20-years/1659449/

't is wel 24+ die avond.
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Check de evenementen op de locatie : LOFi - Amsterdam Sloterdijk zij hebben daar een bak geluid daar zeg je u tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."