Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke muziek is is jouw keuze, als je wilt gaan trippen?

Welke muziek is is jouw keuze, als je wilt gaan trippen?

87 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Legio Patria Nostra zei:
Ach ja, de Italo disco.. in 1 woord:
Ge wel dig!
Sabrina in het zwembad hangende: boys, boys, boys.....
En de vele andere.
Aangezien ik vaak in Italië kom en in mijn jeugd kwam, ben ik er wel gevoelig voor.
Maar om te trippen, nee. Dan is Vangelis een goede keuze...
Klik om te vergroten...
2 lekkere verschillende stijlen :tongueout: boys boys boys VS Vangelis, maar wel mooie muziek die laatste, een aantal nummers kende ik al maar wist nog niet waar het origineel vandaan kwam. Thnx
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#3

Deze afspeellijst komt altijd langs!
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Infected Mushroom 100%!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
2 lekkere verschillende stijlen :tongueout: boys boys boys VS Vangelis, maar wel mooie muziek die laatste, een aantal nummers kende ik al maar wist nog niet waar het origineel vandaan kwam. Thnx
Klik om te vergroten...

Beluister de cd van deze synthesizer virtuoos genaamd " voices " maar eens.
Betere trippy music bestaat er niet...of het zou Mike Oldfield moeten zijn..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tipper blijft voor mij de ultieme trip muziek. Je weet werkelijk niet wat je hoort als je dit op bijvoorbeeld LSD gaat luisteren op een goede audio installatie:



Nuchter is het al ongelofelijk, maar dán...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Tipper blijft voor mij de ultieme trip muziek. Je weet werkelijk niet wat je hoort als je dit op bijvoorbeeld LSD gaat luisteren op een goede audio installatie:



Nuchter is het al ongelofelijk, maar dán...
Klik om te vergroten...
Helemaal waar!
Ik vind Entheogenic zelfs nog even beter. Vooral sommige albums jeetjemina. Nieuwste album van ze is bijvoorbeeld erg goed (spotify).
Maar mijn tripmuziekwereld heeft zich afgelopen jaar verruimd met Worakls, Joachim Pastor, N'to.
Zit wel veel muziek tussen dat je alleen mooi kan vinden als je goed vanaf het begin luisterd. Anders is het maar een gewoontje of zelfs niet mooi.

Het volgende nummer had ik vaker gehoord maar vond ik nooit goed en vond het maar een irritant nummertje.
Echter afgelopen zaterdag van begin tot het eind gehoord (met LSD) en ik vind het nu één van de geniaalste nummertjes dat er is. Maatje en ik hadden na dit nummer allebei een ongelofelijk gelukzalig verwonderd gevoel en konden niet anders dan grinniken van geluk:

Fractals van geluid
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Helemaal waar!
Ik vind Entheogenic zelfs nog even beter. Vooral sommige albums jeetjemina. Nieuwste album van ze is bijvoorbeeld erg goed (spotify).
Maar mijn tripmuziekwereld heeft zich afgelopen jaar verruimd met Worakls, Joachim Pastor, N'to.
Zit wel veel muziek tussen dat je alleen mooi kan vinden als je goed vanaf het begin luisterd. Anders is het maar een gewoontje of zelfs niet mooi.

Het volgende nummer had ik vaker gehoord maar vond ik nooit goed en vond het maar een irritant nummertje.
Echter afgelopen zaterdag van begin tot het eind gehoord (met LSD) en ik vind het nu één van de geniaalste nummertjes dat er is. Maatje en ik hadden na dit nummer allebei een ongelofelijk gelukzalig verwonderd gevoel en konden niet anders dan grinniken van geluk:

Fractals van geluid
Klik om te vergroten...
Die is wel gewoon super chill. Zo op een tripfeestje aan het strand, de zon begint op te komen, je ligt lekker in het zand, candyflip begint te werken🚀
Deze ga ik sowieso op me solo trips luisteren als ik erop uit ga!


Deze mixen luister ik graag tijdens het trippen of als je voor een k-hole gaat deze op de achtergrond en gewoon zweven door het universum.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze met name blaasde me van mijn sokken op LSD:



Maar ik heb ook een deftige hifi set staan. Al zal een goede koptelefoon waarschijnlijk ook goed zijn.
h
happyhippieLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga goed op verschillende soorten muziek als ik aan het trippen ben. het lekkerst ga ik op psytrance, maar ook ga ik heerlijk op klassiek, rockmuziek en psydub. hier is eentje waar ik afgelopen weekend heel goed op ging met paddo's:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klassieker van Tipper en je krijgt de tripvisuals er al bij:



Zo'n sprookjesachtig ietwat duister sfeertje, sluit zo goed aan bij de psilo vibe imo!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12


H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vooral de clip is heel leuk om te kijken tijdens het trippen! Kreeg het nummer een keer doorgestuurd als tip van @Harry In De Warrie
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Ik kan tijdens het trippen meestal geen muziek verdragen. Want veel muziek voelt als veel.. To much/te intens😔
Klik om te vergroten...
Ook geen carbon based lifeforms is ambient als ik heel hoog ga vind ik dat wel chill
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Harry In De Warrie zei:
Ook geen carbon based lifeforms is ambient als ik heel hoog ga vind ik dat wel chill
Klik om te vergroten...
Kheb het opgezocht en dat kan ik ookal als "veel" ervaren het constante geluid. Maar ik zal het eens proberen.

Meestal verlang ik naar doodste stilte. Wat lastig is want woon in een heel druk gebied met vanalles te doen..

Volgende keer trippen word inde nacht als de herrieshoppers slapen..
Ik ben blij dat we niet al die zendmasten en dergelijke horen🤣😱
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een verschil in beleving.....de één wil psytrance, en de ander wil doodse stilte! Ik ga of beter nog ging voor de muziek van Vangelis, Voices.....
h
happyhippieLid
01-01-2024, 00:00
#17
❤️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uitstekende keuze, Mike Oldfield!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben nog een muzikant vergeten als super tripper muzikant: wie kent hem nog,
Synthesizer virtuoos Klaus Schulz?
j
jennifromtheblockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had dit nummer laatst aangezet tijdens een xtc trip. Met mijn noise cancelling heaphones. Ik ging heelemaal los. Zo lekker !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."