Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is nou het beste liedje van de wereld?

Wat is nou het beste liedje van de wereld?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Klik om te vergroten...
Gaaaaaaaaadverdaaammmmeee!!!! :laughing: :laughing:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemberthee zei:
Gaaaaaaaaadverdaaammmmeee!!!! :laughing: :laughing:
Klik om te vergroten...
Ken je het tweede beste liedje in de wereld?

G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Ken je het tweede beste liedje in de wereld?

Klik om te vergroten...
Sssssstt!! Ik ben Chopin aan het luisteren :relieved:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gemberthee zei:
Echt! Ik wíst dat iemand dit zou zeggen. Maar van jou had ik toch een ander antwoord verwacht :tearsofjoy:.
Klik om te vergroten...
Omdat hét beste lied in mijn oren niet bestaat. Muziek is divers, zo divers dat er ontzettend veel goede en dus ook "beste" muziek is.
Daarom Tribute, Tenacious D zingt daar eigenlijk al dat ze niet eens weten wat het beste liedje is, ze zingen maar wat en toevallig is dat op dat moment het beste liedje.

Zoals Zeehond al schrijft: muziek is emotie.

G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Omdat hét beste lied in mijn oren niet bestaat. Muziek is divers, zo divers dat er ontzettend veel goede en dus ook "beste" muziek is.
Daarom Tribute, Tenacious D zingt daar eigenlijk al dat ze niet eens weten wat het beste liedje is, ze zingen maar wat en toevallig is dat op dat moment het beste liedje.

Zoals Zeehond al schrijft: muziek is emotie.

Klik om te vergroten...
Lekker voor de afwisseling dit :wink:. Nee oprecht cool gemaakt en gefilmd. Lekker eigenzinnig.

Ik zat met deze topic vraag nog in de afterglow van mijn lsd trip :grin: en was nog heel erg alles anders aan het beleven om het zo maar te zeggen, dus ook muziek. Heb bv in de afterglow ook bijna 5 uur door het rijksmuseum gestruind. Ik was vol bewondering en inlevingsvermogen en met allerlei gedachten die ik normaal niet heb. Had iets te veel headspace geloof ik.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemberthee zei:
Had iets te veel headspace geloof ik.
Klik om te vergroten...
Leuk leuk, ik reageer gewoon met beste muziek op een deel van je reactie, goed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."