Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is nou het beste liedje van de wereld?

Wat is nou het beste liedje van de wereld?

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uiteraard kan hier geen objectief antwoord op worden gegeven en als ik het Google vraag, ben ik het helemaal niet eens met de uitkomst. Ikzelf kan alleen maar denken aan:

Shine on you crazy diamant.

Ik ken oprecht geen lied dat in de buurt komt daarvan, maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Ik ben benieuwd naar jullie input!
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#2
3ww - Alt-j
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee toch Taro van Alt-j
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Makkie, Tribute, Tenacious D
Jack Black zingt het zelf
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja, een momentopname, afhankelijk van m’n stemming. Voor nu:
Don’t stop believin’- Journey
(het nummer, het verhaal van Arnel Pineda en mijn herinneringen).

Muziek is emotie ❤️
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#6
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben niet zo van de liedjes, maar als ik het mooiste muzikale geluid moet opnoemen is het toch wel de derde piano sonata van Frédéric Chopin. Iets mooiers dan dat heb ik nog nooit op mijn trommelvliezen horen als dat stuk.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casaan zei:
Makkie, Tribute, Tenacious D
Jack Black zingt het zelf
Klik om te vergroten...
Echt! Ik wíst dat iemand dit zou zeggen. Maar van jou had ik toch een ander antwoord verwacht :tearsofjoy:.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik ben niet zo van de liedjes, maar als ik het mooiste muzikale geluid moet opnoemen is het toch wel de derde piano sonata van Frédéric Chopin. Iets mooiers dan dat heb ik nog nooit op mijn trommelvliezen horen als dat stuk.
Klik om te vergroten...
Heel mooi ja! :grin: Speel jij wel eens als je tript? Ik ben helaas niet gezegend met een muzikaal talent, maar jij kan spelen toch of heb ik dat verkeerd onthouden?

Ik ben plots van Jazz gaan houden na mijn lsd trip. Ook best bizar eigenlijk.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemberthee zei:
Heel mooi ja! :grin: Speel jij wel eens als je tript? Ik ben helaas niet gezegend met een muzikaal talent, maar jij kan spelen toch of heb ik dat verkeerd onthouden?

Ik ben plots van Jazz gaan houden na mijn lsd trip. Ook best bizar eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ja, ik kan piano spelen. Krijg toevallig vandaag mijn nieuwe gekochte piano binnen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beschermbengel zei:
Nee toch Taro van Alt-j
Klik om te vergroten...
Jaaaa mooi! Ik heb Alt-j live gezien bij Best kept secret. Wat een prachtig cadeau was dat!
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ja, ik kan piano spelen. Krijg toevallig vandaag mijn nieuwe gekochte piano binnen.
Klik om te vergroten...
Jaaaaaaa!!!! Vet! Veel plezier vandaag dan :grin: Dat zijn mooie momenten!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gemberthee zei:
Jaaaaaaa!!!! Vet! Veel plezier vandaag dan :grin: Dat zijn mooie momenten!
Klik om te vergroten...
Thanks. Mooi moment inderdaad. Heeft wel even geduurd maar het was het wachten waard.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Klik om te vergroten...
Gaaaaaaaaadverdaaammmmeee!!!! :laughing: :laughing:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gemberthee zei:
Gaaaaaaaaadverdaaammmmeee!!!! :laughing: :laughing:
Klik om te vergroten...
Ken je het tweede beste liedje in de wereld?

G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Ken je het tweede beste liedje in de wereld?

Klik om te vergroten...
Sssssstt!! Ik ben Chopin aan het luisteren :relieved:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gemberthee zei:
Echt! Ik wíst dat iemand dit zou zeggen. Maar van jou had ik toch een ander antwoord verwacht :tearsofjoy:.
Klik om te vergroten...
Omdat hét beste lied in mijn oren niet bestaat. Muziek is divers, zo divers dat er ontzettend veel goede en dus ook "beste" muziek is.
Daarom Tribute, Tenacious D zingt daar eigenlijk al dat ze niet eens weten wat het beste liedje is, ze zingen maar wat en toevallig is dat op dat moment het beste liedje.

Zoals Zeehond al schrijft: muziek is emotie.

G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casaan zei:
Omdat hét beste lied in mijn oren niet bestaat. Muziek is divers, zo divers dat er ontzettend veel goede en dus ook "beste" muziek is.
Daarom Tribute, Tenacious D zingt daar eigenlijk al dat ze niet eens weten wat het beste liedje is, ze zingen maar wat en toevallig is dat op dat moment het beste liedje.

Zoals Zeehond al schrijft: muziek is emotie.

Klik om te vergroten...
Lekker voor de afwisseling dit :wink:. Nee oprecht cool gemaakt en gefilmd. Lekker eigenzinnig.

Ik zat met deze topic vraag nog in de afterglow van mijn lsd trip :grin: en was nog heel erg alles anders aan het beleven om het zo maar te zeggen, dus ook muziek. Heb bv in de afterglow ook bijna 5 uur door het rijksmuseum gestruind. Ik was vol bewondering en inlevingsvermogen en met allerlei gedachten die ik normaal niet heb. Had iets te veel headspace geloof ik.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemberthee zei:
Had iets te veel headspace geloof ik.
Klik om te vergroten...
Leuk leuk, ik reageer gewoon met beste muziek op een deel van je reactie, goed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."