#1
Super dik! Wil ook nog wel eens naar Ghosttown.
Ben zelf laatst naar fresh new kicks geweest en ik ga volgende week naar this is uptempo 💪
Als je dat wilt moet je dat gewoon een keer doen! Vanavond om 19 uur komen er nog een paar kaartjes weer in de verkoop, dus als je wilt en geluk hebt kun je dit jaar nog misschien. En anders komt het vast in de toekomst wel als je er heen wilt
Veel plezier volgende week dan, dat is ook leuk feest ja. Alleen wij vonden 2 weken feesten achter elkaar toch beetje teveel van het goede, dus gaan volgend jaar wel keer weer naar een Uptempo-feest dan

Voor mij wordt het eerste feest weer Thunderdome. Kan makkelijk meer feesten pakken maar prioriteiten stellen in het leven!
Veel plezier![]()
Heb je goed hoor! Als het aan mij lag dan haalde ik die 1.5 jaar nou in een paar maanden in 🙈 Maar goed, kunt niet overal heen gaan en deze 2 zijn wel echt gaaf en de rest komt volgend jaar of later wel weer dan
Dankjewel

