#1
2 lekkere verschillende stijlenAch ja, de Italo disco.. in 1 woord:
Ge wel dig!
Sabrina in het zwembad hangende: boys, boys, boys.....
En de vele andere.
Aangezien ik vaak in Italië kom en in mijn jeugd kwam, ben ik er wel gevoelig voor.
Maar om te trippen, nee. Dan is Vangelis een goede keuze...
2 lekkere verschillende stijlenboys boys boys VS Vangelis, maar wel mooie muziek die laatste, een aantal nummers kende ik al maar wist nog niet waar het origineel vandaan kwam. Thnx
Helemaal waar!Tipper blijft voor mij de ultieme trip muziek. Je weet werkelijk niet wat je hoort als je dit op bijvoorbeeld LSD gaat luisteren op een goede audio installatie:
Nuchter is het al ongelofelijk, maar dán...
Die is wel gewoon super chill. Zo op een tripfeestje aan het strand, de zon begint op te komen, je ligt lekker in het zand, candyflip begint te werken🚀Helemaal waar!
Ik vind Entheogenic zelfs nog even beter. Vooral sommige albums jeetjemina. Nieuwste album van ze is bijvoorbeeld erg goed (spotify).
Maar mijn tripmuziekwereld heeft zich afgelopen jaar verruimd met Worakls, Joachim Pastor, N'to.
Zit wel veel muziek tussen dat je alleen mooi kan vinden als je goed vanaf het begin luisterd. Anders is het maar een gewoontje of zelfs niet mooi.
Het volgende nummer had ik vaker gehoord maar vond ik nooit goed en vond het maar een irritant nummertje.
Echter afgelopen zaterdag van begin tot het eind gehoord (met LSD) en ik vind het nu één van de geniaalste nummertjes dat er is. Maatje en ik hadden na dit nummer allebei een ongelofelijk gelukzalig verwonderd gevoel en konden niet anders dan grinniken van geluk:
Fractals van geluid
Ook geen carbon based lifeforms is ambient als ik heel hoog ga vind ik dat wel chillIk kan tijdens het trippen meestal geen muziek verdragen. Want veel muziek voelt als veel.. To much/te intens😔
Kheb het opgezocht en dat kan ik ookal als "veel" ervaren het constante geluid. Maar ik zal het eens proberen.Ook geen carbon based lifeforms is ambient als ik heel hoog ga vind ik dat wel chill
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."