Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThunderdome 2021

Thunderdome 2021

42 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Poederpret zei:
Super dik! Wil ook nog wel eens naar Ghosttown.

Ben zelf laatst naar fresh new kicks geweest en ik ga volgende week naar this is uptempo 💪
Klik om te vergroten...

Als je dat wilt moet je dat gewoon een keer doen! Vanavond om 19 uur komen er nog een paar kaartjes weer in de verkoop, dus als je wilt en geluk hebt kun je dit jaar nog misschien. En anders komt het vast in de toekomst wel als je er heen wilt :thumbsup:
Veel plezier volgende week dan, dat is ook leuk feest ja. Alleen wij vonden 2 weken feesten achter elkaar toch beetje teveel van het goede, dus gaan volgend jaar wel keer weer naar een Uptempo-feest dan :nevergonnagiveyouup:

Thunderdome zei:
Voor mij wordt het eerste feest weer Thunderdome. Kan makkelijk meer feesten pakken maar prioriteiten stellen in het leven!

Veel plezier :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Heb je goed hoor! Als het aan mij lag dan haalde ik die 1.5 jaar nou in een paar maanden in 🙈 Maar goed, kunt niet overal heen gaan en deze 2 zijn wel echt gaaf en de rest komt volgend jaar of later wel weer dan :thumbsup:
Dankjewel :hearteyes:
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugsforum meeting op Thunderdome voor de mensen die gaan :tongueclosed:?

Lijkt me lache en even wat makkelijker dan met Unmute Us!!!!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mocht het op termijn blijven niet doorgaan kun je nog altijd je geld terugkrijgen. Tenzij ID&T failliet gaat natuurlijk omdat ze continu feesten moeten aflassen. Maar ik neem liever dat risico, het is maar enkele tientallen euro's, dan risico het te missen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
You make this decision now to be afraid!

But you will never turn back,

Your'e whole life

You will alway's be afraid!!!

M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thunderdome zei:
Drugsforum meeting op Thunderdome voor de mensen die gaan :tongueclosed:?

Lijkt me lache en even wat makkelijker dan met Unmute Us!!!!
Klik om te vergroten...

Lijkt mij wel leuk hoor! Ben toen niet naar Unmute us geweest uiteindelijk, maar dit is wel iets makkelijker dan daar ja :tearsofjoy:
Al kan het in de Jaarbeurs ook wel echt een doolhof zijn🙈
Ik ben benieuwd of we dan idd gewoon van 22-07 uur ofzo kunnen feesten, of dat het net als met Ghosttown verzet moet worden naar overdag.
Dat is nu van 15-24 uur.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga voor de eerste keer dit jaar. Ik ben vooral een toerist eigenlijk aangezien ik niet zoveel van de muziek ken. Maar dat heeft ook een groot voordeel, ik hoef mezelf niet te klonen door het gevoel van "kiezen is verliezen" door de overlappingen op het uurschema :) Ik ken maar hier en daar een naam, misschien dat ik Paul Elstak wel wil zien. Dus ik kan me gewoon concentreren op onderdompelen in de sfeer met mijn hersenen waar de serotonine zich in opstapelt :wink:
De Youtube video's van de jaren 90 spreken me wel aan dus hopelijk is het nog een beetje zoals toen qua muziek en sfeer maar ga het sowieso wel goed hebben denk ik.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel plezier allemaal :) zelf hou ik niet zo van hardcore.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cerberus zei:
Ik ga voor de eerste keer dit jaar. Ik ben vooral een toerist eigenlijk aangezien ik niet zoveel van de muziek ken. Maar dat heeft ook een groot voordeel, ik hoef mezelf niet te klonen door het gevoel van "kiezen is verliezen" door de overlappingen op het uurschema :) Ik ken maar hier en daar een naam, misschien dat ik Paul Elstak wel wil zien. Dus ik kan me gewoon concentreren op onderdompelen in de sfeer met mijn hersenen waar de serotonine zich in opstapelt :wink:
De Youtube video's van de jaren 90 spreken me wel aan dus hopelijk is het nog een beetje zoals toen qua muziek en sfeer maar ga het sowieso wel goed hebben denk ik.
Klik om te vergroten...

Leuk! En ja dat scheelt dan ook weer idd! Er komen genoeg "early" DJ's en met die sfeer komt het ook wel goed, dus kan niet misgaan dan! :cheerpompom:
Maar je gaat MDMA of 6APB nemen dan?
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.
Klik om te vergroten...


Voor mij zal het ook pep worden op Thunderdome.

Heb 30 gram mokersterke zelfgemaakte speedpasta gekregen van een maatje van me. Dat gaat echt keihard gasgeven worden :hearteyes: :hearteyes:

XTC/6APB is natuurlijk ook goud, maar die heb ik al gepland op een thuisfeestje in november met de Qlimax livestream!!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Maar je gaat MDMA of 6APB nemen dan?
Ik gewoon aan de pep, dat werkt voor mij toch het beste op een feest. Heb op Ground Zero wel MDMA gehad, maar dan kak ik toch wel in op een gegeven moment. Heb nog nooit 6APB gehad, maar dat zou wel een optie kunnen zijn natuurlijk omdat dat langer werkt.
Klik om te vergroten...
Ja, het is geleden van de DF meeting (huisfeestje) van eind januari dat ik nog iets met sero gedaan heb. Zal ook ideaal zijn in die setting denk ik. Om te verhinderen dat ik te vroeg moe wordt zal ik wel een paar uur wachten om mijn eerste portie te nemen ofzo. Dan nog enkele uren later een halve portie bijnemen en ik zou moeten wegkunnen tot 7u lijkt me.

Speed is natuurlijk ook een goeie optie, maar denk dat mijn vrienden ook MDMA gaan doen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook zin om te gaan! Ben vroeger vaker naar Thunmderdome party's geweest.
Zijn er nog kaartjes?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het was in een paar uur uitverkocht.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natozlato zei:
Ik heb ook zin om te gaan! Ben vroeger vaker naar Thunmderdome party's geweest.
Zijn er nog kaartjes?
Klik om te vergroten...

Nee kaartverkoop begon om 19 uur en om 21.30 uur was het al uitverkocht 😱
Op Marktplaats staan ze voor €400 ofzo 🙈
Vind ik altijd zo zielig van die opkopers die dan zelf niet gaan maar duur weer verkopen. Laat de kaartjes gewoon beschikbaar voor de echte fans die willen gaan...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Veel plezier allemaal :) zelf hou ik niet zo van hardcore.
Klik om te vergroten...
dat had ik ook , tot ik op Masters Of Hardcome kwam en daarna wat thunderdome feestjes vooral die in de arena geweldig was dat.
Ik ga ook met 3 anderen @Perenijsje , wie weet meeten we dan ik PB je wel als het kan :wink:

Heb het geluk dat ik DJ Gizmo o.a heb zien klimmen en waardoor ik nog steedds gatis VIP kaartjes krijg. Mijn (half)zus was/is 8 jaar ouder als mij en xij was aan het ddaten met DJ gizo , daarna een andere bekende DJ , waardoor ik veel kaartjes kreeg en met 20 vrienden van eind havo/wvo met 6 vrienden elke week een feest met bekende Dj's en soms gastvrienden { gasthuizen) ging bezoeken. Problemen met entree was simpel bel de DJ maar :innocent:. Op die manier al vroeg in de partyscene gedoken :tearsofjoy:. Letterlijk vanuit utrecht to antwerpem en verdie in Frankrijk waar het toch wel anders is . Over 2-3 weken daar een feest weer :stoned:
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damn, baal er een beetje van dat ik helemaal niet wist dat Thunderdome dit jaar nog door ging.

Keerzijde van geen social media gebruik I guess..

Nou veel plezier voor iedereen die gaat :grin: dat moet goedkomen
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Ik heb ook zin om te gaan! Ben vroeger vaker naar Thunmderdome party's geweest.
Zijn er nog kaartjes?
Klik om te vergroten...
MaddMonkey zei:
Damn, baal er een beetje van dat ik helemaal niet wist dat Thunderdome dit jaar nog door ging.

Keerzijde van geen social media gebruik I guess..

Nou veel plezier voor iedereen die gaat :grin: dat moet goedkomen
Klik om te vergroten...
Iedereen die geen kaartje heeft en niet de belachelijke hoofdprijs van die marktplaats downies wil betalen:

Download ticketswap. Via deze app kan de verkoper maximaal 20% boven de originele ticketprijs verkopen.
Je krijgt ook nog een een unieke barcode en de barcode van de verkoper wordt geblokkeerd en is niet meer geldig na verkoop.

Vanaf 1 november zijn ze op dit platform beschikbaar, omdat de tickets eerst nog gepersonaliseerd moeten worden alvorens je ze kan verkopen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tnx voor de tip!
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perenijsje zei:
Als je dat wilt moet je dat gewoon een keer doen! Vanavond om 19 uur komen er nog een paar kaartjes weer in de verkoop, dus als je wilt en geluk hebt kun je dit jaar nog misschien. En anders komt het vast in de toekomst wel als je er heen wilt :thumbsup:
Veel plezier volgende week dan, dat is ook leuk feest ja. Alleen wij vonden 2 weken feesten achter elkaar toch beetje teveel van het goede, dus gaan volgend jaar wel keer weer naar een Uptempo-feest dan :nevergonnagiveyouup:



Heb je goed hoor! Als het aan mij lag dan haalde ik die 1.5 jaar nou in een paar maanden in 🙈 Maar goed, kunt niet overal heen gaan en deze 2 zijn wel echt gaaf en de rest komt volgend jaar of later wel weer dan :thumbsup:
Dankjewel :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Ja ik vind twee weken achter elkaar ook iets te veel, ik ga denk volgend jaar lekker naar ghosttown als het kan 😎
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thunderdome zei:
Voor mij zal het ook pep worden op Thunderdome.

Heb 30 gram mokersterke zelfgemaakte speedpasta gekregen van een maatje van me. Dat gaat echt keihard gasgeven worden :hearteyes: :hearteyes:

XTC/6APB is natuurlijk ook goud, maar die heb ik al gepland op een thuisfeestje in november met de Qlimax livestream!!
Klik om te vergroten...
Yess ik ga ook lekker peppen op thunderdome, vorige keer had ik xtc dus dat was extra hard genieten van de lichtshows. Vooral op de mainstage 🤪
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Poederpret zei:
Yess ik ga ook lekker peppen op thunderdome, vorige keer had ik xtc dus dat was extra hard genieten van de lichtshows. Vooral op de mainstage 🤪
Klik om te vergroten...
Ik ga het mixen met MDMA de speed. Wordt het nog net wat mooier :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."