#1
Ken je het tweede beste liedje in de wereld?Gaaaaaaaaadverdaaammmmeee!!!!![]()
![]()
Sssssstt!! Ik ben Chopin aan het luisterenKen je het tweede beste liedje in de wereld?
Omdat hét beste lied in mijn oren niet bestaat. Muziek is divers, zo divers dat er ontzettend veel goede en dus ook "beste" muziek is.Echt! Ik wÃst dat iemand dit zou zeggen. Maar van jou had ik toch een ander antwoord verwacht.
Lekker voor de afwisseling ditOmdat hét beste lied in mijn oren niet bestaat. Muziek is divers, zo divers dat er ontzettend veel goede en dus ook "beste" muziek is.
Daarom Tribute, Tenacious D zingt daar eigenlijk al dat ze niet eens weten wat het beste liedje is, ze zingen maar wat en toevallig is dat op dat moment het beste liedje.
Zoals Zeehond al schrijft: muziek is emotie.
Leuk leuk, ik reageer gewoon met beste muziek op een deel van je reactie, goed?Had iets te veel headspace geloof ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."