Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal na een heftige week waarin ik elke dag had willen pakken ben ik benieuwd of mijn triggers wel helemaal gezond zijn. Het begon ooit met roombroodjes en pannenkoeken die volgestrooid zijn met poedersuiker, maar nu pak ik net een “sprinkle” koekje en ik kan alleen maar denken aan 3mmc. Zijn hier meer mensen die zo extreem zijn met links leggen?"
"Met wat erop?"
"3ww - Alt-j"
"Nee toch Taro van Alt-j"
"Heftig. Ik denk dat dat voor mij ook echt een hele grote grens is: alles maar aanpakken om iets te kunnen voelen."
"Heel herkenbaar allemaal. Meestal ben ik een hele week hyper omdat ik weet dat ik het vrijdagavond weer mag doen, helemaal gek maak ik mezelf in mijn hoofd, en dan is het zo ver, heb ik 4 geweldige uren en daarna ga ik alweer richting die fase waarin je het probeert vast te houden. Mijn partner en ik konden voorheen een heel weekend lang plezier hebben, de laatste tijd komt het zelfs voor dat we ruzie krijgen omdat we ons irriteren aan elkaars gevoel wat minder word."
"Ja sorry in Brabant irriteren wij ons gewoon 😂"
"Nick033 zei: Hoe merkten jullie dat je last begon te krijgen van de 3mmc? Wat ik merk is verkouden, enorme kater/moe, en een leeg gevoel. Ik wil inderdaad ermee stoppen, voordat ik echte klachten krijg. Wat zijn klachten waar je je zorgen om moet maken bij 3mmc? Klik om te vergroten... Doe je het dagelijks of in de weekenden?"
"Ik denk dat dat wel meevalt, ik kan zelf ook zo’n druktemakerd zijn. Maar dat betekend denk ik ook dat je er voorzichtig mee omgaat. Je weet het zelf natuurlijk ook wel maar hoe eerder je stopt hoe minder kans op blijvende schade. Je zult er versteld van staan hoe goed je je voelt na een maandje zonder 3mmc!"
"Blaatschaap zei: TS = TopicStarter Verder wat al eerder is gezegd, als je nog over hebt, laat het testen bij een lab. Klik om te vergroten... Ik ga eens kijken waar ik dit kan laten doen buiten novadic kentron om, bedankt!"